Gjest tøsa Skrevet 9. mai 2009 #221 Skrevet 9. mai 2009 Hehe.. kor morro da at dæm e født på samme dag på cubus? kas merke da? å kossn va den? åpning fårran eller??? ja var litt morro vet ikke merke. tror det bare var cubus sitt(?).. men den har ikke åpning forran. man trenger jo ikke det da. er bare det de anbefaler. de anbefaler jo også kryssing bak. denne har borrelås på stroppene, så den kan krysses men er du ute etter det de anbefaler blir jo det så veldig dyrt og man trenger jo minst 2-3.. fant ingen med åpning forran da jeg skulle kjøpe. men Odd Petter sa at det ikke var så veldig nøye ta en som gir god støtte og som er komfortabel hadde kjøpt to typer bh som jeg tok med til klinikken. da sa Odd Petter at vi sku ta den som var billigst. den andre kosta 330kr så bytta den i to av den andre typen når jeg kom hjem
Gjest ap Skrevet 9. mai 2009 #222 Skrevet 9. mai 2009 ja var litt morro vet ikke merke. tror det bare var cubus sitt(?).. men den har ikke åpning forran. man trenger jo ikke det da. er bare det de anbefaler. de anbefaler jo også kryssing bak. denne har borrelås på stroppene, så den kan krysses men er du ute etter det de anbefaler blir jo det så veldig dyrt og man trenger jo minst 2-3.. fant ingen med åpning forran da jeg skulle kjøpe. men Odd Petter sa at det ikke var så veldig nøye ta en som gir god støtte og som er komfortabel hadde kjøpt to typer bh som jeg tok med til klinikken. da sa Odd Petter at vi sku ta den som var billigst. den andre kosta 330kr så bytta den i to av den andre typen når jeg kom hjem Åkei har ikke kjøpt enda, men skal dra i neste uka å se.. dæm sa til mæ at d va en fordel om den hadde åpning fårran, men at det ikke va så vikti Ska dra på cubus å se.. har hørt at det e flere som har kjøpt dær:) Jaa, jaa.. blir spennanes:) nu e det snart bare ei uka igjenn!! kor længe lå du på klinikken når du våkna?? får man narkose?
tøsa Skrevet 9. mai 2009 #223 Skrevet 9. mai 2009 Åkei har ikke kjøpt enda, men skal dra i neste uka å se.. dæm sa til mæ at d va en fordel om den hadde åpning fårran, men at det ikke va så vikti Ska dra på cubus å se.. har hørt at det e flere som har kjøpt dær:) Jaa, jaa.. blir spennanes:) nu e det snart bare ei uka igjenn!! kor længe lå du på klinikken når du våkna?? får man narkose? lå ca 1 time etter at jeg våknet fra narkosen.. så ja,, man får narkose en lettere type.. husker jeg var livredd for å ikke våkne igjenn men gikk over all forventning pluttselig var jeg bare borte, også våknet jeg av at ei dame sa navnet mitt... tårene trillet jeg var så glad må bare spørre.. men du såm har ei på 15 mnd, har du samboer som tar seg av henne, og den andre ungen??
Gjest Silikongalskap Skrevet 9. mai 2009 #224 Skrevet 9. mai 2009 Stå på fyll opp puppene deres med gummi. Fikk kona mi til å ta ut dritten for 10 år siden, og nå ser hun galskapen. Silikon er kun for jenter som IKKE liker seg selv. ALLE menn (av normal hjernekapasitet) liker IKKE gummipupper. Men ta dere ut og fyll på, men forvent ikke at staten betaler erstatning hvis noe går galt (protese sprekker ol.). Silicon er stygt og noe sikkelig dritt!!!!! Ærlig talt: Tror dere at det blir så mye mer sexy med jur??? Det var en gang Pamela i Baywatch, men det var jo på 90 tallet, og nå er vi snart kommet til 10 tallet. Så bare fortsett og sprett opp puppen og fyll på, får sikkert oppmot 1000g hvis dere hyler og skriker høyt nok til gummi-legen som opererer dere......! GALSKAP!!!!
