Gå til innhold

Snart biff og BJ-dagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

En latterlig dag. 

Biff har vi når vi føler for det, BJ det samme. 

Hadde ikke satt pris på noe "Slikking og støvsuging"- dag heller. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spicymami skrev (1 time siden):

Eller finne en som kan begge deler. Gleder meg både til å lage mat og gi bj

Veldig glad for at det finnes mange av dere jenter som elsker den dagen, og ikke bare de som kritiserer den. Det er snakk om en dag i året. 

Kos deg masse på dagen

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er årets mest mannsjåvinistiske dag, og det er kun idioter som "feirer" dagen. 

Anonymkode: eaa65...86f

Ikke med mannssjåvinistisk enn det er kvinnesjåvinistisk å gå i tog og markere kvinnedagen. 

Skrevet

Det er sånn dag 14. Hver måned. Nokså moro. 

Her er det gubben som står for biff steking, samme hva dag det er. 

• Liker 2
Skrevet

Biff og Blowjob-dagen er like "latterlig" som dere som må poengtere hvor latterlig den er. Det er da bare ett morsomt påfunn. Litt som movember. Tror nok de damene som byr på suging denne dagen er ganske gavmilde på, og glad i blowjobs i utgangspunktet.

For ordens skyld: Dette er en dag som går meg hus forbi.

• Liker 5
Skrevet

Egentlig litt enig i de som synes dagen er en vits. En god kjæreste/kone bør jo gi mannen en blowjob hver eneste dag

Skrevet

Er glad jeg er i et forhold hvor både feiring av kjærligheten og oralsex kan gjøres uten at det må knyttes til en bestemt dag. Biff er oppskrytt.

• Liker 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bestill take away biff fra den beste restauranten i nærheten. Bestill også den beste til utføre bj. Problem solved. 

Anonymkode: f6d99...487

Han som er veldig flink til bj er en han..... ikke lurt å bestille....

Skrevet

Skulle heller vært en nakendag. Hvor alle som ikke tåler nakenhet holder seg hjemme med persiennene nede. Alle vi andre vandrer rundt og nyter friheten.

Anonymkode: 1d968...a20

• Liker 2
Skrevet

Man risikerer å fise og sprute samtidig på kjerringa da. Man blir oppblåst og jævlig i magen av å stappe i seg biff. 

Anonymkode: a53e0...c2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ender vel med kjøttkake & runk for de mest ærlige :Knegg: 

Anonymkode: e0c6e...413

Ofte er både runk og kjøttkaker å foretrekke framfor biff og bj. 

Anonymkode: 4906b...da2

Skrevet

Tipper ex-en savner meg nå for når vi var sammen var det biff og blow job nesten hver helg. Når jeg tenker meg om ble det en del blow jobs i løpet av uka uansett..

Anonymkode: b8538...696

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Man risikerer å fise og sprute samtidig på kjerringa da. Man blir oppblåst og jævlig i magen av å stappe i seg biff. 

Tydelig at du ikke har prøvd. Det er nemlig det motsatte. Har aldri vært så lite oppblåst som og fin i magen som etter at jeg gikk over til carnivore-kosthold, og det er det alle på carnivore sier, så det er ikke bare meg.

Anonymkode: b92a7...379

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tydelig at du ikke har prøvd. Det er nemlig det motsatte. Har aldri vært så lite oppblåst som og fin i magen som etter at jeg gikk over til carnivore-kosthold, og det er det alle på carnivore sier, så det er ikke bare meg.

Ok, det var ment som en dårlig spøk 😜

• Liker 2
Skrevet

😂😂

2020-03-12.png

• Liker 1
Skrevet
On 2/22/2021 at 4:13 AM, AnonymBruker said:

Håper ikke du forventer noe som helst på valentine's, fordi det hadde vært veldig hyklersk...

hvorfor er det hyklerisk? Er Valentine's bare for damene mener du? 

• Liker 4
Skrevet
Frekkulf skrev (På 21.2.2021 den 21.24):

Veldig glad for at det finnes mange av dere jenter som elsker den dagen, og ikke bare de som kritiserer den. Det er snakk om en dag i året. 

Kos deg masse på dagen

Mange kritiserer nok dagen fordi den er absolutt unødvendig. 

Her var det biff - dag i går og BJ- dag i dag, og slikt er det jevnlig. Vi trenger ingen merkedag for det. 

Jeg ville vært imot hvert påfunn av merkedager som innebærer en "pliktig" seksuell handling, fordi sex som foregår på andre betingelser enn lyst er helt feil. 

Nå tror jeg heldigvis ikke at menn i Norge tvinger uvillige kvinner til BJ, bare fordi det er Biff og BJ dag, men man vet aldri om det ikke finnes noen kvinner som allerede er i et nedverdigende forhold som opplever akkurat det. 

Anonymkode: b805f...080

• Liker 4
Skrevet
Frekkulf skrev (På 22.2.2021 den 8.53):

Egentlig litt enig i de som synes dagen er en vits. En god kjæreste/kone bør jo gi mannen en blowjob hver eneste dag

Ja, visst pokker! 😊 Mvh kvinnfolk38 med fornøyd mann. 

Anonymkode: b6121...88b

Gjest Timeplan
Skrevet
On 2/21/2021 at 8:16 PM, AnonymBruker said:

Valentined er en feiring av kjærligheten, og inkluderer alle kjønn og legninger. 

Det heter "alle hjerters dag" ikke "carbonara og fittesleiking".

Valentines og denne oppdiktet mannsjåvinistiske dagen kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: eaa65...86f

Carbonara og fittesleiking! Fy farao, der har du en merkedag jeg stemmer for. Ost, bacon og orgasme. Hva mer trenger man egentlig?

Skrevet

Dårlig timing. Sammenfaller med flammekaster og fiskepudding-dagen.

Anonymkode: 483ab...93a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...