Gå til innhold

Noen som knuller i bilen lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sommeren 2017 var vel sist! Gode minner! Fått to barn siden den tid så nå når barna etterhvert blir litt større og er i barnehagen eller noe og mannen og jeg er alene på tur så blir det nok litt sex i bilen ja! Koselig det og bare spontant stoppe om lysten kommer 👌😘

Anonymkode: bc99d...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sist i romjulen 2019, var også første gangen jeg gjorde det der. Er bare 22 da. Ser ikke for meg at det kommer til å skje så ofte, men kanskje om man kjører langt en gang og får lyst 😅

Anonymkode: aaac8...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg andre tråder her på KG må man dusje både før og etter sex, så da blir det litt upraktisk å gjøre det i bilen.

Anonymkode: ab569...cd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes

Må innvie alle bilene og ofte er det større sjanse for barnefri i bil enn hjemme 😜 Må jo ha det litt gøy etter å ha vært gift i 12 år😂 Både samleie og bj på skjulte plasser har skjedd i den siste tiden 

Anonymkode: ab39c...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg og dama leide en bil på ferie. Mener å huske det var en golf. Vi hadde sex i bilen. Dumpet kondomet (med sæd i) i et rom mellom forsetene og glemte av det  😀 Fint for de som måtte rengjøre bilen. 

Anonymkode: e9886...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å få med samboeren min i baksetet i Audien, men han sa nei fordi det er svigerfar sin bil og vi var først i fergkø , altså ville det komme flere  biler etterhvert. 

Anonymkode: b0435...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde det en gang... fikk det ikke til ☹️ Ble drit kleint... hvordan sitter man??? Jeg er bare 160 høy, men jeg fikk ikke til å sitte på toppen, bare stanga i taket og klarte rett og slett ikke å ri..

Anonymkode: 59e83...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Bil er for gamlinger og de har ikke så mye sex.

Anonymkode: cf256...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 22.24):

Oh yes

Må innvie alle bilene og ofte er det større sjanse for barnefri i bil enn hjemme 😜 Må jo ha det litt gøy etter å ha vært gift i 12 år😂 Både samleie og bj på skjulte plasser har skjedd i den siste tiden 

Anonymkode: ab39c...d5c

Kan jo kanskje bli ennå mindre barnefri hvis dere holder på for mye med det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen sugde meg i jula og jeg onanerte henne. det ble 2 på henne, 5 på meg. 

Hun er ikke bra for meg, "bare kom jeg svelger det jeg får"... så bare ghoster hun meg i lange perioder... Men hun må vel ha det sånn.. jeg er med på alt med henne, digger det vi har, selv det i jula.. 

Neste gang blir det 5 ganger inni henne... hun kan bare vente seg, så er det min tur å ghoste henne men sende sugevideoen på mail til henne... hihi..  

Anonymkode: f3eeb...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et par år siden sist faktisk, funka overraskende bra 😂

Anonymkode: 94de9...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 9.38):

Nei. Bil er for gamlinger og de har ikke så mye sex.

Anonymkode: cf256...2d3

Haha.... Tullprat, du skulle bare ha visst.  Det er ikke alltid så lett å finne steder når begge er opptatt (på hver sin kant)  😉        Dessuten blir det litt "dirty" og intimt, gir det hele en ekstra touch av råskap i tillegg til det forbudte.

Anonymkode: 1dc80...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/21/2021 at 10:20 PM, AnonymBruker said:

Iflg andre tråder her på KG må man dusje både før og etter sex, så da blir det litt upraktisk å gjøre det i bilen.

Anonymkode: ab569...cd8

Det er vel derfor noen kjøper bobil? Fetisj rundt det å pule i bilen, kombinert med renslighetsfobier.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...