Gå til innhold

Har du opplevd en ekte narsissist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan ha vært en venn, en sjef, foreldre, et forhold, en bekjent du heldigvis ikke ble venn med.

Det kan ha vært både en åpenlys og/eller en såkalt skjult narsissist. 

Hva er din erfaring? 

Anonymkode: 396b5...764

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er din erfaring?

Min erfaring er at den jeg kjenner, som er sånn, er meg. Jeg fant det ut på loftet. 

Skrevet

img_0522.png

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

img_0522.png

Høres ut som moren min lol

Skrevet

Jeg liker ikke å bare slenge ut sånne diagnoser etter folk. 

kanskje de bare oppfører seg som en forbanna drittunge som ELSKER å få viljen sin hele tiden... 

Anonymkode: d0806...f15

Skrevet

Jeg virkelig hater når folk skal fortelle om sin sjef, nabo, ex, svigermor osv som er narsissist. Det er en diagnose, og man kan ikke bare omtale alle andre som narsissistisk.

jeg blir faktisk fornærmet når noen sier slik om en porsjon de har en dårlig relasjon til. Jeg blir fornærmet fordi jeg i ti år var gift med en mann som faktisk var narsissist. Han fikk diagnosen etter jeg forlot ham og barna nektet å se ham. Han fikk også en fengselsstraff, faktisk. 

vær så snill å ikke benevn noen som narsissist dersom det ikke forelegger en diagnose! 

Anonymkode: 0f838...b34

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg virkelig hater når folk skal fortelle om sin sjef, nabo, ex, svigermor osv som er narsissist. Det er en diagnose, og man kan ikke bare omtale alle andre som narsissistisk.

jeg blir faktisk fornærmet når noen sier slik om en porsjon de har en dårlig relasjon til. Jeg blir fornærmet fordi jeg i ti år var gift med en mann som faktisk var narsissist. Han fikk diagnosen etter jeg forlot ham og barna nektet å se ham. Han fikk også en fengselsstraff, faktisk. 

vær så snill å ikke benevn noen som narsissist dersom det ikke forelegger en diagnose! 

Anonymkode: 0f838...b34

Jeg er forsåvidt noe enig med deg, men nå er det jo en gang sånn at svært få av denne typen mennesker oppsøker terapi.

Var egentlig bare ute etter andres erfaringer, og her inne er det jo anonymt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...