Gå til innhold

Forskjell på melatonin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte flytende melatonin fra helsekostbutikken Life, det var 1mg pr dosering. Jeg har brukt opp flasken, men kan ikke si at jeg merket noe av den. 

Jeg prøvde derfor en annen type flytende melatonin som jeg bestilte fra tights.no. det var også 1mg pr dosering, men denne kjenner jeg skikkelig at fungerer. Blir trøtt på et helt nytt nivå bare noen minutter etter jeg har tatt det. 

Det skal jo være like mye melatonin pr dosering og begge er i flytende form. Hvorfor fungerer da det ene og ikke det andre merket? Det skal jo basicly være det samme?!

Anonymkode: f67ea...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker tabletter fra tights, fungerer bra. Har og dråper, de fungerer, men får brusende følelse i bena og kvalme av den. Synes disse melatonin produktene fungerte bedre enn fra apoteker.

Anonymkode: 7616f...187

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bruker tabletter fra tights, fungerer bra. Har og dråper, de fungerer, men får brusende følelse i bena og kvalme av den. Synes disse melatonin produktene fungerte bedre enn fra apoteker.

Anonymkode: 7616f...187

Jeg får ikke noe dårlige følelser av dråpene, blir bare sinnsykt trøtt og sovner brått og tungt. Har prøvd resept belagt melatonin i tablettform også de flytende fra life, uten noe effekt. Så bestilte egentlig bare den fra tights fordi den var på salg og hadde veldig gode anmeldelser så jeg bare tok den med på et annet kjøp. Trodde ikke den skulle fungere egentlig, men det gjør den! Bare skjønner ikke hva som gjør at det ene funger bedre enn det andre når det er det samme stoffet.. ? - ts. 

Skrevet

Skrevet

Pharma Nord sin fra apotek har jeg hatt best effekt av, den inneholder Niacin. 

Leste på en studie, der det sto at mange faktisk kan ha bedre effekt av lavere doser 0,5-1 mg, enn høyere doser som en får på resept f.eks. Har selv opplevd varierende effekt av 3 mg. 

Anonymkode: 1c3ca...457

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Pharma Nord sin fra apotek har jeg hatt best effekt av, den inneholder Niacin. 

Leste på en studie, der det sto at mange faktisk kan ha bedre effekt av lavere doser 0,5-1 mg, enn høyere doser som en får på resept f.eks. Har selv opplevd varierende effekt av 3 mg. 

Anonymkode: 1c3ca...457

Nå leste jeg på ingrediensene på de to flytende meloatoninene som jeg har fått ulik effekt av, og det er nøyaktig det samme i dem. 

Skrevet

Vil bare si vær forsiktig med melatonin.

Etter det jeg har hørt kan tilskudd påvirke kroppens egen evne til å lage det. 

Skrevet
Natta1980 skrev (20 minutter siden):

Det er en myte

Skrevet

Kjøper min melatonin på apotek. Sana Pharma Medical. Den fungerer overraskende bra, sovner lett.

Anonymkode: 08785...711

Skrevet
Natta1980 skrev (6 timer siden):

Har du kilde?

Anonymkode: 0caf6...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...