1312 Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Hei Jeg skal på en date med en kollega av meg. Vi kjenner hverandre godt og har veldig god kontakt. Er det greit å gå inn for et kyss allerede på første date siden vi kjenner hverandre fra før eller tror dere hun bare vil synest det er merkelig? Vet jo ikke om hun vil gå så fort frem.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Jeg ville ikke gått for kyss på første date siden det er med en kollega. Hvis du skal date en kollega må du virkelig være 100% sikker før du ødelegger jobb-relasjonen deres Anonymkode: 540fc...9d5 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville ikke gått for kyss på første date siden det er med en kollega. Hvis du skal date en kollega må du virkelig være 100% sikker før du ødelegger jobb-relasjonen deres Anonymkode: 540fc...9d5 Enig i dette. Husk at dere skal jobbe sammen etter daten, så pass på at det er helt riktig og at begge ønsker/føler det samme før dere går videre. Anonymkode: 1f0c0...a04 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 1312 skrev (2 timer siden): Hei Jeg skal på en date med en kollega av meg. Vi kjenner hverandre godt og har veldig god kontakt. Er det greit å gå inn for et kyss allerede på første date siden vi kjenner hverandre fra før eller tror dere hun bare vil synest det er merkelig? Vet jo ikke om hun vil gå så fort frem. Ikke kyss! Vet hun at det er en date? Kanskje hun tror dere er venner bare? Anonymkode: 09ccf...c56
1312 Skrevet 21. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke kyss! Vet hun at det er en date? Kanskje hun tror dere er venner bare? Anonymkode: 09ccf...c56 Jeg liker henne veldig godt og vi har en flørtende tone og hun gir meg mye oppmerksomhet, blikk, veldig omsorgsfull osv. Men slik er hun også mot mange andre kollegaer, det er på en måte hennes væremåte. Regner med hun har en anelse om min interesse overfor henne, men vet ikke om følelsene er gjensidig. Ts
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Hvis føles riktig der og da,så JAA! Anonymkode: 8d38d...edb
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 1312 skrev (1 time siden): Jeg liker henne veldig godt og vi har en flørtende tone og hun gir meg mye oppmerksomhet, blikk, veldig omsorgsfull osv. Men slik er hun også mot mange andre kollegaer, det er på en måte hennes væremåte. Regner med hun har en anelse om min interesse overfor henne, men vet ikke om følelsene er gjensidig. Ts Da er det selvfølgelig for tidlig å tenke på kyssing. Hvorfor må du stresse sånn med det da? I verste fall risikerer du å skremme henne vekk fordi du går for fort fram. Anonymkode: 09ccf...c56
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 I alle dager. Dette innlegget kan umulig være ment for kvinneguiden. Da burde overskriften være «knulle på første date?». Anonymkode: 98909...0f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå