Gå til innhold

Ingen flere unnskyldninger - Just do it!


kelpe

Anbefalte innlegg

Hei!

Oppretter en dagbok for å holde meg selv ansvarlig. Det skjer tydeligvis ikke så mye ellers 😅 Nå er det på tide å bli den beste versjonen av meg selv. Jeg vil ha mer overskudd i hverdagen, jeg vil gå lange turer uten å bli sliten og jeg vil se så bra ut som jeg kan gjøre. Har ingen unnskyldninger for å la være, annet enn latskap 😂

Mål:

  • Ned 5 kg innen 1. mai.
  • Være i aktivitet minst 30 minutter hver dag.
  • Minst 1 styrkeøkt i uka og 1 kondisjonsøkt i uka.
  • Begrense godis til kun lørdager.

Februar 2021

19. februar - STARTVEKT -- 66,6 kg (-kg)
26. 
februar -- 66 kg (-0,6 kg)

Mars 2021
07. mars -- 65,5 (-0,5 kg)
12. mars -- kg (-kg)
19. mars -- 65,9 (+0,4 kg)
26. 
mars -- kg (-kg)

April 2021

2. april -- kg (-kg)
9. april
 -- kg (-kg)
16. april -- kg (-kg)
23. april -- kg (-kg)
30. april
 -- kg (-kg)

Endret av kelpe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første uka overstått. Til tross for ikke-optimal egeninnsats, er jeg 600 gram lettere. 

Fornøyd med:

  • Klarte å pushe meg selv til å ta en halvtimes kveldstur flere kvelder, selv om jeg ikke hadde spesielt lyst. Føles jo helt fantastisk både underveis og etterpå.
  • Hadde en ordentlig kondisjonsøkt i motbakke.
  • Har generelt vært i mer aktivitet denne uka enn tidligere uker, men det er mest tilfeldig. 

Forbedring:

  • Har spist godis flere dager, men til gjengjeld har jeg klart å begrense porsjonene! Innser at jeg sliter skikkelig med å kun spise én dag, så dette med porsjonskontroll blir nøkkelen for meg. 
  • Klarte ikke å gjennomføre en styrkeøkt. 
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

To dager på overtid med veiingen denne uken, men men. Deilig å se 65,5 på vekta! Har knapt vært under 65 kg før, så spent på om jeg klarer det nå.

Har spist litt for mye dritt denne uka også, men har til gjengjeld vært flink når det kommer til aktivitetsnivået. Har gjennomført én styrkeøkt og to kondisjonsøkter. Har også vært flink og gått til steder jeg skulle, i stedet for å ta enkleste utvei som ville vært å kjøre.

Nå gjelder det bare å holde dampen oppe den kommende uka også. Den ligger an til å bli litt travlere, så her gjelder det å bruke de mulighetene som dukker opp til å være i aktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på :) Du klarer alt hvis du virkelig vil.

Syns du har vært veldig flink jeg, og en utskeielse er jo helt greit så lenge du tar deg inn igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! Du er flink! Jeg er egentlig i samme situasjon som deg, så her kan jeg kanskje få litt inspirasjon! 

Jeg vil ned fra 72 til 65 i første omgang. 💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...