zemer Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Er mye mer enn ved andre vaksiner, noen som vet hvorfor?
zemer Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2021 Nei, egenerklæring. Den inneholder mange spørsmål og må leveres ved vaksinering.
Alivamale Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 Jeg måtte kun fylle ut et nettskjema der jeg svarte på om jeg var gravid, om jeg ammet og om jeg har hatt reaksjon på vaksine tidligere. Synes ikke det var spesielt mystisk. Spørsmål om man har reagert på vaksine tidligere, er da et standard spørsmål ved alle vaksiner, etter min erfaring. 3
zemer Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2021 Alivamale skrev (1 minutt siden): Jeg måtte kun fylle ut et nettskjema der jeg svarte på om jeg var gravid, om jeg ammet og om jeg har hatt reaksjon på vaksine tidligere. Synes ikke det var spesielt mystisk. Spørsmål om man har reagert på vaksine tidligere, er da et standard spørsmål ved alle vaksiner, etter min erfaring. Fikk du ikke spørsmål om du feks hadde nylig tatt infulensavaksinen? 2
Alivamale Skrevet 18. februar 2021 #7 Skrevet 18. februar 2021 (endret) zemer skrev (5 minutter siden): Fikk du ikke spørsmål om du feks hadde nylig tatt infulensavaksinen? Mulig, husker ikke eksakt. Det var vel også et spørsmål om jeg brukte systemiske kortikosteroider eller immunsuppressiva. Endret 18. februar 2021 av Alivamale
Alivamale Skrevet 18. februar 2021 #8 Skrevet 18. februar 2021 Poenget er at alle disse spørsmålene er relevante ved andre vaksiner også, og det er dermed ikke noe særegent for covid-vaksiner. 1
zemer Skrevet 18. februar 2021 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2021 Alivamale skrev (28 minutter siden): Poenget er at alle disse spørsmålene er relevante ved andre vaksiner også, og det er dermed ikke noe særegent for covid-vaksiner. Aldri hatt ett sånt skjema ved andre vaksiner. 1
Gjest Gagaen Skrevet 18. februar 2021 #10 Skrevet 18. februar 2021 Fordi de vil følge med ymse mennesketyper med underliggende sykdommer og andre ting som kan være relevant, for å finne ut om virkning og bivirkning på vaksine vil jeg tro.. Er bare til alles beste at de gjør det grundig.
Alivamale Skrevet 18. februar 2021 #11 Skrevet 18. februar 2021 (endret) zemer skrev (13 minutter siden): Aldri hatt ett sånt skjema ved andre vaksiner. Det er vel sannsynligvis for at vaksineringen skal skje effektivt, og at ikke den som vaksinerer skal måtte stille hver enkelt de samme spørsmålene før vaksinen settes. Andre vaksiner jeg har tatt, har jeg ikke fått satt samtidig med en mengde andre mennesker, med unntak av svineinfluensavaksinen, dermed har vaksinatøren hatt rikelig med tid til å spørre meg direkte der og da. Endret 18. februar 2021 av Alivamale 1
Anbefalte innlegg