Gå til innhold

Smigrende eller masete?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opplever å ha en flørtete tone med en mann jeg omgås jevnlig. Får ikke helt tak i om han er interessert eller ikke. Jeg er en sosial type, han er mer av typen som liker tid for seg selv. Jeg tar ofte initiativ til sosiale treff, og spør alltid han også. Han er med noen ganger, og noen ganger ikke. Vi har det alltid veldig hyggelig når han er med, sitter stort sett sammen hele kvelden, han tuller mye med meg og synes det er veldig gøy når jeg blir flau for eksempel. Burde han ikke bli med oftere/ta litt initiativ hvis han er interessert? Eller er han så glad i regntiden sin? Blir usikker om han synes det er masete når jeg ofte vil ha han med, men vil så gjerne være med han. Føler at han bare synes jeg er søt når jeg spør, han smiler veldig og sier at vi får ha det til gode, og jeg fortsetter aldri å mase da.

Han har tidligere kommentert at mange synes jeg er en flott dame, og at jeg får mye oppmerksomhet, og da prøver jeg å hinte å si at jeg ikke er interessert i den oppmerksomheten. Han er 11 år eldre enn meg, kanskje dette er noe han er usikker på..

Anonymkode: ad335...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje prøvd å ta litt "avstand" og ikke tatt initiativ på en stund, for å se om han da ville begynt å ta initiativ. Kanskje han nå føler han ikke behøver det siden du alltid spør, og kanskje han liker den oppmerksomheten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

regntiden

Egentiden sin, skulle det stå😂

Anonymkode: ad335...eb6

Skrevet

Er han en kollega? For meg høres det ut som helt vanlig sosial omgang med kollegaer. Og han virker ikke interessert i noe mer spør du meg. Han blir jo ikke en gang med hver gang. Tror du legger altfor mye i dette.

Anonymkode: 91a39...939

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hei. Til innlegg #2: den "taktikken" ville slått helt motsatt vei på meg..

Da ville jeg tenkt at ja, hun er en sosial og utadvendt dame, som omgås lett med andre ( motsatt kjønn ) og har funnet en morsommere kollega enn meg selv 🥺 og jeg ville i anstendighetens navn trukket meg enda mer tilbake 😇 

Endret av Sunbrain
  • Liker 2
Skrevet

Vanskelig å si noe utifra hva du skrev. 

Anonymkode: a9a7a...0db

Skrevet

Han høres (overhodet) ikke interessert i. Faktisk høres det ut som han kan ha dame, eller er interessert i noen helt andre. 

Det høres og ut som han hinter litt om at du bør se til andre når han nevner at "mange syns du er en flott dame".

Ville latt han være.

Anonymkode: 393b6...0b0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han høres (overhodet) ikke interessert i. Faktisk høres det ut som han kan ha dame, eller er interessert i noen helt andre. 

Det høres og ut som han hinter litt om at du bør se til andre når han nevner at "mange syns du er en flott dame".

Ville latt han være.

Anonymkode: 393b6...0b0

Enig i denne. Han prøver jo rett og slett å få deg interesser i å se andre. Han prøver å bli kvitt deg. Ta hintet!

Anonymkode: 91a39...939

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...