Gå til innhold

Å endelig møte en man elsker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde vært singel i over 8 år, etter et mislykket ekteskap. Var på maaaange dater i disse årene, avbrutt av noen pauser innimellom fordi jeg ofte ble så trist og motløs av at jeg aldri møtte noen som jeg kunne bli kjæreste med. Noen ble det bare den ene kaffedaten med, andre hadde jeg kanskje korte FF-forhold med. Et par ble jeg forelsket i, men det var ikke gjensidig. Noen ble forelsket i meg, men jeg gjengjeldte ikke følelsene. Og slik gikk det, i mange år altså.

Det var ikke noe galt med de fleste mennene jeg møtte, og jeg tror jeg selv også er ganske normal. Men kjemien var ikke der, og omstendighetene passet ikke med flere av dem.

Så, høsten 2019 logget jeg meg på fetlife igjen etter en slags pause på et par år. Og en av de første som sendte meg melding, viste seg å være mannen i mitt liv. Vi møttes på en slags kaffedate, og kjemien var helt fantastisk fra starten. Samtalen fløt så lett og naturlig. Jeg merket at jeg smilte mye og ofte, og han smilte også mye. Han lo av ting jeg sa, jeg lo av noe han sa. Når han så på meg, følte jeg meg glad og flau samtidig. Det var surrealistisk fint. Senere på kvelden, da jeg kom hjem, hadde han skrevet en veldig fin melding til meg om daten vår. Vi møttes igjen, og igjen. Etter 2-3 uker var vi kjærester. Vi er fremdeles sammen, planlegger å flytte sammen i løpet av året.

Poenget med innlegget? Jo, for å fortelle at jeg var en av mange single som tenkte at det finnes ingen mann som vil ha meg, ingen mann jeg kan oppleve ekte, gjensidig forelskelse med, ingen jeg kan føle meg hjemme og hel sammen med. Ingen en introvert person som meg kan tilbringe masse tid sammen med, uten at det blir kleint og rart. Men jo, jeg fant endelig den store kjærligheten. Til tross for et mislykket, kjærlighetsløst ekteskap og aleneomsorg for to barn. Jeg hadde gitt opp å lete, orket ikke tanken på å date enda flere, kjenne på skuffelsen igjen, og igjen.

Ut av det blå nærmest møtte jeg drømmemannen, og nå gir alle kjærlighetsfilmer og romaner mening, sanger og dikt om kjærlighet og lidenskap, jeg klarer endelig å kjenne meg igjen i sånt. Trodde aldri det skulle skje. Jeg er ordentlig lykkelig for første gang i mitt liv. Føles som om jeg er "kommet hjem," selv om det høres ut som en klisje så kjennes det slik. Endelig kan jeg være meg selv og føle at fremtiden er lys og fin fordi jeg kan slutte å lete, jeg har funnet den jeg har drømt om. Unner andre også å oppleve det. ❤️🥰

Anonymkode: e7343...1eb

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært singel i 6 år nå og har datet noen til og fra de årene men det har ikke blitt noe mer. Jeg begynte å snakke med en fyr fra møteplassen i slutten av desember og vi møttes tidlig i januar, jeg hadde egentlig ingen forventninger til dette. Men kjemien var fantastisk, samtalen fløt og stemningen veldig bra! Har møttes mer og mer og nå er jeg skikkelig forelsket. Han er bare helt fantastisk og ser hele meg og alt jeg "bærer" på. Så en solskinnshistorie til! ❤️

• Liker 4
Skrevet

Åå, så fint!❤🌻 Bra at du ikke gav opp, og at du ikke tok til takke med noe bare sånn passe.

Anonymkode: 67126...492

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åå, så fint!❤🌻 Bra at du ikke gav opp, og at du ikke tok til takke med noe bare sånn passe.

Anonymkode: 67126...492

Leter man i de riktige krokene finner man det fineste "rotet" til slutt! 

• Liker 2
Skrevet
EmilieH skrev (1 time siden):

Jeg har vært singel i 6 år nå og har datet noen til og fra de årene men det har ikke blitt noe mer. Jeg begynte å snakke med en fyr fra møteplassen i slutten av desember og vi møttes tidlig i januar, jeg hadde egentlig ingen forventninger til dette. Men kjemien var fantastisk, samtalen fløt og stemningen veldig bra! Har møttes mer og mer og nå er jeg skikkelig forelsket. Han er bare helt fantastisk og ser hele meg og alt jeg "bærer" på. Så en solskinnshistorie til! ❤️

Supert! Det er så overveldende nydelig når alt bare stemmer. Man får både en god ro og tusenvis av sommerfugler samtidig ❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Supert! Det er så overveldende nydelig når alt bare stemmer. Man får både en god ro og tusenvis av sommerfugler samtidig ❤️

Ja, som jeg koser meg om dagen ❤️

• Liker 1
Skrevet

Så fin historie! 

Skulle også ønske jeg fant drømmemannen min på fetlife 😄

Anonymkode: f4c07...f3e

• Liker 1
Skrevet

Logget deg på hva da?

Anonymkode: 2a677...0ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...