Gå til innhold

Han tar ikke hintet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har seg slik at det er en gutt som stadig sender meg snapper osv. Jeg har sluttet å svare, selv når han spør hva jeg driver med osv, men han tar ikke hintet med at jeg ikke er interessert. Han har kjæreste og forteller meg veldig personlige ting. Det startet med at vi ble kjent på en datingsapp. Jeg hadde aldri noe mer i tankene enn å bare ha et vennskapelig forhold. Men Jeg er ikke interesert lenger i å ha mer kontakt. Vi møtes aldri heller. Vi har møttest kanksje to ganger på 5 år.

Vi har bare hatt kontakt på sosiale medier. Og snakket tidlgiere hver dag, men jeg er litt ferdig med det nettvenn greiene. Men han tar ikke hintet med at jeg aldri svarer lenger. Jeg får nesten mer snapper enn før. De gangene jeg svarte, så fikk jeg kanksje en snapp om dagen, men nå som jeg ikke svarer, så får jeg masse snapper. Jeg får nesten dårlig samvitiighet også. Det føles så feigt å ghoste, men jeg har ikke noe bra grunn til å si at jeg vil avbryte kontakten med han. Jeg er bare ikke noe interessert i den kontakten vi har lenger.

Er det riktig av meg å ghoste, eller burde jeg bite i det sure eple og si i fra? 

Anonymkode: 1bef9...367

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det har seg slik at det er en gutt som stadig sender meg snapper osv. Jeg har sluttet å svare, selv når han spør hva jeg driver med osv, men han tar ikke hintet med at jeg ikke er interessert. Han har kjæreste og forteller meg veldig personlige ting. Det startet med at vi ble kjent på en datingsapp. Jeg hadde aldri noe mer i tankene enn å bare ha et vennskapelig forhold. Men Jeg er ikke interesert lenger i å ha mer kontakt. Vi møtes aldri heller. Vi har møttest kanksje to ganger på 5 år.

Vi har bare hatt kontakt på sosiale medier. Og snakket tidlgiere hver dag, men jeg er litt ferdig med det nettvenn greiene. Men han tar ikke hintet med at jeg aldri svarer lenger. Jeg får nesten mer snapper enn før. De gangene jeg svarte, så fikk jeg kanksje en snapp om dagen, men nå som jeg ikke svarer, så får jeg masse snapper. Jeg får nesten dårlig samvitiighet også. Det føles så feigt å ghoste, men jeg har ikke noe bra grunn til å si at jeg vil avbryte kontakten med han. Jeg er bare ikke noe interessert i den kontakten vi har lenger.

Er det riktig av meg å ghoste, eller burde jeg bite i det sure eple og si i fra? 

Anonymkode: 1bef9...367

ærlig talt hvorfor syter du over dette? Du liker oppmerksomheten egentlig? Liker litt dramaet og vise at det er du som har kontrollen? Om ikke hvorfor blokkerer du ikke bare vedkommende! Så enkelt så er det over og ut med alle meldinger. Det kan du gjøre med alle SOME! ovenfor han. Verre er det ikke i stedet for og sitte her og syte  ;) 

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du sutrer over egentlig. Du har ikke en gang tatt tak i det og sagt i fra til fyren, med rene ord? Kan du ikke bare si i fra da, og slutte å være så feig? Si at du ønsker ikke ha kontakt med han lengre, og det er det. Du trenger ikke begrunne det, men om han spør, så sier du bare at du ikke føler for å ha kontakt lenger, da du har mistet interessen.

Dette burde han virkelig skjønne, all den tid han faktisk har en kjæreste, og ikke burde drive og sende meldinger og snap til andre damer.

• Liker 3
Skrevet

Si fra og eller blokker han. Herregud  hvorfor gjøre ting vanskelig?

Anonymkode: f4fca...eec

• Liker 1
Skrevet

Slutt med hint

Si det rett ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...