Gå til innhold

Hvordan klarer du flere enn 2 barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud da.... 

Anonymkode: cd4d7...5ac

Hva mener du med og si herregud?

Anonymkode: ce525...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du igjen. At du ikke blir lei;)

Til TS, jeg er vilt imponert over dere som har to. Jeg har en jente på 6 måneder, og hun blir enebarn. 

Anonymkode: c0777...0e7

Jeg blir aldri lei av barna mine nei de er Det beste som har hendt for meg og mannen min. Vi elsker barna våres og søskene elsker hverandre også vi er en veldig harmonisk familie😊

Skrevet

Vi har tre felles og mannen har en fra før. Vi fikk våre barn i løpet av 2,5 år, DET  var hektisk det. Tre barn under tre år... nå er de i slutten av barneskolen og veldig selvstendige. Det er mye tid bort i logistikken, men med samarbeid med andre foreldre om kjøring til aktiviteter så går det helt greit!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir aldri lei av barna mine nei de er Det beste som har hendt for meg og mannen min. Vi elsker barna våres og søskene elsker hverandre også vi er en veldig harmonisk familie😊

Tror hun mente lei av å gni det inn hvor perfekt du er.

Anonymkode: 8e877...962

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror hun mente lei av å gni det inn hvor perfekt du er.

Anonymkode: 8e877...962

Alle synes selfølgelig at sine barn og familie er Perfekt😊

Skrevet

3?? 🙈 Sliter med tanken på å få en til og jeg har et barn på 1 år. Kanskje om mange år, men det blir maks 2! 3 klarer jeg faktisk ikke tanken på

Anonymkode: 33e3c...e3e

Skrevet

Godt spørsmål! Jeg stiller meg det selv ganske ofte... 😂Jeg har 3 barn i alderen 2,4 og 6 år. 
Med 2 barn synes jeg det gikk veldig fint egentlig så jeg tenkte nok aldri på hvor kaos det kunne bli med flere. Hadde liksom tenkt 3-4 barn. Sistemann var selvfølgelig super aktiv/travel så her bikka det fort til kaos fra det øyeblikket han begynte å reise seg opp. Har ikke roa seg siden da; men går jo alltid over i en «ny fase» man bare må gjennom på et vis. Tror det hadde vært mye bedre med redusert stilling på en av oss foreldre, men det har vi ikke anledning til. Man får det til når man må👍🏼 Ville aldri vært foruten den lille flokken min!! 

Anonymkode: fef1b...72f

• Liker 1
Skrevet

Ts her. 
takk for mange fine svar. 😁

logistikken er ikke min bekymring. Men heller det å ikke bli koko i en hverdag hvor du ikke får bæsja i fred uten at ungene henger i døra og maser på deg 😂 litt av sjarmen er det. Men dere skjønner hva jeg skal frem til? 

ser det er en som nevnte at hun får sine «frikvelder» når mannen trener. Det var et godt tips. Jeg bruker vanligvis den tiden på å rydde. Kan forsøke å omgjøre litt på hva jeg vanligvis gjør, det kan hjelpe. 
økonomisk også vil det jo bli trangere? Men kanskje ikke så veldig fra før? 

jeg er vokst opp i et hjem hvor vi aldri manglet noe, og økonomi var aldri et problem. Selv om penger ikke er alt, så ser jeg fordelen med å slippe å snu på krona fordi jeg ønsker meg flere barn. Men 3 barn er kanskje ikke SÅ ille? 
med 2 går det fint og vi kan leve slik jeg selv vokste opp.

Jeg tar master nå og lønnen vil øke når den er fullført. Da vil det kanskje bli økonomisk romslig for et 3 barn. Hmmm. veit det er materialistisk å tenke slik, men det synes jeg også er viktig. I tillegg til å vite at man makter psykisk. 

nei tror minste må bli LITT eldre. Jeg er heldigvis «bare» 27 og har flere fruktbare år igjen 😂

Anonymkode: 92f9c...ca9

• Liker 1
Skrevet

Har 3 barn. De er 2 år, 3 år og 6 år. Er ganske travelt, de er høyt og lavt. Vi går mye turer for å komme oss ut. Hadde vært kokko om vi var inne hele dagen, selvom vi har stort hus og god plass. Vi begge jobber 100%, tjener bra, så økonomisk er det ikke noe problem. Ville aldri fått flere barn om økonomien ikke hadde vært bra. Ønsker å kunne leve bra uten å snu på kronen. Så har også gode forsikringer, dersom noe skulle skjedd oss eller barna.

Vi er 31 år begge to, og føler oss godt ferdig nå😅😂 helt avhengig av at vi samarbeide og deler på gjøremålene og ungene. De er så pass små alle tre at de ikke kan være helt aleine. Så vil tro det blir lettere / på en annen måte når de blir litt eldre 😊

Anonymkode: 88975...9eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dette er et spørsmål rettet til de med flere enn 2 barn. 
jeg lurer fordi drømmen min er 3-4 barn. 
Og jeg har nå 2. eldste er 7år og minste snart 2. og det føles som om jeg drukner. Jeg elsker hvert sekund med barna, det er ikke det. Men jeg som menneske får ikke pustet. Jeg verken drikker eller fester (ikke at det går nå som det er korona), så det er ikke det å være «vill» jeg savner/trenger. Men den roen med meg selv. Litt fred til å samle meg som menneske. 

Om jeg overhode skal klare mer enn disse barna burde jeg vel få ordnet opp i dette?! Derfor; Hvordan er det for dere med mer enn 2? Bare «hoppet» dere i det? Har dere følt det sånn som jeg føler det? Hvordan er ting nå? 

Anonymkode: 92f9c...ca9

Liten forskjell fra 2 til 3. Større fra 1 til 2.

Anonymkode: 922bb...8e7

Skrevet

Dytt

Anonymkode: f057a...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...