Gå til innhold

Sjenert og usikker gutt/mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe vits? Jeg er litt småbetatt av en fyr, og tror han er det av meg også, men han virker veldig sjenert. Har også fått høre av en felles bekjent at han er en sånn fyr som sitter på fest og ikke deltar i samtalene, og virker litt snål. Men jeg syns han er så søt ☺️ Han er 27 år... 

Anonymkode: c75a7...a0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være vits i? :) Prøv å ta kontakt og se hva som skjer?

Anonymkode: 62615...5c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor skulle ikke det være vits i? :) Prøv å ta kontakt og se hva som skjer?

Anonymkode: 62615...5c2

Han er sikkert vanskelig å bli kjent med dersom han er sjenert og usikker :)

Skrevet

Du virket litt sjenert du å..😏 så kanskje passer dere bra sammen, ta sjansen😊

• Liker 1
Skrevet
Archer skrev (8 minutter siden):

Du virket litt sjenert du å..😏 så kanskje passer dere bra sammen, ta sjansen😊

Ja, jeg er også litt sjenert :) men tror han er verre enn meg.... har bare ikke lyst til å virke pågående og skremme han vekk :) 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg er også litt sjenert :) men tror han er verre enn meg.... har bare ikke lyst til å virke pågående og skremme han vekk :) 

Han blir neppe skremt, men det kan være du må være ganske tydelig. Å komme gjennom med blikk og smil kan du sannsynligvis bare glemme, og det kan være du må ta en del initiativ i starten til han skjønner at du faktisk er interessert, og ikke bare vennlig.

• Liker 2
Skrevet
Okapi skrev (1 time siden):

Han blir neppe skremt, men det kan være du må være ganske tydelig. Å komme gjennom med blikk og smil kan du sannsynligvis bare glemme, og det kan være du må ta en del initiativ i starten til han skjønner at du faktisk er interessert, og ikke bare vennlig.

Jeg sendte han faktisk en melding for litt siden, fordi jeg så et bilde av han i en avis i forbindelse med noe greier, og da skrev jeg «så fint bilde av deg da» :) fikk svar med engang, også sendte jeg et oppfølgingsspørsmål litt senere som jeg ikke fikk svar på :) men det var også et spørsmål som han kanskje ikke forsto så godt! Så aner ikke.., har ikke turt å prøve noe mere... men har fått høre av noen i ettertid at han er litt «snål» som hun sa..

Skrevet

Fant meg en slik mann. Veldig sjenert og andre kalte han for «snål, annerledes». Men herlighet for en fryd å bli kjent med han. I begynnelsen måtte jeg være tydelig, ikke røre i grøten. Men skrive tydelig hva jeg tenkte, og etterhvert hva jeg følte for han. Jeg måtte ta initiativ for alt. Men videre inn i forholdet løsnet han godt og ble kjent med han. 
kjekt :)

Anonymkode: 8983c...8af

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fant meg en slik mann. Veldig sjenert og andre kalte han for «snål, annerledes». Men herlighet for en fryd å bli kjent med han. I begynnelsen måtte jeg være tydelig, ikke røre i grøten. Men skrive tydelig hva jeg tenkte, og etterhvert hva jeg følte for han. Jeg måtte ta initiativ for alt. Men videre inn i forholdet løsnet han godt og ble kjent med han. 

Så koselig :) jeg syns det er litt flaut å hele tiden skulle ta initiativ, det er egentlig ikke helt meg å gjøre det... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så koselig :) jeg syns det er litt flaut å hele tiden skulle ta initiativ, det er egentlig ikke helt meg å gjøre det... 

Skjønner deg godt, jeg hatet det. MEN jeg ønsket så dypt å bli kjent med han også. Så svelget den kamelen og bare var litt ''frempå''. Om du vil bli kjent med han, prøv? Du taper ikke på å prøve :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvor lang tid tok det før det løsnet litt ? Jeg har truffet en mann nå,vi har møttes noen ganger,men han klarer aldri og si en tid,det er det jeg som må si for å treffes.Skriver daglig,jeg er klar i talen,mens han er litt vag,så jeg aner jo ikke hvor jeg har han. Han tar daglig initiativ til og skrive til meg så noe interesse må det jo være der (?)

Anonymkode: e6fa0...611

Skrevet

Jeg endte opp med denne sjenerte gutten og selv om jeg nå aldri ville ha byttet ham ut for noen så hadde jeg nok tenkt meg om en ekstra gang om jeg kunne spole tilbake 10 år. Han er veldig avhengig av meg og er på meg hele tiden. Har ikke særlig med andre venner eller hobbier så han er konstant hjemme og vil bare finne på ting med meg. Han er en fin kar og det er ikke alltid gresset er grønnere da. 

Anonymkode: fc422...f7d

Skrevet

Har funnet meg en jente som var super sjenert, men fantastisk. Men ta gjerne flere en ett treff, for mitt første var merkelig. Spør bare om å ta en kaffe og si at du har lyst til å bli litt bedre kjent med han. Ikke noe skummelt i det:)

Anonymkode: 25463...3aa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg endte opp med denne sjenerte gutten og selv om jeg nå aldri ville ha byttet ham ut for noen så hadde jeg nok tenkt meg om en ekstra gang om jeg kunne spole tilbake 10 år. Han er veldig avhengig av meg og er på meg hele tiden. Har ikke særlig med andre venner eller hobbier så han er konstant hjemme og vil bare finne på ting med meg. Han er en fin kar og det er ikke alltid gresset er grønnere da. 

Anonymkode: fc422...f7d

Måtte du ta mye initiativ i begynnelsen? Jeg skulle ønske han kunne skrive litt til meg også, jeg aner jo ikke helt hva han tenker. Bare føler og tror han er interessert :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvor lang tid tok det før det løsnet litt ? Jeg har truffet en mann nå,vi har møttes noen ganger,men han klarer aldri og si en tid,det er det jeg som må si for å treffes.Skriver daglig,jeg er klar i talen,mens han er litt vag,så jeg aner jo ikke hvor jeg har han. Han tar daglig initiativ til og skrive til meg så noe interesse må det jo være der (?)

Anonymkode: e6fa0...611

Tsja, gjerne etter noen mnd tror jeg. Men jeg jobbet hardt altså :P Følte meg litt pågående til tider. Men så trakk jeg meg litt også kom han litt frem også hoppet jeg rett på igjen haha. Men du må finne en fin balanse som passer deg. Du skal ikke måtte føle du gir alt mens du ikke får noe tilbake liksom. 

Men hva med: ''Jeg synes du er kjekk. Usikker hva du tenker, men kunne vi hatt oss en kino/middag/lunsj/kaffe/tur/brettspill/film sammen?'' Altså - bare si hva du tenker og føler. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 14.29):

Det gjør du nok ikke! Om han er interessert så skjer bare ikke det. Sjenerte, snille og stille menn/kvinner må finne sin make! Om dere ikke gjør det vil en partner fort finne dere kjedelige over tid. Når jeg datet var jeg konstant på utkikk etter litt sjenerte, stille, snille og rolige jenter. Så mye mer stabile og enklere og forholde seg til, som ikke opptrer som en hund med ADHD :) Kjedelig kan ofte være mye bedre en de veldig utadvendte som hele tiden skal finne på noe og som ikke klarer og finne roen om de har noen ledige timer. Ikke lett å finne de, for de er ikke de som viser oppmerksomhet og interesse ved første kontakt.

Skrevet

Selvom en mann er sjenert, så tar han vel kontakt dersom han er interessert? Er det ikke slik at alle menn liker å jakte litt?😊

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Selvom en mann er sjenert, så tar han vel kontakt dersom han er interessert? Er det ikke slik at alle menn liker å jakte litt?😊

Nei!

Når skal vi bli kvitt denne myten? Menn flest vil IKKE jakte, det er noe sjekkerne gjør. 😥

Anonymkode: 0b2f4...cc7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 21.32):

Hva tror du egentlig det betyr å være sjenert? 

Anonymkode: b07ad...4c5

• Liker 1
Skrevet
On 2/23/2021 at 9:32 PM, AnonymBruker said:

Det gjelder nok stort sett disse som ligger rundt og aldri går inn i et seriøst forhold. Veien mot et forhold er en hindring, ikke et mål. Jeg personlig synes dating er ganske pyton og kleint, men det er verdt det likevel.

Anonymkode: 7e582...0b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...