AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Er det noen som har tatt det nettbaserte årsstudiumet i ledelse ved UiT og som kan si litt om hvordan det vil være å kombinere dette med fulltidsjobb? Anonymkode: c52cd...45c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Jeg har gjort det og det gikk helt fint. Du kan følge undervisning når du du vil. Jeg brukte litt mer enn ett år. Selv om det er fleksibelt, så tar fulltidsstudier mye tid. Det må vurdere selv hvor mye du har kapasitet til. Alle fagene kan tas som enkeltfag, så ikke noe problem å ta færre fag pr semester. Anonymkode: 825ef...187
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har gjort det og det gikk helt fint. Du kan følge undervisning når du du vil. Jeg brukte litt mer enn ett år. Selv om det er fleksibelt, så tar fulltidsstudier mye tid. Det må vurdere selv hvor mye du har kapasitet til. Alle fagene kan tas som enkeltfag, så ikke noe problem å ta færre fag pr semester. Anonymkode: 825ef...187 Tusen takk for svar! Så fint å høre. Hvordan var det med gruppearbeid? Jeg har litt fleksibel jobb, men blir jo nødt til å drive med studier hovedsakelig på kvelder og i helger. Anonymkode: c52cd...45c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tusen takk for svar! Så fint å høre. Hvordan var det med gruppearbeid? Jeg har litt fleksibel jobb, men blir jo nødt til å drive med studier hovedsakelig på kvelder og i helger. Anonymkode: c52cd...45c Jeg hadde to andre jeg samarbeidet med som bodde i nærheten. Vi fikk kontakt på en Facebook-gruppe for årdstudiet. Det var ganske greit å finne folk for alle må ha en gruppe siden det er gruppeoppgaver. Nå er sikkert folk blitt ganske vant til digitalt samarbeid også. 😊 Anonymkode: 825ef...187
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg hadde to andre jeg samarbeidet med som bodde i nærheten. Vi fikk kontakt på en Facebook-gruppe for årdstudiet. Det var ganske greit å finne folk for alle må ha en gruppe siden det er gruppeoppgaver. Nå er sikkert folk blitt ganske vant til digitalt samarbeid også. 😊 Anonymkode: 825ef...187 Så bra. Det hørtes lurt ut. Det å samarbeide digitalt er nok ikke noe problem. Er mer det at jeg ikke er så tilgjengelig på dagtid. Men jeg så det var veldig mange studieplasser så det er nok kanskje flere som er i samme båt. Anonymkode: c52cd...45c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 12.44): Jeg hadde to andre jeg samarbeidet med som bodde i nærheten. Vi fikk kontakt på en Facebook-gruppe for årdstudiet. Det var ganske greit å finne folk for alle må ha en gruppe siden det er gruppeoppgaver. Nå er sikkert folk blitt ganske vant til digitalt samarbeid også. 😊 Anonymkode: 825ef...187 Må man samarbeide med andre? Anonymkode: ac395...17e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Må man samarbeide med andre? Anonymkode: ac395...17e Ja. Tror noen fikk levere oppgave alene, men de vil helst at folk samarbeider. Anonymkode: 825ef...187
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 14.37): Så bra. Det hørtes lurt ut. Det å samarbeide digitalt er nok ikke noe problem. Er mer det at jeg ikke er så tilgjengelig på dagtid. Men jeg så det var veldig mange studieplasser så det er nok kanskje flere som er i samme båt. Anonymkode: c52cd...45c Mitt inntrykk var at de fleste tok studiet ved siden av jobb. Null problem å finne andre i samme båt i hvert fall. Anonymkode: 825ef...187
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Mitt inntrykk var at de fleste tok studiet ved siden av jobb. Null problem å finne andre i samme båt i hvert fall. Anonymkode: 825ef...187 Så bra! Jeg har søkt plass nå så da er det bare å vente til sommeren for svar Vil du fortelle litt om de forskjellige fagene? Hva du synes var spennende/kjedelig/vanskelig etc? Og kanskje litt om ulike oppgaver dere fikk? Anonymkode: c52cd...45c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #10 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Tror noen fikk levere oppgave alene, men de vil helst at folk samarbeider. Anonymkode: 825ef...187 Hva om jeg ønsker å gjøre alt alene? Anonymkode: ac395...17e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #11 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva om jeg ønsker å gjøre alt alene? Anonymkode: ac395...17e Det må du da vel prate med emneansvarlig om. Anonymkode: 79a2f...764 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #12 Skrevet 19. februar 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Hva om jeg ønsker å gjøre alt alene? Anonymkode: ac395...17e Du kan jo lese om studiet på UiT sine sider. For flere av fagene står det at det er obligatoriske gruppeoppgaver. Hvis du ikke ønsker det så må du vel i såfall snakke med emneansvarlig om det, men de tar inn 800 studenter til studiet så det sier seg selv at de vil ha oppgaver levert i grupper. Anonymkode: c52cd...45c 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #13 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så bra! Jeg har søkt plass nå så da er det bare å vente til sommeren for svar Vil du fortelle litt om de forskjellige fagene? Hva du synes var spennende/kjedelig/vanskelig etc? Og kanskje litt om ulike oppgaver dere fikk? Anonymkode: c52cd...45c Det var litt forskjellig og så har folk som tar det forskjellig bakgrunn. Du har en fordel om du har studert tidligere. Jeg har en master fra før og synes ikke fagene var så vanskelige. Det vanskeligste var nok organisasjonspsykologi og organisasjonsteori for meg. Prosjektstyring var ganske lett. Anonymkode: 825ef...187 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Det var litt forskjellig og så har folk som tar det forskjellig bakgrunn. Du har en fordel om du har studert tidligere. Jeg har en master fra før og synes ikke fagene var så vanskelige. Det vanskeligste var nok organisasjonspsykologi og organisasjonsteori for meg. Prosjektstyring var ganske lett. Anonymkode: 825ef...187 Takk for svar. Jeg Jar også mastergrad fra før så håper det skal gå bra Anonymkode: c52cd...45c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Jeg Jar også mastergrad fra før så håper det skal gå bra Anonymkode: c52cd...45c Da går nok alle fagene greit. Men det krever jo litt innsats da, selvfølgelig. Er jo universitetsfag. Lykke til! 😃 Anonymkode: 825ef...187 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #16 Skrevet 20. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Da går nok alle fagene greit. Men det krever jo litt innsats da, selvfølgelig. Er jo universitetsfag. Lykke til! 😃 Anonymkode: 825ef...187 Tusen takk 😊 Ja er forberedt på et år med mye arbeid, men er veldig motivert og gleder meg til å komme i gang. Anonymkode: c52cd...45c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #17 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 18.04): Ja. Tror noen fikk levere oppgave alene, men de vil helst at folk samarbeider. Anonymkode: 825ef...187 Hva om man ikke gjør det? Jeg er sjenert og innadvendt, og foretrekker å jobbe alene. Påvirker det eksamen/karakter? Anonymkode: ac395...17e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #18 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva om man ikke gjør det? Jeg er sjenert og innadvendt, og foretrekker å jobbe alene. Påvirker det eksamen/karakter? Anonymkode: ac395...17e Kanskje ikke ledelse er det rette for deg? Anonymkode: 72fd2...540 4
Frk Midnattsol Skrevet 7. august 2021 #19 Skrevet 7. august 2021 (endret) Jeg var ferdig med dette studiet våren 2020. Hadde fulltidsjobb, men forelesningene ligger jo på nett, så man ser de når det måtte passe. I faget prosjekt måtte vi danne grupper for semesteroppgaven skulle være gruppebasert. Det henger litt sammen med at i dette faget må man samarbeide. Jeg fant to stykker som bodde nært meg, så vi møttes fysisk, men vet at veldig mange bare jobbet sammen på nett. Eksamen foregikk på gitte steder i landet for fagene høstsemester. Vårsemesteret var jo midt i verste koronatiden, så der ble eksamene gjort på nett. Endret 7. august 2021 av Frk Midnattsol Feilsvar 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #20 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje ikke ledelse er det rette for deg? Anonymkode: 72fd2...540 Jeg spør generelt, ikke om ledelse Anonymkode: ac395...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå