Gå til innhold

B12 mangel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når verdien har begynt å synke, vil den da fortsette å synke, eller kan det stoppe opp?

Ser at verdien har gått en del ned det siste halve året, så skal til oppfølging hos legen. Men bare lurer på hvorfor det plutselig synker. Er det på linje med f. eks. D vitamin som kan gå litt opp og ned, eller er det annerledes med B12?

Kan ikke se at jeg har gjort store endringer i kosten. Men har heller ingen bakenforliggende sykdom som jeg vet om.

Anonymkode: ddca4...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når verdien har begynt å synke, vil den da fortsette å synke, eller kan det stoppe opp?

Ser at verdien har gått en del ned det siste halve året, så skal til oppfølging hos legen. Men bare lurer på hvorfor det plutselig synker. Er det på linje med f. eks. D vitamin som kan gå litt opp og ned, eller er det annerledes med B12?

Kan ikke se at jeg har gjort store endringer i kosten. Men har heller ingen bakenforliggende sykdom som jeg vet om.

Anonymkode: ddca4...13d

B12 lagrene i kroppens tappes over tid og de vil ikke bedre seg uten tilskudd. B12 mangel er heller ikke ting å spøke med da det kan føre til irreversible skader 

Anonymkode: 36fbf...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...