Gå til innhold

Neseoperasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har lenge vurdert neseoperasjon, og med lenge mener jeg flere år nå. Av all respekt så ønsker jeg ikke å høre hva som er dårlig og bra med det, da jeg selv har hatt flere års tenke tid på dette, og vil få bort mine komplekser med nesen en gang for alle. 

Det jeg lurer på er om noen kan anbefale hvor det er bra, i Norge eller i Tyrkia (evt andre land) Jeg leser mye på nettet at Tyrkia er bra sted da det er billigere, og du får hotell og transport med i prisen. PS: Bryr meg ikke om hotell og transport. På slutten av dagen vil jeg være fornøyd med resultatet. Og jeg vet ikke om jeg kan stole på de i Tyrkia helt. Da jeg har kontaktet dem har jeg fått veldig bra priser, og de viser meg bilder av tidligere operasjoner og det virker som de er flinke, men man kan jo alltid finne bilder på nettet og ta kreditten for andres arbeid. Så om det kan være i Norge, så tar jeg det, men igjen, jeg vil vite om et sted jeg kan gå trygt til.

Takk på forhånd :)

MS

Anonymkode: 74253...33b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

Jeg har lenge vurdert neseoperasjon, og med lenge mener jeg flere år nå. Av all respekt så ønsker jeg ikke å høre hva som er dårlig og bra med det, da jeg selv har hatt flere års tenke tid på dette, og vil få bort mine komplekser med nesen en gang for alle. 

Det jeg lurer på er om noen kan anbefale hvor det er bra, i Norge eller i Tyrkia (evt andre land) Jeg leser mye på nettet at Tyrkia er bra sted da det er billigere, og du får hotell og transport med i prisen. PS: Bryr meg ikke om hotell og transport. På slutten av dagen vil jeg være fornøyd med resultatet. Og jeg vet ikke om jeg kan stole på de i Tyrkia helt. Da jeg har kontaktet dem har jeg fått veldig bra priser, og de viser meg bilder av tidligere operasjoner og det virker som de er flinke, men man kan jo alltid finne bilder på nettet og ta kreditten for andres arbeid. Så om det kan være i Norge, så tar jeg det, men igjen, jeg vil vite om et sted jeg kan gå trygt til.

Takk på forhånd :)

MS

Anonymkode: 74253...33b

Har ingen erfaring men hadde sjekket om jeg hadde forsikring som dekket evt feilbehandling etter inngrep i utlandet før jeg vurderte Tyrkia. Lykke til!

Anonymkode: 0f69e...aa8

Skrevet

Ville ikke tatt det i utlandet. Nesa er midt i ansiktet og det er ikke bare bare å fikse det igjen hvis du får dårlig resultat. 

Du burde dra på mer enn en konsultasjon før du bestemmer deg. Jeg tok første og beste (altså geografisk nærmeste) klinikk da jeg skulle operere brystene og angret veldig i etterkant at jeg ikke gikk til flere konsultasjoner før jeg bestemte meg (resultatet ble ikke bra)

Anonymkode: 537b4...bb3

Skrevet

Værsågod, her har du en lang tråd du kan kose deg med ;)

Anonymkode: 339fd...c99

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...