Gå til innhold

Jeg har glemt hvordan..


SusiQute

Anbefalte innlegg

Hei

jeg sitter her og lurer på hvor de siste 10 årene mine forsvant henne??

Jeg har nå vært singel i 10 år.

Har siste tiden virkelig merket at jeg savner det å ha en der. En å dele tanker, gleder og sorger med.

Det forholdet jeg gikk ut av for 10 år siden var ikke et bra forhold. Både fysisk og psykisk misshandling var en del av hverdagen.

Når man går sånn over tid og får høre hvor stygg en er, at må bare være fornøy da ingen andre vil ta i meg osv så begynner en til slutt å tro på det.

Og når jeg nå sitter her 10 år senere singelså kan jeg ikke la hver å tenke... Hadde han rett?? Er det virkelig ingen andre som vil ha meg??

Jeg leser her om dating og flørting.

Men eg har virkelig glemt hvordan man gjør det.

Jeg tror ikke jeg hadde turd å ta sjansen på å invitere noen med meg ut på date.

Og det er jo tydelig ingen som inviterer meg. Så da står jeg her.

Jeg treffer ingen i jobb sammenheng. De er isåfall gifte.

Og da lurer jeg på om noen her har noen tips??

Hvordan få det ut at jeg er singel og vil gjerne date??

Hvor kan jeg treffe single menn henne??

Herregud.. Føler meg helt lost jeg.

Jeg føler meg ikke super attraktiv. Jeg vet jeg ikke er kjempe pen. men tenker jeg er jo en grei, oppegående jente.

Jeg har komplekser for størelsen min. jeg er en stor jente. Men har klart å gå ned over 20kilo. Har stabilisert vekten min, men trenger fortsatt å gåned 15-20 kg til.

Jeg trener, prøver å ta vare på meg selv.

Men tror jeg på en eller annen måte sender ut et signal om at bare hold dere unna. Det er jo ikke det jeg vil, men jeg klarer ikke helt å tro at jeg er så ille at ingen vil ha noe med meg å gjøre.

Hva sier dere??

Jeg tar imot alle tips og råd med glede. For nå vil jeg gjerne date litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trolletrine

Det er vel egentlig bare å "kaste seg på hesten" igjen,eller?Jeg selv er litt gammeldags og ber ALDRI noen ut,men har funnet ut at å være blid og smilende ofte gjør susen :)

Hvis du ønsker å be noen ut,så kan du kanskje spørre på en litt hverdagslig måte?Si at det er en knallgod film du vil se,at det hadde vært kjempekoselig om personen vil bli med,f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har funnet ut at å være blid og smilende ofte gjør susen :)

Kan skrive under (bokstavelig talt,lol!) på denne her. Følte at jeg aldri fikk kontakt med damer, men så begynte jeg å smile, le og bare ha det gøy. Og seså, plutselig er det ikke så vanskelig lenger.

Kan jo nevnes at jeg aldri har følt meg som Brad Pitt (mer som Jim Morrison :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

Er nok en av disse runde jentene som alltid smiler, så tror ikke det er problemet.

Men av en eller annen grunn så ser alltid menn på meg som en de kan le med, prate med, ha det gøy med men kommer liksom aldri videre derfra.

Jeg skjønner jo at det må være noe med måten jeg fremstiller meg selv på, men aner ikke hva eller hvordan.

Jeg har virkelig lyst å treffe en som inviterer meg ut. En som tar kontakt med meg, og viser meg at jeg er verdt tiden hans. Høres kanskje teit ut men...

Jeg har mange gode venner. Er i et miljø hvor jeg er meget godt likt.

Men det virker som menn er liksom trygge på meg.At med meg kan de slappe av og det får meg til å føle meg usynlig på en måte.

Men med en gang jeg treffer noen som jeg kunne tenke meg å treffe på en date eller annet stivner jeg på en måte.

Føler nok på mange måter at jeg ikke strekker til. Men vet jo også at iom jeg er godt likt i miljøet så skulle jo ikke det være noe problem.

Men det er det altså.

Jeg har ikke problemer med å finne noen for sex. Men det er liksom ikke tilfredstillende. Ons gir meg ingenting. Jeg vil date, være forelsket og alt som følger med det.

Men hva som egentlig gjør at jeg kan gå på byn og finne meg en partner å ha sex med, men klarer ikke å finne en som vil date meg, bli kjent med meg på et dypere nivå?

Uff... Nei mister litt troen på at det noen gang vil skje meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...