Gå til innhold

Blir ikke kvitt sideflesket!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har trent en god stund nå, og har hatt ekstra fokus på mageregionen siden det er der ekstra kg legger seg på meg. I hvertfall så har jeg nå begynt se antydning til sixpack 🤩 MEN sideflesket - eller lovehandles som det også kalles -  sitter faktisk som limt fast! Ser jo litt merkelig ut med fast og fin front også disser og buler det ut på sidene!

Hva kan gjøres for å ta knekken på dette? Må jeg ty til ekstra mye kardiotrening? (hater kardio)

Anonymkode: 82596...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DHG skrev (1 minutt siden):

Det er fysisk umulig å punkt-trene fett. 

Den eneste løsningen er å gå ned i vekt. 

Eller fettsuging da, ikke at jeg anbefaler det som løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappi skrev (Akkurat nå):

Eller fettsuging da, ikke at jeg anbefaler det som løsning.

Fettsuging pleier å hjelpe. Det interessante med fettsuging er at man aldri igjen får fettansamling på det stedet man har fettsugd. Det ser unektelig litt rart ut dersom man har fettsugd magen og blir tjukk igjen. Da vil det være et gap i magen på en ellers tjukkperson. 

Fettsuging kan virkelig ikke anbefales. Man fettsuger eksempelvis ikke ansiktet. Gøy å være feit i trynet med en tynn kropp. Hele ideen sklir ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DHG skrev (3 minutter siden):

Det er fysisk umulig å punkt-trene fett. 

Den eneste løsningen er å gå ned i vekt. 

Men det er fortsatt muligheter for å stramme opp spesifikke områder som igjen gjør at man blir "fastere". Som noen andre her nevnte: sideplanke feks

Anonymkode: cf04b...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er fortsatt muligheter for å stramme opp spesifikke områder som igjen gjør at man blir "fastere". Som noen andre her nevnte: sideplanke feks

Anonymkode: cf04b...988

Nei, ikke helt. Du kan få sterkere muskulatur, som gir strammere buk feks. Men fettet er like fett. Det må forbrennes okke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette kan kanskje vere litt nedlatande, men er du sikker på at "sideflesket" ditt berre er feitt? Om du har trent masse mage, så har ein jo også magemusklar på sida, dei som lagar ein V ned mot lysken. Når ein har på seg ei bukse, så er det ofte desse som lagar ein bul ut på kvar side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bingeline said:

Hmm, dette kan kanskje vere litt nedlatande, men er du sikker på at "sideflesket" ditt berre er feitt? Om du har trent masse mage, så har ein jo også magemusklar på sida, dei som lagar ein V ned mot lysken. Når ein har på seg ei bukse, så er det ofte desse som lagar ein bul ut på kvar side. 

Bulene er myke, så tror ikke det er muskler - dessverre 😛

Anonymkode: 82596...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sideflesk eller ikke sideflesk tre kilo opp eller ned (innen mormal BMI) Helt uavhengig av trening. 

Anonymkode: 02448...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bulene er myke, så tror ikke det er muskler - dessverre 😛

Anonymkode: 82596...0dd

Det var verd å nemne! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...