ahp Skrevet 13. mai 2009 #261 Skrevet 13. mai 2009 ingenting er bedre enn det da hihi.. kan tenke meg at han er spent ja. får jo 2 nye pupper han å godt at han støtter deg i valget blir så mye enklere da åja.. så koselig da var faktisk mamma som betalte mine :gjeiper: jeg anbefaler at du får mammaen din til å handle noe mat til senere på dagen mens du blir OP. gjerne yoghurt til rett etter OP, hvis du blir sulten, og liker det da?! for du skal jo ligge i senga å hvile hele dagen når dere er kommet til hotellet, og hun kan jo ikke levne deg alene i tilfelle du besvimer, elr at det skulle være noe annet :) bare et lite tips Jaa, han får jo egentli d Hmm.. d va et bra tips som æ iokke hadde tenkt nåkka på, så takk får d du e ikke så domm du Betalte ho dine??????????? shitt!!! kor snillt da d va jo kjæmpebra:) Æ må nåkk betale mine sjøl... samboern min sponse litt da.. hehe.. :gjeiper: Hmm.. like ikke yoghurt!! men da må æ finne på nåkka anna d går nåkk bra.. satse på å ikke sulte ihjel ka du driv på me om dagan da? bare slappe av eller?
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #262 Skrevet 13. mai 2009 Hmm.. d va et bra tips som æ iokke hadde tenkt nåkka på, så takk får d du e ikke så domm du Betalte ho dine??????????? shitt!!! kor snillt da d va jo kjæmpebra:) Æ må nåkk betale mine sjøl... samboern min sponse litt da.. hehe.. :gjeiper: Hmm.. like ikke yoghurt!! men da må æ finne på nåkka anna d går nåkk bra.. satse på å ikke sulte ihjel ka du driv på me om dagan da? bare slappe av eller? nei, vil heller ikke påstå at jeg er så dum er av en personlig grunn at hun betalte mine, men ja, hun er urolig snill kunne ikke klart meg like godt uten mamma men neste runde må jeg betale selv de anbefaler et lettere måltid etter OP, og noe mer orntlig senere så trenger ikke nødvendigvis å være yoghurt du satser rett da i allefall dagen kommer nok til å bli vellykket skal du se.. .. her går det for det meste i avslapping for tiden.. sitter mye forran pcn har holdt litt avstand fra venner nå som jeg "reparerer" kroppen min og om en mnd er jeg tilbake til det daglige mammaliv.. som består av å være hjemme med snuppa og driver husarbeid og slike ting.. men nå klarer jeg nesten ikke vente til jeg kan begynne å trimme igjenn.. føler meg fastgrodd i sofaen :gjeiper: hva med deg da??
ahp Skrevet 13. mai 2009 #263 Skrevet 13. mai 2009 nei, vil heller ikke påstå at jeg er så dum er av en personlig grunn at hun betalte mine, men ja, hun er urolig snill kunne ikke klart meg like godt uten mamma men neste runde må jeg betale selv de anbefaler et lettere måltid etter OP, og noe mer orntlig senere så trenger ikke nødvendigvis å være yoghurt du satser rett da i allefall dagen kommer nok til å bli vellykket skal du se.. .. her går det for det meste i avslapping for tiden.. sitter mye forran pcn har holdt litt avstand fra venner nå som jeg "reparerer" kroppen min og om en mnd er jeg tilbake til det daglige mammaliv.. som består av å være hjemme med snuppa og driver husarbeid og slike ting.. men nå klarer jeg nesten ikke vente til jeg kan begynne å trimme igjenn.. føler meg fastgrodd i sofaen :gjeiper: hva med deg da?? Hehe.. bra du ikke e så dum da Åkeii, men uansett så va d vældi snillt av ho Dagen kåmmer nåkk til å bli vældi vellykka:p kan kjøpe mæ en banan eller nåkka :o hehe.. e litt kræsn på mat.. åkeii, e godt å ha pcen å hænge me.. d e en go vænn i sånne tider Fastgrodd i sofaen ja... ekke no særli å være d men må man så må man Æ gjør alt mulig rart får å få tia til å gå E jo på jobb vær dag fra 8-15:) når æ kommer hjem e æ lammi familien å styre litt rundt om kring dagan går egentli ganske fort når man har små onga på kvelln bruke æ å gå tur.. så æ ikke ska sitte inne å spise når æ får løst på røyk.. hehe..
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #264 Skrevet 13. mai 2009 hun mente hun hadde gjort en god handel i allefall vi alle er nok litt kresen i matveien til tilder. noen mer ann andre :) ja hadde ikke klart meg uten pcn og tvn uff.. men jeg får så utrolig dårlig samvittighet når jeg bare daffer men kommer sterkt tilbake om noen uker så bra at du har noe å henge fingrene i da selv om jeg ikke gjør så mye om dagene, synes jeg også at tiden går fort.. tiden fikk vinger etter jeg ble mamma, for å si det sånn så flink du er ...blir så mye sunnere av å gå tur i stede for å "kjedespise" virker som at du har tatt utfordringen på strak arm
ahp Skrevet 13. mai 2009 #265 Skrevet 13. mai 2009 hun mente hun hadde gjort en god handel i allefall vi alle er nok litt kresen i matveien til tilder. noen mer ann andre :) ja hadde ikke klart meg uten pcn og tvn uff.. men jeg får så utrolig dårlig samvittighet når jeg bare daffer men kommer sterkt tilbake om noen uker så bra at du har noe å henge fingrene i da selv om jeg ikke gjør så mye om dagene, synes jeg også at tiden går fort.. tiden fikk vinger etter jeg ble mamma, for å si det sånn så flink du er ...blir så mye sunnere av å gå tur i stede for å "kjedespise" virker som at du har tatt utfordringen på strak arm
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #266 Skrevet 13. mai 2009 Jess:) må innrømme at æ har vældi løst på røyk!!!!! Men vet jo at røyk ikke e bra i d hele tatt, dermed e d ikke sååå vanskeli å bli motivert til å slutte å nu fikk æ jo enda en kjæmpego grunn!! slutta jo da æ va gravid åsså, men va nåkk så dom å bynnte ijænn.. syns du e flink som ikke har bynnt å røyke etter graviditeten Tia FLYG når man får onga ja!! dagan bare fær avgårde Hadde no vært morro å bli lott bedre kjent me dæ du har ikke nettby eller facebook da? E bare et spm. Treng ikke hvis du ikke har løst E så utruli kult at jenten våres e født på samme dag
ahp Skrevet 13. mai 2009 #267 Skrevet 13. mai 2009 E så utruli kult at jenten våres e født på samme dag nei det er sant.. røyk er fyfy på alle måter egentlig synes det er bra du har bestemt deg for å slutte så får vi alle be og håpe at du ikke begynner igjenn etter OP neida.. har troen på deg jeg syns også jeg var flink, og mange som er stolt av meg.. samtidig som røykeslutt gikk jeg ned 40kg ja synes også det er kult at de er født på samme dag.. stilig hihi... joda.. har begge delene jeg er jo ingenting i veien for å bli bedre kjent.... men har sånn rar følelse av at man kommer til å minste litt av "respekten" for hverandre hvis man vet hvem man skriver med? jeg som er litt teit kanskje? hihi..
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #268 Skrevet 13. mai 2009 Jikk du ned 40 kg?????????????!!!!!!!!!!!!!!! WOW... d e sjikkeli bra..... at man klare d samtidig me røykeslutt!! æ lægg jo på mæ når æ slutte å røyke.. hehe.. så æ kåmmer sikkert til å legge på mæ 10kg :o Hehe.. åkeii:) ingenting galt i at du tenke d:p va jo bare et spørsmål.. ingen tvang.. Kan ikke si at æ syns du e teit bare av den grunn
ahp Skrevet 13. mai 2009 #269 Skrevet 13. mai 2009 Jikk du ned 40 kg?????????????!!!!!!!!!!!!!!! WOW... d e sjikkeli bra..... at man klare d samtidig me røykeslutt!! æ lægg jo på mæ når æ slutte å røyke.. hehe.. så æ kåmmer sikkert til å legge på mæ 10kg :o Hehe.. åkeii:) ingenting galt i at du tenke d:p va jo bare et spørsmål.. ingen tvang.. Kan ikke si at æ syns du e teit bare av den grunn ja synes også det er bra så gleder meg ekstra mye til sommern.. vise frem den nye kroppen min neida... trenger ikke legge på deg vet du bare fortsett med kveldsturene du, så går det sikkert bra jo altså... du kan få nicket mitt på nettby heter love2doit der inne hehe.. .....nicket betyr ikke det du sikkert tror skal nåkk prøve hardt å la være å legge på mæ ja hmm.. ska finne dæ på nettby hehe.. joda, d betyr nåkk d æ trur Tænk at nu e d hælg snart!! å når helga e åver da e d ik længe ijænn!!! glæde mæ til hotellfrokost å alt d dær... men ikke til å ha ont da ka du skal på 17. mai d? gå i tog med lille snuppa?
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #270 Skrevet 13. mai 2009 skal nåkk prøve hardt å la være å legge på mæ ja hmm.. ska finne dæ på nettby hehe.. joda, d betyr nåkk d æ trur Tænk at nu e d hælg snart!! å når helga e åver da e d ik længe ijænn!!! glæde mæ til hotellfrokost å alt d dær... men ikke til å ha ont da ka du skal på 17. mai d? gå i tog med lille snuppa? du fant, du fant!! :gjeiper: hehe.. gått muli men d e hysj hysj.. ja tænk... no e d ikje længe ijænn.. først e d 17 mai å feiring.. å da går tia så fort atte.. bor vell nån hundre såmmerfugla i magen din no?? tru meg.. smærtan e værdt d!! du kåmmer t å bi så førnøyd atte jepp.. første 17mai feiringa lammi snuppa glede mg førr første gang t å gå i tog.. hehe.. skal ut å spise me familien seinar på dagen.. tradisjon enn du?
ahp Skrevet 13. mai 2009 #271 Skrevet 13. mai 2009 du fant, du fant!! :gjeiper: hehe.. gått muli men d e hysj hysj.. ja tænk... no e d ikje længe ijænn.. først e d 17 mai å feiring.. å da går tia så fort atte.. bor vell nån hundre såmmerfugla i magen din no?? tru meg.. smærtan e værdt d!! du kåmmer t å bi så førnøyd atte jepp.. første 17mai feiringa lammi snuppa glede mg førr første gang t å gå i tog.. hehe.. skal ut å spise me familien seinar på dagen.. tradisjon enn du? hehe.. jepp, va ik så vanskeli å finne Har nåkk et par millioner sommerfugla i magen jah!!!! har egentli høy smerteterskel, så trur nåkk at d skal gå bra ja.... åverleve væll vi har egentli ikke så mange tradisjona på 17. mai.. bruke no å gå i tog åsså drar vi no til byen å træff fålk å kose åss 17. mai e en sosial dag.. å ongan får kose sæ.. hadde vi ikke hadd onga, så hadde vi sikkert ikke jort så mye på 17. mai.. hehe..
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #272 Skrevet 13. mai 2009 hehe.. jepp, va ik så vanskeli å finne Har nåkk et par millioner sommerfugla i magen jah!!!! har egentli høy smerteterskel, så trur nåkk at d skal gå bra ja.... åverleve væll vi har egentli ikke så mange tradisjona på 17. mai.. bruke no å gå i tog åsså drar vi no til byen å træff fålk å kose åss 17. mai e en sosial dag.. å ongan får kose sæ.. hadde vi ikke hadd onga, så hadde vi sikkert ikke jort så mye på 17. mai.. hehe.. bære vent t sælve dagen e dr.. da skal du få kjenne såmmerfugla da :gjeiper: hehe.. har åsså høy smærteterskel, kansje dæffør d jikk så bra me meg men bære belag deg på at d kåmmer i allefall t å jøre ont når du røyse deg fra sænga. men så længe du ligg i ro å har smærtestillanes førr hainna, skal d nokk gå bra bære husk å ikje tå smærtestillanes på tom mage.. d jor eg, å blei sjikkeli kvalm å dåli.. næj hadde eg ikje hadd ho Ronja hadde d nokk vært 16 mai såm va den store dagen men e jo så koseli no når man e bidd mamma, å feire lammi familien å sånn lar ongan få kose seg å spise masse is hihi..
ahp Skrevet 14. mai 2009 #273 Skrevet 14. mai 2009 bære vent t sælve dagen e dr.. da skal du få kjenne såmmerfugla da :gjeiper: hehe.. har åsså høy smærteterskel, kansje dæffør d jikk så bra me meg men bære belag deg på at d kåmmer i allefall t å jøre ont når du røyse deg fra sænga. men så længe du ligg i ro å har smærtestillanes førr hainna, skal d nokk gå bra bære husk å ikje tå smærtestillanes på tom mage.. d jor eg, å blei sjikkeli kvalm å dåli.. næj hadde eg ikje hadd ho Ronja hadde d nokk vært 16 mai såm va den store dagen men e jo så koseli no når man e bidd mamma, å feire lammi familien å sånn lar ongan få kose seg å spise masse is hihi.. Hehe.. blir jo helt fårvirra når du e slutta me bokmål:p hehehe... Joda, sjønne jo at d jør ont.. har jo læst masse inne på de foruman.. :/ så læste æ at d e mange som har fått den ene større enn den andre å nån har ik fæsta sæ osv!!! hjælp!!!! men du.. trur du han legg åver muskeln på mæ??? shitt.. nu grue æ me Hehe.. jaaa, før va d 16. mai såm va den største dagen i hele mai :) men d har d ik vært hos mmæ på ei stund nu da..
tøsa Skrevet 14. mai 2009 #274 Skrevet 14. mai 2009 Hehe.. blir jo helt fårvirra når du e slutta me bokmål:p hehehe... Joda, sjønne jo at d jør ont.. har jo læst masse inne på de foruman.. :/ så læste æ at d e mange som har fått den ene større enn den andre å nån har ik fæsta sæ osv!!! hjælp!!!! men du.. trur du han legg åver muskeln på mæ??? shitt.. nu grue æ me Hehe.. jaaa, før va d 16. mai såm va den største dagen i hele mai :) men d har d ik vært hos mmæ på ei stund nu da.. tja.. kan bynne å skrive bokmål ijænn da?! hmm.. de fleste puppene er ulik til å begynne med etter en slik OP. helt vanlig, men som regelt jevner de seg ut etter hvert tar ca 1-2 dager før protesen "fester" seg, så det er viktig at du holder overarmene nede og i ro de første dagene men tror ikke du skal bekymre deg så mye over det du leser inne på slike forum. for det varierer så urolig mye fra person til person, hvor forsiktig man er etter OP osv... tror han kommer til å legge protesene over muskelen på deg?! er jo selvfølgelig ikke helt sikker men.. har hørt at det er vondere å legge under muskelen, og at det som regelt er folk som ikke eier underhudsfett som legger de der. og folk som mener og tror at det ser bedre ut jeg ville ikke lagt under muskelen hvis jeg ikke måtte i allefall nei nei nei.. du må ikke grue deg er ikke så ille som det høres ut.. når OP er overstått er det bare å ligge i ro og slappe av, så går alt bra man føler seg nesten gammel når mai mnd kommer.. nesten alle vennene mine er ungefri, så de fester jo hele mnd føler meg en smule utenfor.. hihi.. Ronja skal være hos bestemora fra 16 til 17, så kunne jo dratt på byen.. men orker rett og slett ikke.. vil heller sitte hjemme i sofan med et glass vin.. stille og fredelig
ahp Skrevet 14. mai 2009 #275 Skrevet 14. mai 2009 tja.. kan bynne å skrive bokmål ijænn da?! hmm.. de fleste puppene er ulik til å begynne med etter en slik OP. helt vanlig, men som regelt jevner de seg ut etter hvert tar ca 1-2 dager før protesen "fester" seg, så det er viktig at du holder overarmene nede og i ro de første dagene men tror ikke du skal bekymre deg så mye over det du leser inne på slike forum. for det varierer så urolig mye fra person til person, hvor forsiktig man er etter OP osv... tror han kommer til å legge protesene over muskelen på deg?! er jo selvfølgelig ikke helt sikker men.. har hørt at det er vondere å legge under muskelen, og at det som regelt er folk som ikke eier underhudsfett som legger de der. og folk som mener og tror at det ser bedre ut jeg ville ikke lagt under muskelen hvis jeg ikke måtte i allefall nei nei nei.. du må ikke grue deg er ikke så ille som det høres ut.. når OP er overstått er det bare å ligge i ro og slappe av, så går alt bra man føler seg nesten gammel når mai mnd kommer.. nesten alle vennene mine er ungefri, så de fester jo hele mnd føler meg en smule utenfor.. hihi.. Ronja skal være hos bestemora fra 16 til 17, så kunne jo dratt på byen.. men orker rett og slett ikke.. vil heller sitte hjemme i sofan med et glass vin.. stille og fredelig hehe.. du hadde ik trængt d da men va bare så uvant at du slo åver til dialekt liksom Hmm.. skal ikke røre mæ di første dagan.. tør ikke.. koffer trur du åver??? e d æ åsså har sett får mæ at d blir åver alså blir såå spennanes!!!! men kjenne d i magen når æ sitt å læs inne på di foruman.. åsså e d jo mange såm skriv at dæm e misfårnøyd me str.. at dæm syns d blei får lite liksom.. hmm hmm.... vi får se hehe.. ja, æ fikk jo han eldste når æ va 17... så merka fort at 16. mai va åver får min del.. men d e jo værd d... livet hadde ik vært like bra utn onga dæm betyr virkeli alt <3
tøsa Skrevet 14. mai 2009 #276 Skrevet 14. mai 2009 hehe.. du hadde ik trængt d da men va bare så uvant at du slo åver til dialekt liksom Hmm.. skal ikke røre mæ di første dagan.. tør ikke.. koffer trur du åver??? e d æ åsså har sett får mæ at d blir åver alså blir såå spennanes!!!! men kjenne d i magen når æ sitt å læs inne på di foruman.. åsså e d jo mange såm skriv at dæm e misfårnøyd me str.. at dæm syns d blei får lite liksom.. hmm hmm.... vi får se hehe.. ja, æ fikk jo han eldste når æ va 17... så merka fort at 16. mai va åver får min del.. men d e jo værd d... livet hadde ik vært like bra utn onga dæm betyr virkeli alt <3 jo altså, hvis du har litt pupp fra før, uansett om det bare er hud elr du strutter ( ), så tror jeg han vil legge over muskelen. så slipper du unødvendige smerter osv.. resultatet bli jo nesten det samme vil jeg tro eneste er at hvis du legger under muskelen kommer puppene til å virke mindre. tror ikke du vil bli missfornøyd hvis du følger PK`s råd hvis du ikke vil ha stooore pupper da?? :gjeiper: han har så godt øye for sånt, så han vil nokk se hva som passer best til din kropp i tillegg prøver han jo forskjellige proteser under OP, og velger den som passer best
ahp Skrevet 14. mai 2009 #277 Skrevet 14. mai 2009 jo altså, hvis du har litt pupp fra før, uansett om det bare er hud elr du strutter ( ), så tror jeg han vil legge over muskelen. så slipper du unødvendige smerter osv.. resultatet bli jo nesten det samme vil jeg tro eneste er at hvis du legger under muskelen kommer puppene til å virke mindre. tror ikke du vil bli missfornøyd hvis du følger PK`s råd hvis du ikke vil ha stooore pupper da?? :gjeiper: han har så godt øye for sånt, så han vil nokk se hva som passer best til din kropp i tillegg prøver han jo forskjellige proteser under OP, og velger den som passer best jaa, d blir nåkk bra d :) nu e d strax helg å etter helga e d en arbeidsdag før æ reise til tromsø... jippiiii!!!!!!!!!!!!!! Næh, vil ikke ha så stooooore akkurat.. hehe ska ik bli pamela nr 2 liksom
tøsa Skrevet 14. mai 2009 #278 Skrevet 14. mai 2009 jaa, d blir nåkk bra d :) nu e d strax helg å etter helga e d en arbeidsdag før æ reise til tromsø... jippiiii!!!!!!!!!!!!!! Næh, vil ikke ha så stooooore akkurat.. hehe ska ik bli pamela nr 2 liksom ja er ikke lenge igjenn nå.. gleder meg skikkelig på dine vegne jeg husk å kos masse med lillesnuppa før OP da.. det er noe jeg savner grusåmt i allefall. å løfte lille gull dolly halvpart som bestemor kalte meg før OP nei stooore pupper er ikke noe serlig fint.. mener nå jeg da
ahp Skrevet 15. mai 2009 #279 Skrevet 15. mai 2009 ja er ikke lenge igjenn nå.. gleder meg skikkelig på dine vegne jeg husk å kos masse med lillesnuppa før OP da.. det er noe jeg savner grusåmt i allefall. å løfte lille gull dolly halvpart som bestemor kalte meg før OP nei stooore pupper er ikke noe serlig fint.. mener nå jeg da jaa.. skal kose masse masse masse kåmmer nåkk til å savne å kose me ho jah..... hmm Hehe.. kalte ho dæ d?? morro Æ syns ikke sånne åverdrevne store puppa e no fint næi.. men men, e jo nån som like d åsså da nu e d fredag.... jippii sitt på jobb nu... bare 2 pasienta igjenn så e d hææææælg!!!!!!!!!!!!! deilig skal bare slappe av å kose mæ i helga.. skal ut me nån venna idag.. men gidde ikke drikke nåkka sidn æ skal OP på tirsdag.. hvis æ drikk så bare bynne æ å røyke.. å d e bare domt nu... åsså ser æ jo fræmm til 17. mai... været ser jo låvanes ut..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. mai 2009 #280 Skrevet 15. mai 2009 jaa.. skal kose masse masse masse kåmmer nåkk til å savne å kose me ho jah..... hmm Hehe.. kalte ho dæ d?? morro Æ syns ikke sånne åverdrevne store puppa e no fint næi.. men men, e jo nån som like d åsså da nu e d fredag.... jippii sitt på jobb nu... bare 2 pasienta igjenn så e d hææææælg!!!!!!!!!!!!! deilig skal bare slappe av å kose mæ i helga.. skal ut me nån venna idag.. men gidde ikke drikke nåkka sidn æ skal OP på tirsdag.. hvis æ drikk så bare bynne æ å røyke.. å d e bare domt nu... åsså ser æ jo fræmm til 17. mai... været ser jo låvanes ut.. Kanskje dere kan sende hverandre PM eller noe, hele tråden er jo bestående av innlegg dere imellom, istedet for en diskusjon.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå