AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Del Skrevet 19. februar 2021 Noen som veit hvilke land disse navnene er mest vanlige? Har ikke klart å finne det ut selv. Anonymkode: 2a3ce...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Del Skrevet 19. februar 2021 India sikkert, kjenner hvertfall en indisk Anilesh Anonymkode: 73ad2...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 19. februar 2021 #3 Del Skrevet 19. februar 2021 Sikkert fra India, eller nærliggende land, med like navn. Hilsen en inder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): India sikkert, kjenner hvertfall en indisk Anilesh Anonymkode: 73ad2...ebe Åja! 😀 Takk for svar ☺️ Anonymkode: 2a3ce...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Del Skrevet 19. februar 2021 sonush skrev (1 minutt siden): Sikkert fra India, eller nærliggende land, med like navn. Hilsen en inder Takk for svar 😀 Da stoler jeg på deg 😉 Anonymkode: 2a3ce...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 19. februar 2021 #6 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar 😀 Da stoler jeg på deg 😉 Anonymkode: 2a3ce...b20 Som inder kjenner jeg flereNaresh, Akhilesh, Rajesh, Ramesh, Paresh osv. Slike...esh navn er veldig vanlig i India. Derfor tror jeg at de høres indiske ut. Men jeg kjenner ikke personlig noen med akkurat de navn du skriver, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Del Skrevet 20. februar 2021 sonush skrev (10 timer siden): Som inder kjenner jeg flereNaresh, Akhilesh, Rajesh, Ramesh, Paresh osv. Slike...esh navn er veldig vanlig i India. Derfor tror jeg at de høres indiske ut. Men jeg kjenner ikke personlig noen med akkurat de navn du skriver, for å være helt ærlig. Såpass ja ☺️ Da er det en veldig mye brukt "ending" på indiske navn. Liker esh endingen. Er dette mer vanlig for herre navn forresten? Anonymkode: 2a3ce...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Såpass ja ☺️ Da er det en veldig mye brukt "ending" på indiske navn. Liker esh endingen. Er dette mer vanlig for herre navn forresten? Anonymkode: 2a3ce...b20 Ja. Stortsett herrenavn. Kjenner dog til at noen også gir sine døtre navn som er forbeholdt gutter. Dette UTEN å feminisere navnet. Altså om du skulle gitt din datter navnet Jørgen Hansen, uten å feminisere navnet til Jørgine. Ex. Kjenner ihvertfall én som heter Ramesh, som altså er en dame. Anonymkode: e5e24...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå