Gå til innhold

Kaffe eller te?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er veldig glad i urtete. Særlig te av søtrot, fenikkel eller andre anis-aktige smaker.

Bare så synd at dette må hamstres i utlandet dersom jeg vil ha gode urter! Her er utvalget så dårlig, og DYYYYYRT!!

Jeg synes fennikelte fra Klosterurter smaker greit (ihvertfall mye bedre enn Helios sin :roll: ).

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg drikker begge deler. Om vinteren, høsten og delvis om våren drikker jeg varm kaffe og varm te. Om sommeren foretrekker jeg iskaffe eller iste.

Drikker som regel te med honning eller sukker i, noen ganger ingenting. Kaffen drikker jeg svart til vanlig, men hvis jeg er på kafè, tar jeg gjerne en kaffe mocca, eller cappuccino. Vil jeg ha større variasjon drikker jeg varm buljong eller varm sjokolade. Varm hvit sjokolade er veldig godt:)

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet

Jeg drikker mest te.

Starter dagen med en kopp groenn te, og drikker mye te paa kvelden.

Da drikker jeg som regel groenn te, genmai-cha (japansk groenn te med brun ris), ginger tea eller div te fra Yogi Tea.

Drikker alltid te uten melk og soetning.

Kaffe drikker jeg sjelden, men naar jeg en sjelden gang gjoer drikker jeg espresso. Den skal vaere svart og sterk.

Skrevet

Drikker både kaffe og te, alt ettersom. :)

Kaffen liker jeg best med melk eller fløte i, men aldri med sukker. Te drikker jeg uten melk og sukker. Grønn, hvit og rød te er favorittene, med innslag av diverse sorter fra Yogi. Lime/mint, sjokolade o.l.

Gjest Raptuza
Skrevet

Drikk vel 2/3 te og resten kaffi.

Skrevet

Forskjellige frukt-te er kjempe godt!!! Masse god smak og friskt. Drikker aldri kaffe, men en del kakao av automatene på jobben ...

Skrevet

Begge deler.

Drikker kaffe hver dag, vanlig svart kaffe. Drikker mest te høst og vinter, liker å kose meg med det under et ullpledd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...