Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 Hei! Er det noen som vet om det er lett å få tilgang til lege for å teste seg for kjønnsykdommer (klamydia)? Da fastlegen min er i familie, har jeg ikke lyst å gå til henne for GU.. Bor på en liten plass, og skal nå til Bergen noen dager, så lurte på om noen som vet hvor man lett kan få tilgang til lege der? Er man da isåfall nødt å velge private klinikker som koster en formue? Eller finnes det noen ordninger som sier at man får slippe greit og billig til for å sjekke seg for slike ting? Er 24 år, så ungdomstilbud på helsestasjoner gjelder vel ikke for meg lenger... Blir kjempe gla for tips! Klem
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 Hei igjen, Fant ut nå at man kan få gjøre dette greit på hud-poliklinikken ved haukeland universitetssykehus: http://www.helse-bergen.no/avd/hud/polikli...e_sykdommer.htm Men dersom man ser nederst på siden der, så står det først at man kan få gratis konsultasjon og behandling, mens etterpå står det noe om en egenandel for vanlig spesialistkonsultasjon... Noen som skjønte dette?
Midnattsol Skrevet 19. august 2005 #3 Skrevet 19. august 2005 Hadde fått meg en annen fastlege, jeg. Uansett! Du MÅ vel heller ikke på GU? Urinprøve holder vel. Er ikke undersøkelser for kjønnssykdommer gratis da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå