Gå til innhold

Hvor lenge varer deres samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei!

Jente 23 år som er i sitt første ordentlige forhold. Jeg har dermed lite erfaring med sex generelt og har et spørsmål. 

Han jeg er med nå har jeg datet en stund. Vi pleier å ha forspill en stund, typ 10-15 minutter før vi starter. Når vi starter på ordentlig tar det gjerne 15-20 minutter før han kommer. Er dette unormalt lang tid? Hvor lenge er egentlig normalt? 

Det gjør meg ingenting å holde på så lenge, blir bare stresset for at han ikke synes jeg er fin nok. 

Anonymkode: f13fe...397

Slapp av. Det ut ingenting med deg å gjøre. Hvor fort kommer du? Er det avhengig av hvor kjekk han er?

Anonymkode: d605d...256

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gjennomsnittssamleiet varer i 5,4 min så det er godt gjort at så mange «holder på 5 ganger så lenge» var samlet her på KG😂

Anonymkode: b1161...1fd

I går holdt vi på 1 1/2 time. Jeg var så kåt at det egentlig ikke er noe særlig å trekke bort på oppvarming uten penetrering. Vi hadde bare litt rolig penetrering, kyss og kos som oppvarming også. 

Det er ikke helt vanlig å drive på så lenge, men det er ikke så veldig uvanlig heller. Det handler nok mye om at dette er noe en del par ønsker å prioritere og bruke tid på. Noen driver til og med med tantrasex, og det tar visst enda lengre tid enn vi som bare nyter det å bruke tid gjør. 

Jeg tror kanskje at vi som har lang tid som normalen er veldig på å svare i slike tråder, fordi det kalles unormalt, og det er det ikke for oss. Vi ønsker å fronte at sex er noe som gjerne kan nytes lenge. At det ikke er så unormalt som mange påstår. 

Anonymkode: 613d7...955

• Liker 1
Skrevet

Penetreringen varer i 5-10 minutter. Samleiet er ikke høydepunktet med sex, så er det vi bruker minst tid på. 

Anonymkode: 6d0af...4a1

Skrevet

Selve penetreringen vil jeg ikke skal vare mer en 5-10 min. Selv om man kan mye det, så får penetreringen meg aldri i mål, og det blir fort kjedelig om man skal holde på lengre 😅

At hele seansen varer lengre er bra. Mye lek på forhånd, oralt ol. men penetrering max 10 min.

Anonymkode: e7985...851

Skrevet

Jeg dater en fyr. Vi kan ha forspill en times tid (sitter og koser/teaser hverandre), også varer gjerne sexen 40 min. Vi er begge enige om at dette er alt for lang tid, men jeg kommer ikke ilag med andre, og han bruker lang tid (vært lenge singel, og er nok vant med "death grip". Jeg foretrekker maks 10 min. Da klarer jeg å holde fokus, blir fornøyd, og ikke sår. 

Anonymkode: d50cd...724

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I går holdt vi på 1 1/2 time. Jeg var så kåt at det egentlig ikke er noe særlig å trekke bort på oppvarming uten penetrering. Vi hadde bare litt rolig penetrering, kyss og kos som oppvarming også. 

Det er ikke helt vanlig å drive på så lenge, men det er ikke så veldig uvanlig heller. Det handler nok mye om at dette er noe en del par ønsker å prioritere og bruke tid på. Noen driver til og med med tantrasex, og det tar visst enda lengre tid enn vi som bare nyter det å bruke tid gjør. 

Jeg tror kanskje at vi som har lang tid som normalen er veldig på å svare i slike tråder, fordi det kalles unormalt, og det er det ikke for oss. Vi ønsker å fronte at sex er noe som gjerne kan nytes lenge. At det ikke er så unormalt som mange påstår. 

Anonymkode: 613d7...955

Og hva skjedde når du våkna opp fra drømmen?

Anonymkode: b1161...1fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei!

Jente 23 år som er i sitt første ordentlige forhold. Jeg har dermed lite erfaring med sex generelt og har et spørsmål. 

Han jeg er med nå har jeg datet en stund. Vi pleier å ha forspill en stund, typ 10-15 minutter før vi starter. Når vi starter på ordentlig tar det gjerne 15-20 minutter før han kommer. Er dette unormalt lang tid? Hvor lenge er egentlig normalt? 

Det gjør meg ingenting å holde på så lenge, blir bare stresset for at han ikke synes jeg er fin nok. 

Anonymkode: f13fe...397

Det er klart at han synes du er fin! Legg til side slike tanker & ha heller fokus på å ha deilig og morsom sex sammen. Ikke ta ting så høytidelig - ha det gøy og prat sammen om hva dere liker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...