Gjest ap Skrevet 10. mai 2009 #225 Skrevet 10. mai 2009 lå ca 1 time etter at jeg våknet fra narkosen.. så ja,, man får narkose en lettere type.. husker jeg var livredd for å ikke våkne igjenn men gikk over all forventning pluttselig var jeg bare borte, også våknet jeg av at ei dame sa navnet mitt... tårene trillet jeg var så glad må bare spørre.. men du såm har ei på 15 mnd, har du samboer som tar seg av henne, og den andre ungen?? Ok va det æ syns æ hadde fått me mæ Jepp, selvfølgeli rægne ikke me at man klare å gjøre d aleina den første tia.. man skal væll ikke løfte osv ? Den andre ongen min e 6 år.. så han e d ikke så mye styr me.. pluss at han e kjæmpeflink å passe på lillesøstra
tøsa Skrevet 10. mai 2009 #226 Skrevet 10. mai 2009 Ok va det æ syns æ hadde fått me mæ Jepp, selvfølgeli rægne ikke me at man klare å gjøre d aleina den første tia.. man skal væll ikke løfte osv ? Den andre ongen min e 6 år.. så han e d ikke så mye styr me.. pluss at han e kjæmpeflink å passe på lillesøstra nei... kan bare løfte 1 kg første uke, og 2 kg andre uke.. ikke før etter 4-6 (?) uker man kan begynne å bruke brystmusklene igjenn.. gradvis synes det faktisk er trist og ikke kunne løfte tulla men går seg vel til etter hvert ja en 6 åring ville vel klart seg ganske godt på egenhånd?! så det er jo bra.. men av erfaring vet jeg at barn på 15 mnd er en smule krevende :gjeiper: men godt hun har en storebror som er så flink å passe på da men godt at du ikke er alene da:) du skjønner, jeg er egentlig alene mor, men snille BF kunne være her i en mnd ca og passe tulla mens jeg tar vare på meg selv
Gjest ap Skrevet 10. mai 2009 #227 Skrevet 10. mai 2009 nei... kan bare løfte 1 kg første uke, og 2 kg andre uke.. ikke før etter 4-6 (?) uker man kan begynne å bruke brystmusklene igjenn.. gradvis synes det faktisk er trist og ikke kunne løfte tulla men går seg vel til etter hvert ja en 6 åring ville vel klart seg ganske godt på egenhånd?! så det er jo bra.. men av erfaring vet jeg at barn på 15 mnd er en smule krevende :gjeiper: men godt hun har en storebror som er så flink å passe på da men godt at du ikke er alene da:) du skjønner, jeg er egentlig alene mor, men snille BF kunne være her i en mnd ca og passe tulla mens jeg tar vare på meg selv Såpass ja kan tenke mæ at d blir trist å ikke kunne løfte på ho... ho e sjikkeli mammadalt men men.. d går nåkk bra blir spennanes å se ka ho syns om d da.. Åh.. kor bra at dem kunne være dær da :) hadde væll blitt litt tungt å være aleina.. jobbe du? går lille tøtta i barnehage? Lure på kor længe æ må være borte fra jobb
tøsa Skrevet 10. mai 2009 #228 Skrevet 10. mai 2009 Såpass ja kan tenke mæ at d blir trist å ikke kunne løfte på ho... ho e sjikkeli mammadalt men men.. d går nåkk bra blir spennanes å se ka ho syns om d da.. Åh.. kor bra at dem kunne være dær da :) hadde væll blitt litt tungt å være aleina.. jobbe du? går lille tøtta i barnehage? Lure på kor længe æ må være borte fra jobb snuppa mi er også veldig mammadalt.. men sitter jo på gulvet og leker med henne da masse klemming blir det og nei, jeg jobber ikke. er heldig sån sett og snuppa går ikke i barnehage. personlig mener jeg at hun er for ung. liker å tilbringe mest mulig av tiden sammen med henne hvilken jobb har du da? de sier jo at hvis du har kontor arbei kan du være tilbake på jobb etter en uke ca
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #229 Skrevet 10. mai 2009 snuppa mi er også veldig mammadalt.. men sitter jo på gulvet og leker med henne da masse klemming blir det og nei, jeg jobber ikke. er heldig sån sett og snuppa går ikke i barnehage. personlig mener jeg at hun er for ung. liker å tilbringe mest mulig av tiden sammen med henne hvilken jobb har du da? de sier jo at hvis du har kontor arbei kan du være tilbake på jobb etter en uke ca ok Mi tøtta e åsså kjempeglad i å sitte på gulvet å kose å leke så d går nåkk bra d... Åjja.. min eldste bynnte i bhg da han va bare 8 mnd:/ hadde ingen anna utvei sidn æ jikk på skole.. Å ho bynnte da ho va 12mnd, får da bynnte vi å jobbe ho elske å være i barnehagen.. å d e jo kjæmpebra sånn e d nu bare når hverdagen bynne etter permisjon. E sekretær. så derfor rægne æ me å være tilbake etter ca ei uka får se kossn formen e etter ei uka.. Hærregud æ glæde mæ nu...... blir så spennanes
tøsa Skrevet 10. mai 2009 #230 Skrevet 10. mai 2009 ok Mi tøtta e åsså kjempeglad i å sitte på gulvet å kose å leke så d går nåkk bra d... Åjja.. min eldste bynnte i bhg da han va bare 8 mnd:/ hadde ingen anna utvei sidn æ jikk på skole.. Å ho bynnte da ho va 12mnd, får da bynnte vi å jobbe ho elske å være i barnehagen.. å d e jo kjæmpebra sånn e d nu bare når hverdagen bynne etter permisjon. E sekretær. så derfor rægne æ me å være tilbake etter ca ei uka får se kossn formen e etter ei uka.. Hærregud æ glæde mæ nu...... blir så spennanes nei skjønner jo at de fleste ikke har noe annet valg, siden det som regelt er jobb i bildet jeg skal søke plass til snuppa til neste høst. da får jeg henne for meg selv 1 år til og så lenge tulla di trives er jo all ting godt ja... kan skjønne du gleder deg snart har du 2 nye fine fordeler.. er spennede ja det som er så rart er at når dagen først er der, går alt så fort. pluttselig har du fått deg nye pupper, og pluttselig er du tilbake til "hverdagen" igjenn.. all spenning er da borte. hehe.. det jeg nå gleder meg til, er å kunne shoppe nytt undertøy likte ikke å kjøpe undertøy før
Gjest ap Skrevet 10. mai 2009 #231 Skrevet 10. mai 2009 nei skjønner jo at de fleste ikke har noe annet valg, siden det som regelt er jobb i bildet jeg skal søke plass til snuppa til neste høst. da får jeg henne for meg selv 1 år til og så lenge tulla di trives er jo all ting godt ja... kan skjønne du gleder deg snart har du 2 nye fine fordeler.. er spennede ja det som er så rart er at når dagen først er der, går alt så fort. pluttselig har du fått deg nye pupper, og pluttselig er du tilbake til "hverdagen" igjenn.. all spenning er da borte. hehe.. det jeg nå gleder meg til, er å kunne shoppe nytt undertøy likte ikke å kjøpe undertøy før Jepp:) men e litt greit å ha nåkka å glæde sæ til kor længe må man vente før man kan sole sæ å bade? me tanke på hvis vi skal bestille sydentur blir kjæmpegøy å dra å kjøpe nytt undertøy ja ska nu vertfall dra til byen til uka å handle mæ sportsbh også hente de reseptan på apoteket D sto at man må faste 6 tima før.. æ skal jo ikke OP før 13.30. vil d da si at æ kan spise frokost kl 7??
tøsa Skrevet 10. mai 2009 #232 Skrevet 10. mai 2009 Jepp:) men e litt greit å ha nåkka å glæde sæ til kor længe må man vente før man kan sole sæ å bade? me tanke på hvis vi skal bestille sydentur blir kjæmpegøy å dra å kjøpe nytt undertøy ja ska nu vertfall dra til byen til uka å handle mæ sportsbh også hente de reseptan på apoteket D sto at man må faste 6 tima før.. æ skal jo ikke OP før 13.30. vil d da si at æ kan spise frokost kl 7?? tja... sole deg kan du vel gjøre når du føler for det?! eneste er jo at du må teipe såret opp til 1 år etter OP under soling men tror det er verre med bading.. i allefall klor vann. men hør med PK hva han anbefaler, for jeg er ikke helt sikker jepp.. da vil jeg tro du kan spise kl 7 ja jeg hadde OP kl 10, så jeg fikk ikke spise frokost. men de anbefaler jo at du spiser et lettere måltid hvis du har OP litt utpå dagen
ahp Skrevet 10. mai 2009 #233 Skrevet 10. mai 2009 tja... sole deg kan du vel gjøre når du føler for det?! eneste er jo at du må teipe såret opp til 1 år etter OP under soling men tror det er verre med bading.. i allefall klor vann. men hør med PK hva han anbefaler, for jeg er ikke helt sikker jepp.. da vil jeg tro du kan spise kl 7 ja jeg hadde OP kl 10, så jeg fikk ikke spise frokost. men de anbefaler jo at du spiser et lettere måltid hvis du har OP litt utpå dagen åkeii ja, soling går nåkk greit.. har hatt en anna OP før.. huske æ måtte teipe såret.. faktisk et år:) Ja, tenkte d va lurt å få i sæ mat når d e så langt ut på dagen... e sikkert så spent at æ ikke klare å spise så mye uansett hehe... d hadde vært mye bedre å fått time til OP kl 8 om mårran men men.. må finne på nåkka så æ slår i hjel tia.. tippe de timan på fram til OP kommer til å gå tregt
tøsa Skrevet 10. mai 2009 #234 Skrevet 10. mai 2009 åkeii ja, soling går nåkk greit.. har hatt en anna OP før.. huske æ måtte teipe såret.. faktisk et år:) Ja, tenkte d va lurt å få i sæ mat når d e så langt ut på dagen... e sikkert så spent at æ ikke klare å spise så mye uansett hehe... d hadde vært mye bedre å fått time til OP kl 8 om mårran men men.. må finne på nåkka så æ slår i hjel tia.. tippe de timan på fram til OP kommer til å gå tregt jeg husker at jeg synes det var helt forferdelig å være så nervøs og redd som jeg var, på tom mage.. veldig ekkelt.. men gikk jo veldig bra da men er ikke sikkert jeg hadde klart å fått i meg noe uansett da :gjeiper: tja.. er ikke sikkert det går så tregt.. kommer helt ann på om du gleder deg elr gruer deg.. hehe.. her gikk tiden veeeeldig fort!! du kan jo gå i undertøysforretning å drømme deg bort
ahp Skrevet 10. mai 2009 #235 Skrevet 10. mai 2009 jeg husker at jeg synes det var helt forferdelig å være så nervøs og redd som jeg var, på tom mage.. veldig ekkelt.. men gikk jo veldig bra da men er ikke sikkert jeg hadde klart å fått i meg noe uansett da :gjeiper: tja.. er ikke sikkert det går så tregt.. kommer helt ann på om du gleder deg elr gruer deg.. hehe.. her gikk tiden veeeeldig fort!! du kan jo gå i undertøysforretning å drømme deg bort Hehe Tænk kor hærli d ska bli å dra å handle undertøy nu prøve æ aldri bh'a... bare tar et par æ trur passe å betale..... så d ska bli bra Har faktisk vært å sett på operasjona på youtube...... ser ganske spennanes ut:) at dæm bare kan skjære opp å putte inn å sy ijænn liksom Tænk at verden e så genial Kossn e fårmen din nu da? nu e d jo nån daga sidn du blei OP :gjeiper:
primavelle Skrevet 10. mai 2009 #236 Skrevet 10. mai 2009 Hvorfor må jeg endre mitt syn på de med silikon? Da kan jeg si at jeg håper du endrer ditt syn på at det er ok å "fikse her og fikse der"..........jeg er imot det syke skjønnhetspresset, og å operere seg "fin nok." Selv om man har høy utdanning trenger man ikke være smart på alle områder. Og jeg mener fortsatt at det er dumt og tåpelig å operere seg til en "perfekt" kropp. Hvilket forbilde er man da for barna sine???? Altså! Slike folk som deg!!!! Tenker du kanskje ikke på at noen har komplekser for hvordan de ser ut??? Kanskje du sku vert litt ydmyk å ikkje lese sånne kommentarer da du tydligvis ikkje klare å hålla kjeft!! Lure på kossen du ser ut...... Sikkert superduperduper perfekt! 1
tøsa Skrevet 10. mai 2009 #237 Skrevet 10. mai 2009 Hehe Tænk kor hærli d ska bli å dra å handle undertøy nu prøve æ aldri bh'a... bare tar et par æ trur passe å betale..... så d ska bli bra Har faktisk vært å sett på operasjona på youtube...... ser ganske spennanes ut:) at dæm bare kan skjære opp å putte inn å sy ijænn liksom Tænk at verden e så genial Kossn e fårmen din nu da? nu e d jo nån daga sidn du blei OP :gjeiper: jeg prøvde heller aldri bh.. tok gjerne de som var litt for stor, men som hadde innlegg nå er jeg helt i hundre egentli. hadde kjøp en ønske str før OP, og prøvde den i sta... den passet!!! :) ja ser ganske spennende ut.. så et program på tv bare et par dager før OP, der de oppererte inn silikon.. ble litt skremt egentlig.. hehe.. men er helt fantastisk at de får det til formen min er på topp!! litt øm på ene brystvorta og et lite punkt oppå ene puppen.. men plager meg ikke :gjeiper: bare glad jeg har fått tilbake følelsen i begge puppene ellers er det helt uvirkelig at det snart er 2 uker siden OP.. tiden går så alt for fort. jeg går stadig å ser meg i speilet og klarer nesten ikke vente til jeg kan pakke bort sports-BHene
ahp Skrevet 11. mai 2009 #238 Skrevet 11. mai 2009 jeg prøvde heller aldri bh.. tok gjerne de som var litt for stor, men som hadde innlegg nå er jeg helt i hundre egentli. hadde kjøp en ønske str før OP, og prøvde den i sta... den passet!!! :) ja ser ganske spennende ut.. så et program på tv bare et par dager før OP, der de oppererte inn silikon.. ble litt skremt egentlig.. hehe.. men er helt fantastisk at de får det til formen min er på topp!! litt øm på ene brystvorta og et lite punkt oppå ene puppen.. men plager meg ikke :gjeiper: bare glad jeg har fått tilbake følelsen i begge puppene ellers er det helt uvirkelig at det snart er 2 uker siden OP.. tiden går så alt for fort. jeg går stadig å ser meg i speilet og klarer nesten ikke vente til jeg kan pakke bort sports-BHene Åhh.. kor bra at den passa!!!!! Jepp, e litt skremmanes, men æ syns d e vældi spennanes å se på .. at d faktisk e så "lett".. hehe :gjeiper: Kor bra at formen e bra, å ikke minst at du har fått følelsen tilbake i bægge puppan da Blir så braa!!!!! kor længe va d man må gå me den sportsbhen ijænn?? må man såve me den åsså ?
Gjest herskerinnen Skrevet 11. mai 2009 #239 Skrevet 11. mai 2009 Altså! Slike folk som deg!!!! Tenker du kanskje ikke på at noen har komplekser for hvordan de ser ut??? Kanskje du sku vert litt ydmyk å ikkje lese sånne kommentarer da du tydligvis ikkje klare å hålla kjeft!! Lure på kossen du ser ut...... Sikkert superduperduper perfekt! ja, uff, slike som meg er helt forferdelig. Tenk å prøve å få folk til å være fornøyd meg seg selv uten å bruke masse penger på operasjon da. Det er jo helt forferdelig. Man burde jo bare helle bensin på bålet og få alle de med komplekser (ofte uten grunn) til å bruke masse penger på å kjøpe seg et utseende de tror vil løse alle problemer. Og selfølgelig er jeg helt perfekt. Jeg har helt perfekt størrelse på puppene, vekta er helt stabil og alle kiloene perfekt fordelt på en perfekt høy de. Jeg har silkeglatt hud og får aldri kviser. Håret mitt er en drøm................... Nei, jeg er nok en helt normal person som sikkert kunne hatt litt større pupper med litt mer sprett. Huden min er ikke kvisefri til enhver tid, jeg kan ikke spise hva jeg vil uten å legge på meg, og de flotte beina, rumpa og armene mine har jeg jobbet hardt for.
tøsa Skrevet 11. mai 2009 #240 Skrevet 11. mai 2009 Åhh.. kor bra at den passa!!!!! Jepp, e litt skremmanes, men æ syns d e vældi spennanes å se på .. at d faktisk e så "lett".. hehe :gjeiper: Kor bra at formen e bra, å ikke minst at du har fått følelsen tilbake i bægge puppan da Blir så braa!!!!! kor længe va d man må gå me den sportsbhen ijænn?? må man såve me den åsså ? ja var bra fornøyd når puppene mine fyllte den BHen man må bruke sportsBH natt og dag i 4-6uker, og deretter på dagtid yttligere i noen måneder lenge å bruke sportsBH synes jeg da.. men men.. jeg kan heldigvis begynne å bruke vanlig BH før sommeren er over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå