Gjest Hjelp! Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Hei, Ser veldig dårlig..er 19 år..og har skjeve hornhinner, men ikke benyttert meg av brillene jeg har fått tidligere. Har endellig bestemt meg forå gjøre noe med saken! Vil prøve fargelinser med nr altså..skal til optiker og vurderer brilleland! Noen som kan anbefale optiker i Oslo?? Brilleland eller andre?takk Kan virkelig lite om dette..da ingen i familien bruker linser heller.. Vet noen ca pris også?
~sikka~ Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Jeg brukte Brilleland, i Trondheim det da, men regner med de er ganske like. Synes jeg har fått god service der og de har en god opplæring av hvordan sette på linser osv.
Gjest Xavia Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Jeg har fått til mange forskjellige optikere etter 12 år (gud, er det virkelig så lenge?? ) med linser. Min erfaring er at man får god hjelp, veiledning og kundebehandling uansett hvor man velger å gå. Nå går jeg hos Krogh, men de er hverken bedre eller dårligere enn andre optikere jeg har brukt. Lykke til!
Arkana Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 Jeg bruker Gundersen & Løken (rett ved Tinghuset). Veldig fornøyde med dem.
Blueberry Skrevet 20. august 2005 #5 Skrevet 20. august 2005 Jeg tror nok også det er ganske likt, men forskjellen ligger nok i pris, i alle fall her i Stavanger. Her er det Synsam som har den laveste prisen på en synsundersøkelse. En ting som er veldig dumt med å kjøpe linser i optikerforretningen er at det er svindyrt. Du får de samme linsene til det halve av prisen hos f.eks. Lensway på Internett. Og de leverer raskt også.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 20. august 2005 #6 Skrevet 20. august 2005 Anbefaler Stein hos Frogner Optik. Jeg bestilte linser på nett tidligere, men legger en til hva det koster å få tatt synsprøve to ganger i året (anbefales når en bruker linsene dag og natt), så er han like billig som nett på mine linser. Hyggelig og flink er han også
Tusseline Skrevet 20. august 2005 #7 Skrevet 20. august 2005 Jeg bruker Brilleland i Stavanger (rettere sagt, Kvadrat), og er veldig fornøyd.
sushigirl Skrevet 29. august 2005 #8 Skrevet 29. august 2005 Jeg har brukt Brilleland i Oslo og nå Trondheim, og er ganske fornøyd. Tok nylig en prissjekk hos de fleste optikere i Trondheim, og mitt linseabonnement på Brilleland lå ganske bra an prismessig, i forhold til de andre. Kjekt med en optikerkjede, slik at man slipper å bytte når man flytter.
lillesky Skrevet 29. august 2005 #9 Skrevet 29. august 2005 Hvis du skal ha linser, så anbefaler jeg Kontaktlinsesenteret på Tøyen på det varmeste. Gikk der selv da jeg bodde i Oslo, og har anbefalt flere å dra dit (og de går der enda!). Kjempegod service, god og grundig øyesjekk, samt litt billigere enn kjedene. Pluss at jeg alltid fikk litt rabatt eller prøver. Der får du også abonnere på linser. Så jeg tror jeg skal dra til han neste gang jeg er i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå