AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Jeg står bare der og ser på denne personen, hodet er tomt for tanker, jeg bare er til i øyeblikket, bare føler, verden forsvinner. Når jeg klarer rive meg løs, klarer jeg bare å snakke når jeg ikke møter blikket for lenge. Jeg bor i blikket, forsvinner inn i det, sterke følelser jeg ikke kan forklare. Tiltrekningen er helt annerledes enn noe jeg har opplevd tidligere. Føler meg helt susete og ør i hodet bare av å være i samme rom. Vil ha personen, vil være nær, slippe lidenskapen løs. Behøver vel ikke ord, når blikket sier alt. Jeg vet ikke hva dette er, jeg vet bare at det er og at jeg vil ha det. Men.. det kan ikke bli. Voksne mennesket bli slått så fullstendig i bakken av følelser. Når man tror man har opplevd alt, så treffer dette en. Det er ikke slik at jeg trodde at jeg ikke kunne falle for noen igjen, men det er bare nivået av tiltrekning som er helt overveldende. Og i tillegg så er det dette med at jeg må gi slipp. Jeg har jo hørt at man faller hardere jo eldre man blir, men ærlig talt, jeg trodde ikke på det, før denne opplevelsen. Har aldri vært spesielt romantisk av meg heller, men når jeg leser hva jeg selv har skrevet ser det ut som det jeg kalte kliss tidligere. Så der fikk jeg den ja. Må jo bare prøve å gi slipp så.. Anonymkode: 6ef4e...86f 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Jeg faller i hvert fall ikke hardere desto eldre jeg blir. Snarere tvert i mot, det skal nærmest et mirakel til om jeg skulle komme til å falle for noen igjen! Måten du skriver på, sier meg at du kanskje ikke er så fryktelig gammel, heller. Anonymkode: 8d507...aa5 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg står bare der og ser på denne personen, hodet er tomt for tanker, jeg bare er til i øyeblikket, bare føler, verden forsvinner. Når jeg klarer rive meg løs, klarer jeg bare å snakke når jeg ikke møter blikket for lenge. Jeg bor i blikket, forsvinner inn i det, sterke følelser jeg ikke kan forklare. Tiltrekningen er helt annerledes enn noe jeg har opplevd tidligere. Føler meg helt susete og ør i hodet bare av å være i samme rom. Vil ha personen, vil være nær, slippe lidenskapen løs. Behøver vel ikke ord, når blikket sier alt. Jeg vet ikke hva dette er, jeg vet bare at det er og at jeg vil ha det. Men.. det kan ikke bli. Voksne mennesket bli slått så fullstendig i bakken av følelser. Når man tror man har opplevd alt, så treffer dette en. Det er ikke slik at jeg trodde at jeg ikke kunne falle for noen igjen, men det er bare nivået av tiltrekning som er helt overveldende. Og i tillegg så er det dette med at jeg må gi slipp. Jeg har jo hørt at man faller hardere jo eldre man blir, men ærlig talt, jeg trodde ikke på det, før denne opplevelsen. Har aldri vært spesielt romantisk av meg heller, men når jeg leser hva jeg selv har skrevet ser det ut som det jeg kalte kliss tidligere. Så der fikk jeg den ja. Må jo bare prøve å gi slipp så.. Anonymkode: 6ef4e...86f Hvorfor gi slipp? Er det ikke fint å føle det slik? Noen grunn til at det ikke kan bli noe med den personen? Syntes det er søtt jeg 😍 Anonymkode: 05818...396
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Hvor gammel er du ts? Anonymkode: b6f14...6af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå