Gå til innhold

Snart biff og BJ-dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lyst til å ha en diskusjon om hvordan man skal gå frem for å få mest mulig ut av biff og BJ-dagen. 

Min erfaring er at de jentene som er gode på BJ, kanskje ikke er de beste på kjøkkenet og motsatt. Finnes selvsagt unntak her også. 

Så hva hva gjør man? Er jo kjipt med en dårlig middag som oppladning til BJen, men samtidig en stor skuffelse med en dårlig BJ etter en deilig biff. 

Har lurt på om jeg kanskje skal invitere over to stykker. Ei jeg vet kan lage mat, og ei jeg vet kan suge. Så kan de jo begge ta lærdom av hverandres talenter. 

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill take away biff fra den beste restauranten i nærheten. Bestill også den beste til utføre bj. Problem solved. 

Anonymkode: f6d99...487

• Liker 3
Skrevet

Eller finne en som kan begge deler. Gleder meg både til å lage mat og gi bj

• Liker 4
Skrevet

Kona gleder seg mer enn meg. Jeg synes i grunn slike påfunn er tull.

Anonymkode: a47fb...cbe

• Liker 2
Skrevet

Tror det er lettere å finne en som kan begge dele. Å ha TO kvinnfolk må jo være ekstremt krevende.

Skrevet

Jeg får alltid mye likes når jeg legger ut bilde av kona som steker biff på den dagen. Noen skriver kan jeg komme på besøk

Anonymkode: 2b98d...327

Skrevet

Ender vel med kjøttkake & runk for de mest ærlige :Knegg: 

Anonymkode: e0c6e...413

• Liker 21
Skrevet
Frekkulf skrev (16 minutter siden):

Hei. Lyst til å ha en diskusjon om hvordan man skal gå frem for å få mest mulig ut av biff og BJ-dagen. 

Min erfaring er at de jentene som er gode på BJ, kanskje ikke er de beste på kjøkkenet og motsatt. Finnes selvsagt unntak her også. 

Så hva hva gjør man? Er jo kjipt med en dårlig middag som oppladning til BJen, men samtidig en stor skuffelse med en dårlig BJ etter en deilig biff. 

Har lurt på om jeg kanskje skal invitere over to stykker. Ei jeg vet kan lage mat, og ei jeg vet kan suge. Så kan de jo begge ta lærdom av hverandres talenter. 

Hva tenker dere?

Det er jo selvsagt du som skal lege maten. Hborfor ellers skulle du fortjene bj??

Anonymkode: 375c5...7e9

• Liker 7
Skrevet

Jeg elsker biff og spiser det nesten hver dag, jeg. :) Og er visst også god på BJ. Hvis jeg bare finner meg en fyr som når gjennom nåløyet, så skal han gjerne få biff og BJ hver dag, ikke bare 14. mars. Veganer er uaktuelt, med mindre han er på vei ut av den religionen.

Har en fyr i siktet, men dumme korona ødelegger jo alt... Han er ikke i Norge, så vi får ikke besøkt hverandre akkurat nå.

Anonymkode: b92a7...379

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo selvsagt du som skal lege maten. Hborfor ellers skulle du fortjene bj??

Anonymkode: 375c5...7e9

Fordi det er biff og Bj dagen 

Anonymkode: 2b98d...327

Skrevet

Det er årets mest mannsjåvinistiske dag, og det er kun idioter som "feirer" dagen. 

Anonymkode: eaa65...86f

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er årets mest mannsjåvinistiske dag, og det er kun idioter som "feirer" dagen. 

Håper ikke du forventer noe som helst på valentine's, fordi det hadde vært veldig hyklersk...

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg elsker biff og spiser det nesten hver dag, jeg. :) Og er visst også god på BJ. Hvis jeg bare finner meg en fyr som når gjennom nåløyet, så skal han gjerne få biff og BJ hver dag, ikke bare 14. mars. Veganer er uaktuelt, med mindre han er på vei ut av den religionen.

Har en fyr i siktet, men dumme korona ødelegger jo alt... Han er ikke i Norge, så vi får ikke besøkt hverandre akkurat nå.

Samme her, har så mange BJ på lager, men så bor vi i hvert vårt land og kan ikke møtes akkurat nå. Damn you covid! 

Anonymkode: 7d917...4d9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper ikke du forventer noe som helst på valentine's, fordi det hadde vært veldig hyklersk...

Valentined er en feiring av kjærligheten, og inkluderer alle kjønn og legninger. 

Det heter "alle hjerters dag" ikke "carbonara og fittesleiking".

Valentines og denne oppdiktet mannsjåvinistiske dagen kan ikke sammenlignes. 

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ender vel med kjøttkake & runk for de mest ærlige :Knegg: 

Anonymkode: e0c6e...413

Her i huset blir det karbonader og en runk👍👍

• Liker 3
Skrevet

Teiteste og kleineste ting folk tror at de må gjøre...... 🙄 

Anonymkode: b15b7...fd7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Valentined er en feiring av kjærligheten, og inkluderer alle kjønn og legninger. 

Begge er oppdiktet. Menn flest synes valentine's er kleint og uinteressant, så derfor har de laget biff og BJ-dagen som et motstykke slik at menn skal bli litt mer interessert i å gjøre noe ut av valentine's. Det er en grunn for at den er litt etter. Litt sånn "hvis ikke du gidder å være romantisk på valentine's, så gidder ikke jeg å gi deg biff og BJ 14. mars". Eller klarer du ikke å skjønne den sammenhengen? Gi og få. Ikke få og få.

Er det to kvinner, så er det jo bare å tolke det som "en god middag og slikke". Det er ikke verre. Det er ikke så trangsynt som du skal ha det til.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Begge deler er like teite i mine øyne, men folk gjør som de vil.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Begge er oppdiktet. Menn flest synes valentine's er kleint og uinteressant, så derfor har de laget biff og BJ-dagen som et motstykke slik at menn skal bli litt mer interessert i å gjøre noe ut av valentine's. Det er en grunn for at den er litt etter. Litt sånn "hvis ikke du gidder å være romantisk på valentine's, så gidder ikke jeg å gi deg biff og BJ 14. mars". Eller klarer du ikke å skjønne den sammenhengen? Gi og få. Ikke få og få.

Er det to kvinner, så er det jo bare å tolke det som "en god middag og slikke". Det er ikke verre. Det er ikke så trangsynt som du skal ha det til.

Valentines handler om å gi og få til begge. 

Jo, det er ekstremt mannsjåvinistisk, usexy og idiotisk å ha en dag som kalles for "biff og bj dag" og folk som må ha denne dagen som motivasjon for å gjøre noe romantisk for sin partner anser jeg som enkle mennesker. 

Denne dagen kunne hatt tusen andre navn, men de skal velge både navn og grunn som er ingenting annet enn billig. 

• Liker 9
Skrevet

Hvis du allerede har en partner, er det jo bare å legge seg i hardtrening på det området der det skorter?

Anonymkode: 06a36...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...