AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Skrevet 20. februar 2021 Hva bruker du kvinne ved mensen? Selv bruker jeg bare bind. Nattbind når jeg blør mye og vanlige bind når jeg blør mindre. Er 41 år nå og brukte tampong da jeg var yngre mye. Men bruker bare bind nå. Anonymkode: 45b9c...58c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Skrevet 20. februar 2021 Bruker bare bind. Får helt angst av tanken på at noe som ikke tilhører naturlig inni kroppen skal være inni den. Anonymkode: ca635...539
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #3 Skrevet 20. februar 2021 Tamponger. Takler ikke følelsen av at det renner ut av meg når jeg reiser meg etter å ha sittet lenge feks. Usj. Anonymkode: 3166a...31e 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Skrevet 20. februar 2021 Jeg har brukt menskopp i 1,5 år nå. Før brukte jeg mest tamponger og slet mye med soppinfeksjoner. Det problemet har jeg ikke hatt siden jeg gikk over til menskopp. Ja, det er litt knot, det er ikke alltid det er like lett å få den til å åpne seg opp inni meg, men når den først sitter så er det helt fantastisk! På nettene der jeg blør mest må jeg opp en gang om natta for å tømme. Men jeg ville måttet stå opp for å skifte bind eller tampong to ganger, så jeg er fornøyd. Anonymkode: 66e05...aca
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Har ikke brukt bind på 20 år. Menskopp, eller tamponger, varierer litt. Kan bli litt sår av menskopp, derfor jeg varierer. Men når det fungerer kan jeg ha i koppen et døgn uten å tenke på at jeg har mensen. Veldig godt å slippe å tenke på søl, eller lukt. Anonymkode: 52f0c...c68 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Skrevet 20. februar 2021 Menskopp her også. Har brukt det i 10 år. Bruker også tøybind og truse innlegg, men jeg blør mye. Jeg har mindre lekkasjer og bedre helse i underlivet. Også føles det renere. Anonymkode: 17ae5...01b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Bruker stort sett bare et truseinnlegg. Har spiral og får omtrent ikke mensen. Fantastisk å slippe både blødningen og styret rundt det. Før spiral brukte jeg tamponger på dagen og bind om natten. Menskopp har jeg aldri prøvd. Anonymkode: d656b...5e7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 Jeg bruker bare tamponger. Bind er klamt, og siden jeg går på p-piller kontinuerlig pga endometriose er blødningene mine svært variable. Noen ganger spotter jeg i dagesvis, av og til får jeg mensen i to dager. Det er ikke jevnt nok til å kunne ha en menskopp. Anonymkode: 782e9...e7a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 Menskopp i 10+ år. Anonymkode: 8fcbb...561 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Skrevet 20. februar 2021 Menskopp har gjort mensen så mye bedre for min del. Litt styr i starten, men nå som teknikken sitter er det null søl og null lekkasjer. Tømmer morgen og kveld, glemmer egentlig at jeg har mensen. Tanken på bind og tamponger får meg til å grøsse nå. Tips til menskopp: for min del var det viktig med en av litt tykk og solid gummi. De tynneste var det vanskeligere å få til å brette deg ut ordentlig og det ble derfor lekkasjer. Null lekkasjer med de mer solide. Anonymkode: ecf70...b02 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå