Pleier Skrevet 19. august 2005 #21 Skrevet 19. august 2005 Man bør i utgangspunktet spise 6 måltider om dagen. Hvor har du lært om ernæring? På pro-anorexi sider?
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #22 Skrevet 19. august 2005 (endret) Du ville ha oppmerksomhet. Det har du iallfall klart og fått! ← Hæ? jeg skal MELDE MEG PÅ TEAM AYLAR DERFOR MÅ JEG NED I VEKT FORT. få det inn i huene deres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 19. august 2005 av jente18aar_
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #23 Skrevet 19. august 2005 Man bør i utgangspunktet spise 6 måltider om dagen. Hvor har du lært om ernæring? På pro-anorexi sider? ← hva er pro-anorexi sider??? har lært sånt av meg selv og sånn. leser også Iform sitt blad.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #24 Skrevet 19. august 2005 Kommentaren min om tre druer var ironisk - men du forsto visst ikke spøken. Når det gjelder resten av kostholdsplanen, så er faktisk SB-dietten seriøs (men jeg har jo bare presentert utdrag her,da!) Hvis du har lest innlegget mitt, så ser du at det ikke handler om å gå på sultekur i to uker - det er faktisk det motsatte jeg tar til orde for. Druer er raske karbohydrater, ja. Helt greit etter trening, så man ikke forbrenner bare proteiner og dermed gå inn i ketose. ← Sorry, tror du misforsto litt. Det var ikke din kostholdsplan jeg måtte le av, men av "kåsthåldsplanen". Synes det var en morsom kommentar du kom med Og å legge om kostholdet varig for å nå vektreduksjon er noe jeg er helt enig i. Man bør jo tenke langsiktig, og det kan bli lett å bli overivrig og gjøre feil hvis man bare har et perspektiv på to uker. At kostholdet nesten hovesakelig skal bestå av druer i noen uker høres merkelig ut for meg
Gjest Piper Skrevet 19. august 2005 #26 Skrevet 19. august 2005 Hæ? jeg skal VÆRE MED I TEAM AYLAR DERFOR MÅ JEG NED I VEKT FORT. få det inn i huene deres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ← Du skla være med i hva?
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #27 Skrevet 19. august 2005 Du skla være med i hva? ← http://www.aylar.no/teamaylar/main.htm ;)
Pleier Skrevet 19. august 2005 #28 Skrevet 19. august 2005 hva er pro-anorexi sider??? har lært sånt av meg selv og sånn. leser også Iform sitt blad. ← Da burde du lese litt mer i iform bladene, for der skriver de og at man skal spise min. 6 måltider om dagen. Og du klarer ikke å lære om ernæring uten å ha lest litt faglitteratur om emnet. Pro-ano er noe tåpelig, som jenter med dårlig selvtillit og selvdestruktive tanker driver på med.
Gjest Piper Skrevet 19. august 2005 #29 Skrevet 19. august 2005 http://www.aylar.no/teamaylar/main.htm ;) ← Jeg kan love deg at du IKKE har en sjangse til å være med der, om du er alt for tynn. Går du ned til 45 kg, vil du helt sikkert være undervektig, og det tviler jeg på at de tar med. Det beste du kan gjøre er å stramme opp kroppen, for alt for tynn er lite pent i den verden.
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #30 Skrevet 19. august 2005 Da burde du lese litt mer i iform bladene, for der skriver de og at man skal spise min. 6 måltider om dagen. Og du klarer ikke å lære om ernæring uten å ha lest litt faglitteratur om emnet. Pro-ano er noe tåpelig, som jenter med dårlig selvtillit og selvdestruktive tanker driver på med. ← hva er pro-ano? jeg kan ikke spise 6 måltider pr dag, da legger jeg på meg. sånt vet jeg best sjøl!!
Gjest LoisLane Skrevet 19. august 2005 #31 Skrevet 19. august 2005 Morsom tråd. Unntatt hvis jente18aar fra Ozlo er et virkelig menneske, da.
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #32 Skrevet 19. august 2005 Jeg kan love deg at du IKKE har en sjangse til å være med der, om du er alt for tynn. Går du ned til 45 kg, vil du helt sikkert være undervektig, og det tviler jeg på at de tar med. Det beste du kan gjøre er å stramme opp kroppen, for alt for tynn er lite pent i den verden. ← aylar veier 45. ;);)
Gjest Jiha(d) Skrevet 19. august 2005 #33 Skrevet 19. august 2005 Jeg skal snart ta mandlene, da kan jeg ikke spise vanlig mat på nesten 2 uker, så da går jeg sikkert ned en del. Veninna mi gikk ned 8 kg da hun gjorde det. Kanskje jeg også skal melde meg på Team Aylar? :grine2: Kanskje et tips jente18aar? Dette er jo et ganske vilt tips, men så virker du jo litt desperat også....problemet er vel kanskje at du ser ut som en bleik halvdød rosin etterpå da... men det tror jeg du faktisk kommer til å gjøre etter den dietten du har tenkt til å gå på også...
Pleier Skrevet 19. august 2005 #34 Skrevet 19. august 2005 hva er pro-ano? jeg kan ikke spise 6 måltider pr dag, da legger jeg på meg. sånt vet jeg best sjøl!! ← Pro-ano (for anorexi) er grupper som gjør alt for å se: sånn ut (sterke bilder) De gir hverandre tips om hva og hvor lite de spiser osv. Mennesker som er syke. Selvfølgelig vil u legge på deg om du begynner å spise 6 måltider nå. Det er fordi kroppen har vendt seg til å få lite mat. Og hvis du spiser litt mer enn du har gjort hittill, så vil kroppen din bli overlykkelig og ta alt den kan få og lagrer det som fett. Dette gjør den fordi den vil spare til dårligere tider. Og husk at kroppen din skal ha en viss mengde av karb, prot, og fett om dagen for at du skal fungere optimalt.
Gjest Vindelspev Skrevet 19. august 2005 #35 Skrevet 19. august 2005 Morsom tråd. Unntatt hvis jente18aar fra Ozlo er et virkelig menneske, da. ← Om hun er virkelig skal jeg steke og spise Pels nr. 2 til middag.
Twigi Skrevet 19. august 2005 #36 Skrevet 19. august 2005 Sorry, tror du misforsto litt. Det var ikke din kostholdsplan jeg måtte le av, men av "kåsthåldsplanen". Synes det var en morsom kommentar du kom med Og å legge om kostholdet varig for å nå vektreduksjon er noe jeg er helt enig i. Man bør jo tenke langsiktig, og det kan bli lett å bli overivrig og gjøre feil hvis man bare har et perspektiv på to uker. At kostholdet nesten hovesakelig skal bestå av druer i noen uker høres merkelig ut for meg ← Ok , da er vi nok enige. Og husk at kroppen din skal ha en viss mengde av karb, prot, og fett om dagen for at du skal fungere optimalt. ← ---he, he. Jeg ser ikke bort fra at definisjonen på optimal funksjonalitet er litt annerledes for wannabee teamAylar enn for oss andre. Og til du jente 18 år - sånn i tilfelle det frister med pro-ano: Du rekker nok ikke å få noen særlig effekt på to uker, disse jentene har sultet seg lenge (og mistet puppene og hårfargen i samme slengen - noe som sikkert ikke ville vært noe problem for deg så lenge du kan kjøpe det etterpå). Tviler på om team Aylar er særlig interessert i bildene dine i såfall. Forøvrig er jeg overrasket over hvor frekt du svarer folk som faktisk gir deg seriøse svar - det frister svært lite å hjelpe deg. PS: Hvor mye veier silikon, forresten?
hecuba Skrevet 19. august 2005 #37 Skrevet 19. august 2005 ja jeg er seriøs. jeg er bare 160 høy. dessuten har jeg veldig lett benbyggning så derfor ser jeg best ut når jeg veier 45. veide 45 kg for et år siden. fikk ingen kommentarer om at at jeg var for tynn el noe ;) hvordan går anoreksia-vrak ned hvis kroppen blir i sparebuss da? de spiser jo ikke mye liksom. ← Selvfølgelig går du ned når du ikke spiser noe som helst.. Forbrenningen går også ned, men kroppen må alltid bruke NOE for å holde seg i live.. Spareblusseffekten som er en slags krisemodus kroppen setter seg i, gjør at når du da først begynner å spise igjen, vil kroppen holde ekstra godt på næringen.. da har du altså to muligheter: legge på deg igjen, eller slanke deg til du dør.. Jeg hadde anoreksi som 12-13 åring.. Så ikke være frekk her.. Er 170 høy og veide 30 kg.. Så jeg tror jeg vet hvordan det fungerer.. Det er uansvarlig å behandle kroppen din på den måten du gjør.. Den bryter seg ned.. Og JO 45 kg er lite selv om du bare er 160.. det gir deg en bmi på 17,5.. Angelina Jolie har 19-20.. Du kan sammenlikne selv.. Si hva du vil.. Det du gjør er ikke forsvarlig..
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #38 Skrevet 22. august 2005 Denne brukeren har forundret meg lenge. Og jo mer jeg leser jo mindre troverdig virker hun. Ingen oppegående 18åring skriver slik som hun gjør (?) Jeg sluttet med sms-språk da jeg var rundt en 13-14 år ihvertfall.... Jente18aar: Spis en drue om dagen. Det er MER en nok. Og for all del, skal du forstørre leppene så bruk silikon, slik at med mindre det blir komplikasjoner (noe det sikkert aaaaaldri blir.. ) trenger du ikke å operere mer enn èn gang. Hvis du mot formodning skulle være 18 år (noe jeg har vanskelig for å tro mht skrivemåte og kunnskapsnivå om div saker og ting) må du isåfall være en utrolig umoden en. Og umodne mennesker passer ikke inn i modellverdenen. Der må man være hard og voksen for å klare å overleve. Men èn ting skal du ha: Du vet hvordan du skal få oppmerksomhet. (dog, det krever nok litt mer av deg enn kun det, dersom du skal lykkes som modell. )
Gjest 1111 Skrevet 22. august 2005 #40 Skrevet 22. august 2005 Hvor har du lest at Aylar veier 45 kilo? Har jeg ingen tro på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå