monja Skrevet 21. august 2005 #21 Skrevet 21. august 2005 Jeg er ikke ofte innom Lidl. Den butikken vi har her er alltid ryddig og ren, så det er ikke noe med det. De er også nøye med frukt og grønt her så det blir mest til at vi kjøper det. Men jeg kjøper alltid te på Lidl etter at jeg fant te'en jeg drakk da jeg var i Tyskland. Det er stort sett det jeg kjøper og da.
Sita Skrevet 22. august 2005 #22 Skrevet 22. august 2005 Jeg har aldri vært i en Lidl-butikk. Ser igjennom tilbudsbrosjyren når den kommer med avisa, men har til dags dato ikke funnet noen som frister. ← samme her
nessi Skrevet 22. august 2005 #23 Skrevet 22. august 2005 Jeg har vært innom Lidl på Råholt et par ganger, men det er ikke mye jeg har handlet der. Grønnsakene og frukten ser ikke fritende ut, og de har vært utsolgt for alle tilbudsvarer (leser brosyren hos bestemor) hver gang. Vi har kjøpt en påleggspølse og kyllingnuggets der som var veldig god, så kanskje jeg kjøper det der en gang senere.
Missi Skrevet 22. august 2005 #24 Skrevet 22. august 2005 jeg liker grønnsaksdisken på lidl (i arendal) men syns det er vanskelig å handle mange ting fordi de er ukjente merker (lurer på om det er godt osv) og jeg hater også å komme til kassa som slutter så brått.. hvor mye tjente de lissom på å ikke ha samleskuff på enden der? ← Jeg har vært en gang på Lidl i Haugesund. Der merket ikke jeg noe rart med kassa? Det var en kjempelang kasse før du kommer frem til der du skal betale. Og etterpå la vi varene i poser som vi pleier?? Men syns ikke heller at den butikken var noe særlig. Syns det er litt spennende med rare merker jeg, men syns det var lite utvalg i butikken. Stort lokale med lite varer. Men syns de hadde en del spennende pålegg...så kan hende at jeg tar turen igjen en gang.. Men kommer ikke til å ta den daglidagse handlingen der..
Gjest Porselen Skrevet 22. august 2005 #25 Skrevet 22. august 2005 Jeg har handlet på Lidl innimellom, de har noen oster som de andre butikkene ikke har og som jeg synes er gode. Det er litt kjedelig at jeg ikke får handlet alt jeg skal ha der, det er alt for mye de ikke har og derved må jeg innom flere butikker før jeg er ferdig med helgehandlingen. Nå er det lenge siden jeg har vært der, brukte å handle der når lønningsposen begynte å bli tom for jeg fikk en del mere for pengene der da. Jeg skjønner meg ikke på det rullebåndssystemet deres, vi må jo nesten ha to handlevogner - for det tar jo litt tid å fylle opp det store båndet før vi kommer til kassen - og de kan jo ikke slå inn varene før det står en vogn klar til å ta imot varene? Vet ikke om det er slik hos alle men hos oss er det et langt rullebånd og så er det kassen og så må handlevognen stå klar. Hadde vært en enkel sak å ha kassen i midten av rullebåndet slik at det ble plass til varene etter at de har passert kassen? Har spjæret en del yoghurtlokk ved å ha fått andre varer kastet oppå. Og kjøpte en gang en potetgullpose som fikk et syltetøyglass oppå seg, "poff" sa det og potetgullet var ikke lenger i posen.
Gjest SumoBryter Skrevet 22. august 2005 #26 Skrevet 22. august 2005 Jeg har lurt på om Lidl i Norge ble noe spesielt billig, ville trodd at avgiftene gjorde den til bare et alternativ til Rema, men kanskje noen her kan si er Lidl i Norge billigere enn Rema? Jeg er ikke så glad i Lidl, men siden det er nærbutikken vår handler vi der noen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #27 Skrevet 22. august 2005 Jeg vet ikke om Lidl er billigere enn Rema, på samme nivå kanskje - kvalifisert gjetting. Men det er iallfall billigere enn Mega.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå