Gå til innhold

Disney Plus for voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt det? Hva ser dere på?

Vurderer å benytte siste sjanse til å kjøpe ett års tilgang for 689,- men er usikker på om det er nok interessant innhold. Synes ikke det er verdt å kjøpe det bare for å kunne se gamle animasjonsfilmer på nytt, når det finnes så mye annet nytt og bra å se andre steder. Men prisen er det jo ikke noe å si på...

(Har ikke barn.)

Anonymkode: b3186...5d3

Skrevet

Jeg hadde det én måned med en gang det kom og var egentlig fornøyd med den ene måneden. Da fikk jeg sett på det jeg ville og mimret litt.

Kommer til å kjøpe en måned til om et par måneder for å se nye ting som er lagt til.

Jeg har funnet ut at det er mye penger å spare i å rullere streamingtjenester. En måned med ditt og datt istedenfor at det blir dobbelt, kanskje trippelt opp, med løpende abonnement.

Anonymkode: 63bc8...fb5

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 25 og har det. Ser på gamle serier som jeg likte som liten. Synd de ikke har alt da, som Tapper og Dexters laboratorium. 

Anonymkode: 2396f...9ac

• Liker 1
Skrevet

Snakker du om Star? 

Anonymkode: d570e...639

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 25 og har det. Ser på gamle serier som jeg likte som liten. Synd de ikke har alt da, som Tapper og Dexters laboratorium. 

Det er vel ikke Disney? Er ikke det cartoon network?

Skrevet

Vi har Disney+ for å få sett alt fra Star Wars og Marvel. 

Anonymkode: 1a3df...80d

• Liker 6
Skrevet

Jeg har Disney + og ser nesten aldri på det. Jeg kjøpte det pga Mandalorian og tenker å se Loki serien og Vision og Wanda, men ellers er det lite spennende der. Mest for barn synes jeg.

Anonymkode: 8f9e2...bac

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har det og kunne sikkert ha hatt pause i abonnementet siden jeg ikke ser noe særlig i perioder, men jeg har ikke giddet å avslutte det. 

Nå skal de legge til Star i Disney+ også, men jeg er usikker på om det da blir mer å se på. Fant ikke helt ut av hva som kom til å bli lagt til da. 

Jeg ser på gamle ting jeg ikke har sett på flere år og nye ting som blir lagt ut. Lite interessert i Star wars siden jeg aldri har vært noe fan av det. 

Så det er mye for voksne å se, men det er ikke nødvendigvis masse å se hele tiden om du ikke er en av de som synes det er gøy å se ting om og om igjen. 

Skrevet
TheCatLady skrev (Akkurat nå):

Jeg har det og kunne sikkert ha hatt pause i abonnementet siden jeg ikke ser noe særlig i perioder, men jeg har ikke giddet å avslutte det. 

Nå skal de legge til Star i Disney+ også, men jeg er usikker på om det da blir mer å se på. Fant ikke helt ut av hva som kom til å bli lagt til da. 

Jeg ser på gamle ting jeg ikke har sett på flere år og nye ting som blir lagt ut. Lite interessert i Star wars siden jeg aldri har vært noe fan av det. 

Så det er mye for voksne å se, men det er ikke nødvendigvis masse å se hele tiden om du ikke er en av de som synes det er gøy å se ting om og om igjen. 

Det blir mye interessant å se på. Frustrerte fruer, for eksempel 😍

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er verdt det! Disney eier mange av de store filmene.

Marvel filmene, star wars filmene, avatar, pirates of the carribean.

Kan du ikke bare betale for en måned først for å se selv?

Anonymkode: dd755...d3b

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, jeg likte aldri den serien, men håper det er noe annet gøy der som ikke er på de andre streamingtjenestene jeg har :)

Skrevet

Nå har jo Viaplay rettigheter på en del av seriene som skal på Star, så jeg er usikker på om alt kommer med en gang her i Norge. Litt irriterende at utvalget på Disney+ fortsatt er større i USA enn i Norge når en betaler for samme tjeneste.

Anonymkode: ba5f3...785

• Liker 4
Skrevet

Nå har jo Viaplay rettigheter på en del av seriene som skal på Star, så jeg er usikker på om alt kommer med en gang her i Norge. Litt irriterende at utvalget på Disney+ fortsatt er større i USA enn i Norge når en betaler for samme tjeneste.

Anonymkode: ba5f3...785

Det er irriterende og jeg skjønner ikke hvorfor utvalget skal være større der. 

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Jeg måtte google og fant denne artikkelen: https://dinside.dagbladet.no/data/dette-kommer-pa-disney/73339566

Der er det en oversikt over serier som kommer på Disney+ og det står også at de ønsker å konkurrere med Netflix. 

Men jeg kan ikke si at jeg ble spesielt imponert over det som kommer. Det er mest gamle serier som ligger på andre streamingtjenester eller som har gjort det tidligere. Altså ikke noe nytt som nødvendigvis kan trekke flere dit. Netflix har jo et enormt tilbud med egenprodusert materiale og materiale fra andre. Tror heller at Disney+ trekker folk fordi de som vil se Disney og ikke noen gamle serier. 

Endret av TheCatLady
Skrevet

Jeg ser på mandalorian der 😍 synes det er verdt det!

Anonymkode: 15cca...112

Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er verdt det og gidder ikke å bruke pengene der før de har noe mer og bedre utvalg.

Vi klarer oss fint med Netflix. HBO og Viaplay har vi av og til når vi får gode tilbud, eller så bruker jeg tv poengene på de. :P Vi hadde en måned med Diseny + når det kom og fikk sett det vi ville.

Skrevet

Må man gjøre noe spesielt for å få opp Star, eller kommer det automatisk når jeg abonnement?

Jeg ser mye på Disney+ Alt av marvel, star wars og gode gamle donald-filmer. Vel verdt pengene synes jeg. Gleder meg til Star kommer; gleder meg til gjensyn med criminal minds, frustrerte fruer og Buffy- the vampire slayer.

• Liker 1
Skrevet

Disney er for barn, er ingen ekte voksne som ser på Disney.

Anonymkode: d90c6...01e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Disney er for barn, er ingen ekte voksne som ser på Disney.

Anonymkode: d90c6...01e

For noe tull! Disney er for alle, uansett alder!

• Liker 11
Skrevet
Tamsi skrev (1 time siden):

Det er vel ikke Disney? Er ikke det cartoon network?

Jo, det er vel kanskje det ja🤦🏼‍♀️ da håper jeg de slår seg sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...