Sansel Skrevet 21. februar 2021 #21 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg er i midten av 20-åra, og har ei god venninne som heter Anita! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #22 Del Skrevet 21. februar 2021 Den Anita'en jeg kjenner tror jeg ikke du orker å høre om 🙈 Navnet er veldig nøytralt og velfungerende i veldig mange land, ikke mulig å skrive feil osv. Men dersom dere ikke liker navnet syns jeg det er innafor å bryte tradisjonen. Anonymkode: d58ad...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #23 Del Skrevet 26. februar 2021 Den Anita jeg kjenner var en av bygdas mobbere. Idag er hun en av bygdas sladrekjærringer som vandrer rundt uten mål og mening og sladrer til alle som gidder å høre. Anonymkode: 1a84b...87b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #24 Del Skrevet 26. februar 2021 Kjenner én Anita. Hun er en av bygdas største slarvkjærringer. Gjærrig, sleip og ovenfra-ned. Unner ingen noe. 50 år gammel, legger ut selfies med tunga ute. Og NEI, jeg liker ikke henne 😂 Ooog hun skriver sånn her Facebook-statuser: ~~~ YoU dO yOu, EvErY oNe'S pAtH iS dIfFeReNt ~~~ *** god gave his toughest battles to his strongest soldiers *** ❤️❤️ you know my name, not my story ❤️❤️ Og live love laugh osvosv😂 Anonymkode: dbcbe...f68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 26. februar 2021 #25 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner én Anita. Hun er en av bygdas største slarvkjærringer. Gjærrig, sleip og ovenfra-ned. Unner ingen noe. 50 år gammel, legger ut selfies med tunga ute. Og NEI, jeg liker ikke henne 😂 Ooog hun skriver sånn her Facebook-statuser: ~~~ YoU dO yOu, EvErY oNe'S pAtH iS dIfFeReNt ~~~ *** god gave his toughest battles to his strongest soldiers *** ❤️❤️ you know my name, not my story ❤️❤️ Og live love laugh osvosv😂 Anonymkode: dbcbe...f68 Og dette er relevant fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #26 Del Skrevet 26. februar 2021 Dolce skrev (Akkurat nå): Og dette er relevant fordi? Fordi det er det TS spør om, vel? 😁 Eller hva annet tenker du på? Anonymkode: dbcbe...f68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #27 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg liker Anita. Og jeg liker at det er et navn få velger nå. Jeg har oppkalt mitt ene barn etter min mor. Det er superhyggelig! Hun har også et navn de fleste forbinder med litt middelaldrende nabokjerringer. For meg er det et nydelig navn. Anonymkode: 73056...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #28 Del Skrevet 26. februar 2021 Tror det er forska på det, og at Anita er et typisk navn på en mobber. Ronny er typisk navn på gutter som mobber. Anonymkode: 1a84b...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå