Gå til innhold

Hvordan skal menn klare seg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner velger og vraker. Menn som ikke når opp blir dumpet, selv om de er gode nok. Kvinner blir feitere og feitere, tar flere og flere operasjoner. Menn er bare seg selv, men er ikke gode nok. 

Anonymkode: 07ff5...db1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge kjønn kan velge og vrake mellom partnere som er MINDRE ATTRAKTIVE ENN DEM SELV.

Anonymkode: a09fa...42c

• Liker 23
Skrevet

De går sin egen vei og later som at det er et legit valg de tok.

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis er ikke jeg så svakelig at jeg må ha en kvinne for å greie meg.

• Liker 25
Skrevet
Jegern Puahate skrev (8 minutter siden):

De går sin egen vei og later som at det er et legit valg de tok.

Klart det, det er selvsagt umulig at en mann velger frivillig å være singel.

Anonymkode: 4fc47...4f5

• Liker 1
Skrevet

Tror nok det går begge veier. Finnes kvinner som sliter med å finne seg en mann. Og det finnes menn som sliter med å finne seg dame. Så er det mange som frivillig velger å være single fordi de finner lykken i seg selv. Menn kan være like selvstendige som kvinner. Noen menn er til og med flinkere enn kvinner til å lage mat, vaske etc. også. Det betyr ikke at alle menn sulter ihjel ved brødboksen. 

• Liker 6
Skrevet

Kan vi slutte å kritisere kvinner for at de lever livet sitt på egne premisser?

Oppfordrer menn til å leve på samme måte også. De må ikke "ha" en kvinne for å bekrefte deres eksistens eller verdi. Sex er ikke det viktigste i verden.

• Liker 28
Skrevet
Polyester skrev (7 minutter siden):

Oppfordrer menn til å leve på samme måte også. De må ikke "ha" en kvinne for å bekrefte deres eksistens eller verdi. Sex er ikke det viktigste i verden.

AMEN!

Anonymkode: 80dd1...8c6

• Liker 5
Skrevet
Polyester skrev (7 minutter siden):

Sex er mer enn viktig nok, også for kvinner. Og her er forskjellen stor mellom kjønnene. Fordi kvinner alltid har fått, og alltid vil få flere tilbud enn menn. I tillegg har vi forskjellig seksuell driv.
Siden jeg har samboer, så snakker jeg ikke lenger for meg selv. Nå synes jeg også at sex overhode ikke er viktig lenger. Så du har rett. Sex er uviktig. Lev livet i stedet. Man klarer fint å leve alene. Det ser man jo bare på Norge, der 40% er single (selv om halvparten av dem igjen er ufrivillig single).

Anonymkode: 85865...9d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Sex er mer enn viktig nok

Ja det er ganske viktig, men det er ikke kjernen i livet, eller det som bærer noens verdi eller eksistens. Det er heller ingen menneskerett.

• Liker 8
Skrevet
Polyester skrev (5 minutter siden):

Det er heller ingen menneskerett.

Sex er ingen menneskerett. Enig.
Å føde egne barn er en menneskerett? Uenig!! Og her er flertallet av kvinner uenige av en eller annen grunn.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kvinner velger og vraker. Menn som ikke når opp blir dumpet, selv om de er gode nok. Kvinner blir feitere og feitere, tar flere og flere operasjoner. Menn er bare seg selv, men er ikke gode nok. 

Øhh, hæ? Nok av attraktive og uattraktive av begge kjønn.

Eg lever etter mottoet 'kvar mann er si eiga øy, med kvinner som skip som kjem på besøk'. Funkar gull det.

Anonymkode: cb4d6...e55

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Øhh, hæ? Nok av attraktive og uattraktive av begge kjønn.

Eg lever etter mottoet 'kvar mann er si eiga øy, med kvinner som skip som kjem på besøk'. Funkar gull det.

Anonymkode: cb4d6...e55

De fleste mennesker er gjennomsnittlige, det er svært få som ekstremt stygge eller ekstremt fine.

Anonymkode: 4fc47...4f5

• Liker 6
Skrevet

Jeg flyttet ut av landet. Enkelt og greit.

Anonymkode: 5a3b6...2bb

Skrevet
9 hours ago, Aragorn ll Elessar said:

Heldigvis er ikke jeg så svakelig at jeg må ha en kvinne for å greie meg.

Hva med en mann? 

Anonymkode: cd553...3f1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vel. Jeg holder meg unna kvinner og runker 5 ganger i uka. Bor og spiser godt. Synes jeg klarer meg usedvanlig bra slik det er. Så jeg tror det kommer til å gå bare godt også i fremtiden!

Anonymkode: 8a403...56c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sex er ingen menneskerett. Enig.
Å føde egne barn er en menneskerett? Uenig!! Og her er flertallet av kvinner uenige av en eller annen grunn.

Det tror jeg ikke noe på, har du kilder på at de fleste kvinner mener det er en menneskerett å få barn? 

Anonymkode: 0d5e5...045

• Liker 4
Skrevet

Incel-tråd?

Sutring fører i allefall ikke frem.

Anonymkode: 60f2e...dc4

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med en mann? 

Anonymkode: cd553...3f1

Jeg er heterofil.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet. Noen får ikke pult og får seg ikke dame. Nothing new.

Anonymkode: 258a8...4b0

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...