AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Prøver å lese meg litt opp på dette, men synes det er vanskelig å forstå. Linjene i hendene mine er alle forgrenet, og feks hjertelinjen er lang, men består av masse linjer liggende paralellt over hverandre. Dessuten er linjene også vanskelige å se, og derfor vanskelig å tyde.. Er det noen her som har noe erfaring og kan gi meg et super enkelt snabbkurs i dette? 🙌 Anonymkode: 46aa8...5d6
MortenMinstelønn Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det noen her som har noe erfaring og kan gi meg et super enkelt snabbkurs i dette? 🙌 Jeg prøvde meg på latin en periode, men ga opp allerede der. De som eventuelt kan spå i fremtiden så vil jeg gjerne vite om jeg en dag kan latinsk som en latiner kunne. Latinsk statsborger. Romer? Vedrørende hendene mine, så er jeg overrasket over hvor mange kvinner som ikke spår i dem, men heller sier at de er pene. Har noen kvinner en håndfetisj? Endret 19. februar 2021 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 MortenMinstelønn skrev (5 minutter siden): Jeg prøvde meg på latin en periode, men ga opp allerede der. De som eventuelt kan spå i fremtiden så vil jeg gjerne vite om jeg en dag kan latinsk som en latiner kunne. Latinsk statsborger. Romer? Vedrørende hendene mine, så er jeg overrasket over hvor mange kvinner som ikke spår i dem, men heller sier at de er pene. Har noen kvinner en håndfetisj? 😂😂😂 Takk for et godt og utfyllende svar Anonymkode: 46aa8...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 22.29): Prøver å lese meg litt opp på dette, men synes det er vanskelig å forstå. Linjene i hendene mine er alle forgrenet, og feks hjertelinjen er lang, men består av masse linjer liggende paralellt over hverandre. Dessuten er linjene også vanskelige å se, og derfor vanskelig å tyde.. Er det noen her som har noe erfaring og kan gi meg et super enkelt snabbkurs i dette? 🙌 Anonymkode: 46aa8...5d6 Overlappende små linjer på hjertelinjen høres normalt ut, men hold øye med om de danner ‘øyer’ på linjen, som tyder på periode(r) med følelsesmessig stress. Lang hjertelinje tyder på sterke følelser, en person som er styrt av følelser. Er hjertelinjen forgrenet slik at den deler seg i to grener? Isåfall er du både følelsesstyrt men også rasjonell (kan forstå begge sider i en sak). Det viktigste er livslinjen, vil jeg si. Er den hel og lang. Når du har lært deg å tolke linjene går du videre med bergene på hånden, håndformen, fingrene og de små linjene og kryssene. Skaff en god bok. Anonymkode: cf33e...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå