AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Skrevet 19. februar 2021 Blander dere noen gang migrenemedisin og vanlig smertestillende? Jeg bruker Relpax, men ofte forsvinner ikke hodepinen helt. Kan jeg da ta paracet i tillegg? Anonymkode: 41cb0...fba
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #2 Skrevet 19. februar 2021 Det går helt fint Anonymkode: 880ad...a89
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Det er helt vanlig å kombinere det. Ikke noe problem. Anonymkode: a3bfe...ed3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 Det finnes 7 forskjellige triptaner (Relpax=Eletriptan) Du kan be legen din om å få skrevet ut resept på et par andre varianter, slik at du kan se om en av de andre passer bedre for deg. Triptaner er spesifikk anfallsmedisin mot migrene. Anonymkode: a3bfe...ed3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 Blander sammen en fin cocktail av ulike smertestillende (reseptfrie) og triptaner Anbefaler Paralen, så lenge du ikke har problemer med NSAIDS! Anonymkode: 31a87...7b7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blander dere noen gang migrenemedisin og vanlig smertestillende? Jeg bruker Relpax, men ofte forsvinner ikke hodepinen helt. Kan jeg da ta paracet i tillegg? Anonymkode: 41cb0...fba jeg vil heller anbefale deg diclofenackalium enn paracet og slikt, for den skal faktisk virke mot migrene i tillegg til anfallsmedisin triptaner. Du får resept med lege. Voltaren er ikke det samme. Den kan du også bruke som smertestillende mot menstruasjonsplager om du har det. Anonymkode: ec877...c67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå