Gå til innhold

damer trenger deres mening

Fremhevede innlegg

Skrevet

hun sjekket meg opp mens hun var på jobb. Jeg skjønte ikke det, er jeg treig da?

jeg forstod ikke at damer sjekker opp da også. 

Hvilke sitater pleier dere å si som får han til å forstå det?

Anonymkode: d5e21...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skjønte du at hun sjekket deg opp hvis du ikke skjønte at hun gjorde det?

Anonymkode: 3c367...fca

• Liker 8
Skrevet

Du er sikkert litt treig mens hun overvurderer signalene hun sender ut. Ikke alltid så lurt å sjekke opp på jobb, flørting kan jo lett bli oppfattet som at man bare er hyggelig. Det er jo ganske vanlig at det går andre veien, at «jeg er bare hyggelig» oppfattes som «jeg flørter med deg». 

Bruker ingen sitater når jeg sjekker opp. Bruker øynene, humor og sjarm.

Anonymkode: dd6f2...e04

• Liker 1
Skrevet

Har du autisme? Livet er ikke en rpg der du har 3 svar og 1 av de er det riktige. Kvinner kan oppføre seg på en uendlige ulike måter når de flørter. 

Anonymkode: bb5da...98b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du autisme? Livet er ikke en rpg der du har 3 svar og 1 av de er det riktige. Kvinner kan oppføre seg på en uendlige ulike måter når de flørter. 

Anonymkode: bb5da...98b

kunne like gjerne spurt om noen har blitt flørtet til av damer på jobb og hvorfor de opplevde som flørting. 

Men jeg gir meg terning kast 1 på min respons og bli kjent opplevelse var. 

Skrevet

Hvordan vet du at hun sjekket deg opp, samtidig som at du ikke skjønte det?🤔

• Liker 2
Skrevet
Spicymami skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at hun sjekket deg opp, samtidig som at du ikke skjønte det?🤔

Han ble vel kalt inn på sjefens kontor, og fikk det forklart. 

Alternativt er det kolleger som skjønner opplegget. 

Anonymkode: a4d84...76f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hun sjekket meg opp mens hun var på jobb. Jeg skjønte ikke det, er jeg treig da?

jeg forstod ikke at damer sjekker opp da også. 

Hvilke sitater pleier dere å si som får han til å forstå det?

Sitater!??! Wtf?

Skrevet

Minner meg forresten på en gang jeg visstnok ble forsøkt sjekket opp på et utested. Venninna hennes kom bort og ga meg kjeft etterpå, og kalte meg utakknemlig. Jeg hadde bare ikke tatt hintet. 

Anonymkode: a4d84...76f

Skrevet

Hun prøvde sikkert bare å være hyggelig

Anonymkode: 8a1ee...ffc

Skrevet

Mine sjekkereplikker?

Jeg inviterer folk hjem for å se på frimerksamlingen min.
Først ler de og er entusiastiske, men når vi er vel hjemme og jeg drar frem frimerkealbumene mine blir de så stille? Som oftest har de stukket av gjennom vinduet på do før jeg overhodet er ferdig med å sette opp lysbildefremviseren min. Jeg som har så mange bilder fra Filatelimessen 1988 jeg bare brenner etter å dele med likesinnede. 😭

Anonymkode: 5777f...81f

• Liker 2
Skrevet

De gangene jeg har sjekket opp noen har jeg direkte spurt om vedkommende vil møtes og bli bedre kjent. Har aldri gjort det på jobb da.

Ellers kan jeg fint spøke og småflørte på jobb, men det betyr IKKE at jeg prøver å sjekke opp noen. Det er helt normalt i miljøet jeg jobber i.

Anonymkode: cf9fe...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...