Natta1980 Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 (endret) Jeg hentet ned en app for store damer og begynte og chatte. Fikk svar fra en, men han virket veldig useriøs, han bare spurte meg om jeg liker å prompe. Jeg tenkte at fyren sikkert er usikker og fleiper og vi begynte å chatte litt mer. Inntil, han spurte meg har du barn? Jeg sa nei, og da spurte han "kan jeg spørre deg om noe?" jeg sa ja. Han sa "hvis du hadde hatt en sønn på 15 år som kom til deg med ståpikk hva hadde du gjort?" Jeg fikk sjokk og tenkte på å blokke han, men måtte bare spørre han først "hva hadde du gjort hvis det var din sønn? Og jeg sa jeg er ikke into sånne familiesexgreie. Og jeg spurte han er du det? Og han sa, kanskje" Jeg blokkerte han. Problemet mitt er etter å ha møtt så mange syke folk på dating-apper, for det første, er du trygg? Denne mannen her kunne jo ha vært en pedofil faen som har vært i fengsel. Hvorfor er det så vanskelig å date på apper uten at man får forespørsel om dickpick? Og andre syke greier. Endret 19. februar 2021 av Natta1980
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Spesiell type. Du droppet å møte ham da? Anonymkode: f6126...941
Gjest NoDiablo Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Min erfaring med dating online/på apper, var at jeg som mann nesten aldri fikk svar. Uansett hvor mye bra omtaler eller vittige forsøk jeg hadde på profilteksten, så fikk jeg veldig lite tilbakemeldinger i forhold til innsatsen som varte i veldig mange år. Jeg mente det var forskjeller mellom kjønnene for en venninne engang. Så mye baluba da, veit du. Hun mente jeg tok feil og at kjønn ikke hadde noe med saken å gjøre. Det handlet om meg, slik man gjerne mener at andre må endre seg for å finne innpass på slike arenaer. Uenig som jeg var, inngikk vi et veddemål der vi byttet bilde og kjønn på Tinder. Innen 2 dager, hadde jeg over 800 treff. Hun hadde ingen. Så jeg vant veddemålet til stor indre jubel. Selv om jeg tapte som "meg selv", så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gliste egentlig. Jeg har forsøkt å være dame på datingsider. Så jeg må gi deg rett, det er mange idioter der ute. De angivelig 20 % av menn som får nok av treff, blir kanskje useriøse med tiden dersom de ikke allerede er det. Han du beskriver høres ikke ut som en person som tar deg seriøst i hvert fall. Mer som en som prøver å teste grensene, så selvfølgelig er det bare å ditche ham og heller lete etter bedre treff. Er denne appen du beskriver også for store menn?
Natta1980 Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Spesiell type. Du droppet å møte ham da? Anonymkode: f6126...941 Ja, jeg fikk dårlige vibber og blokkerte ham.
Natta1980 Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2021 NoDiablo skrev (18 minutter siden): Min erfaring med dating online/på apper, var at jeg som mann nesten aldri fikk svar. Uansett hvor mye bra omtaler eller vittige forsøk jeg hadde på profilteksten, så fikk jeg veldig lite tilbakemeldinger i forhold til innsatsen som varte i veldig mange år. Jeg mente det var forskjeller mellom kjønnene for en venninne engang. Så mye baluba da, veit du. Hun mente jeg tok feil og at kjønn ikke hadde noe med saken å gjøre. Det handlet om meg, slik man gjerne mener at andre må endre seg for å finne innpass på slike arenaer. Uenig som jeg var, inngikk vi et veddemål der vi byttet bilde og kjønn på Tinder. Innen 2 dager, hadde jeg over 800 treff. Hun hadde ingen. Så jeg vant veddemålet til stor indre jubel. Selv om jeg tapte som "meg selv", så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gliste egentlig. Jeg har forsøkt å være dame på datingsider. Så jeg må gi deg rett, det er mange idioter der ute. De angivelig 20 % av menn som får nok av treff, blir kanskje useriøse med tiden dersom de ikke allerede er det. Han du beskriver høres ikke ut som en person som tar deg seriøst i hvert fall. Mer som en som prøver å teste grensene, så selvfølgelig er det bare å ditche ham og heller lete etter bedre treff. Er denne appen du beskriver også for store menn? Ja den er også for menn, wooplus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå