Gå til innhold

Be kollega med ut??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er sykt interessert i en kollega og vurderer å be henne med ut. Men jeg aner ikke om hun faktisk er interessert i meg overhodet. Vi jobber endel sammen og har en veldig god tone, litt flørtene og helt lik humor.  Men slik er hun også mot mange andre, omsorgsfull, smilende og virker interessert i å snakke. Så jeg vet ikke om det bare er slik hun er mot andre, eller om hun liker meg. Synest dere jeg burde ta mot til meg å be henne ut? Jeg er seks år eldre enn henne og er redd for at hun ikke ser på meg med samme øyne. Setter pris på alle svar. 

Hilsen M26

Anonymkode: a6adc...5b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er sykt interessert i en kollega og vurderer å be henne med ut. Men jeg aner ikke om hun faktisk er interessert i meg overhodet. Vi jobber endel sammen og har en veldig god tone, litt flørtene og helt lik humor.  Men slik er hun også mot mange andre, omsorgsfull, smilende og virker interessert i å snakke. Så jeg vet ikke om det bare er slik hun er mot andre, eller om hun liker meg. Synest dere jeg burde ta mot til meg å be henne ut? Jeg er seks år eldre enn henne og er redd for at hun ikke ser på meg med samme øyne. Setter pris på alle svar. 

Hilsen M26

Anonymkode: a6adc...5b9

Hva har du å tape? Bedre å vite nå, enn å lure resten av livet😄

Anonymkode: 70b64...adb

• Liker 2
Skrevet

Hva med å ta initiativ til en fredagspils med alle på jobben? Så kan du sette deg ved siden av henne?

Anonymkode: c22f0...5ea

• Liker 2
Skrevet

Det verste som kan skje er at det er litt kleint på jobb. Men det beste som kan skje er at det viser seg at dette er noen du vil være med for all tid. Ta sjansen, kleint en stund betyr ingenting, men å finne den du vil være med betyr alt.

Anonymkode: d1352...d18

• Liker 1
Skrevet

Han synes kanskje du er for umoden, men liker oppmerksomheten, som menn flest.

Anonymkode: a67a7...7dc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han synes kanskje du er for umoden, men liker oppmerksomheten, som menn flest.

Anonymkode: a67a7...7dc

🤔🙄

Anonymkode: e7ff4...4de

• Liker 2
Skrevet

Du bør absolutt ikke be henne på date. Da har du ødelagt hele jobb-relasjonen hvis hun sier nei. Føl deg litt frem. Kom med noen små hint. Spør hva hun skal i helgen, eller si at det går en film på kino/en restaurant du vil prøve og si at hun må gjerne bli med hvis hun vil. La det være en avtale/spørsmål som ikke føles bindende eller påtvunget. På den måten må hun ta litt initiativ selv. Hvis hun er interessert kommer hun til å gjøre det, og hvis hun ikke er interessert men svarer avvikende må du ta hintet og holde deg unna

Anonymkode: c9cad...750

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...