Gjest jente19aar_ Skrevet 22. august 2005 #41 Skrevet 22. august 2005 Hvor har du lest at Aylar veier 45 kilo? Har jeg ingen tro på. ← står her: http://www.aylar.no/bio.htm
Gjest black beauty Skrevet 22. august 2005 #42 Skrevet 22. august 2005 det kan vel være det samme hvor mye aylar veier ingen kropper er like så selv om hun ser bra ut med sin vekt vil det ikke si at du gjør det! Å by the way dato for siste påmelding til Team Aylar var i dag. Har du meldt deg på eller?
Gjest 1111 Skrevet 22. august 2005 #43 Skrevet 22. august 2005 Hmm.. jaja, syns fortsatt 45 er for lite jeg da.
Gjest jente19aar_ Skrevet 22. august 2005 #44 Skrevet 22. august 2005 det kan vel være det samme hvor mye aylar veier ingen kropper er like så selv om hun ser bra ut med sin vekt vil det ikke si at du gjør det! Å by the way dato for siste påmelding til Team Aylar var i dag. Har du meldt deg på eller? ← ja. har meldt meg på. har ikke gått ned en dritt.
Gjest black beauty Skrevet 22. august 2005 #45 Skrevet 22. august 2005 Kan jeg spørre hva slags bilder du sendte? Når får du svar om du er med vidre i utvelgingen?
Gjest jente19aar_ Skrevet 22. august 2005 #47 Skrevet 22. august 2005 Kan jeg spørre hva slags bilder du sendte? Når får du svar om du er med vidre i utvelgingen? ← sendte noen som en TPF fotograf har tatt for noen mnd siden. vet ik når jeg får svar. har du også meldt deg på???????
Gjest black beauty Skrevet 22. august 2005 #48 Skrevet 22. august 2005 Nei jeg har ikke det. Lykke til da! Håper du vil fortelle hvordan det går!?
Gjest jente19aar_ Skrevet 22. august 2005 #49 Skrevet 22. august 2005 Nei jeg har ikke det. Lykke til da! Håper du vil fortelle hvordan det går!? ← ' takk oki
MiniMjau Skrevet 23. august 2005 #52 Skrevet 23. august 2005 Denne brukeren har forundret meg lenge. Og jo mer jeg leser jo mindre troverdig virker hun. Ingen oppegående 18åring skriver slik som hun gjør (?) Jeg sluttet med sms-språk da jeg var rundt en 13-14 år ihvertfall.... Jente18aar: Spis en drue om dagen. Det er MER en nok. Og for all del, skal du forstørre leppene så bruk silikon, slik at med mindre det blir komplikasjoner (noe det sikkert aaaaaldri blir.. ) trenger du ikke å operere mer enn èn gang. Hvis du mot formodning skulle være 18 år (noe jeg har vanskelig for å tro mht skrivemåte og kunnskapsnivå om div saker og ting) må du isåfall være en utrolig umoden en. Og umodne mennesker passer ikke inn i modellverdenen. Der må man være hard og voksen for å klare å overleve. Men èn ting skal du ha: Du vet hvordan du skal få oppmerksomhet. (dog, det krever nok litt mer av deg enn kun det, dersom du skal lykkes som modell. ) ← Jeg tror denne profilen egentlig bare er tull.
Gjest Eileen Skrevet 23. august 2005 #53 Skrevet 23. august 2005 Gud,for en tråd! Forresten....Hun veier 49 kg for dem som er intressert! Sikre kilder! Hørte henne i et radioprogram faktisk. Ikke vet jeg hvorfor jeg gadd å høre på det,men... Hvis dette er din stor drøm å bli med på noe sånn bullshit som dette og er nødt å ødelegge kroppen din for det,så må du være forbredt på en del krasse innlegg-når du velger å skrive om det her på forumet. Du virker ikke akkurat særlig moden...Men-min menig. Uansett: håper for DIN skyld at du IKKE kommer med! hA 1 NiCe DAy iN OzLoooo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå