Gå til innhold

Kaffe eller te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av delene, synes både kaffe og te smaker fælt og jeg er ikke så glad i vannbaserte varme drikker, de mangler "fylde". Derimot er jeg veldig glad i god kakao, men det kan man jo ikke drikke 5 kopper om dagen av. Jeg kan drikke litt lakrisrot-te, for den er ganske søt og god.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker veldig mye grønn te. Grønn te med mint er mmmmm, selv om jeg ikke har møtt noen andre som har syntes det samme :ler: Drikker litt kaffe latte og slikt på kafeer og Blindern.

Skrevet

Te drikker jeg hver dag. Drikker alle typer, uten sukker eller suketter. Synes det er godt med noen dråper sitron i earl grey.

KAffe drikker jeg av og til, om jeg er veldig trøtt, skal trene hardt eller noe sånt no. Har i sukett og litt melk.

Skrevet

Jeg drikker kinesisk balanse-te (om morgenen), og litt kaffe med melk i utpå dagen. Klarer ikke kaffe om morgenen.

Gjest Violetta
Skrevet

Drikker hverken kaffe eller te, og gidder ikke å prøve å like det en gang. Rart at kaffe kan lukte så godt og smake så pyton...

Skrevet

Ingen av delene. Mulig jeg kan like te, burde prøve en gang, mamma og pappa drikker litersvis, så jeg har hatt tilbudet hele livet.

Likte lukta på kaffe til sambo fikk meg til å smake det....

Drikker kakao når jeg vil ha noe varmt.

Skrevet (endret)

jeg er avhengig av svart sterk kaffe!!! er litt skummelt,for jeg blir folkevond om jeg ikke får det om morgenen!!!

Endret av lindas
Skrevet

Foretrekker kaffe, men kan også drikke te. Kakao bruker jeg bare hvis vi skal kose oss litt ekstra og bare høst/vinter...

Kaffen drikker jeg svart, te vil jeg gjerne ha et par suketter i. Om jeg er på kafe drikker jeg gjerne cappucino.

Skrevet

Drikker bare Kaffe Latte eller Cappuchino til daglig, men drikker svart kaffe eller te om jeg er borte/i møter e.l. Har jeg jeg rett og slett drukket for mye kaffe i løpt av en dag, tar jeg meg en koppe te om kvelden. Men det skjer ikke veldig ofte.

Skrevet

Jeg drikker som regel te - sitronte. Men det hender jeg drikker kaffe. Liker vanlig svart, men foretrekker latte eller cappuccino eller noe i den duren.

Skrevet

Jeg liker alt av både kaffe og te (bortsett fra nypete.) Både med og uten melk/ sukker/ suketter/ sitron osv.

Som oftest velger jeg sterk te uten søtningsmiddel.

Skrevet

Svart kaffe, flere kopper til dagen. Kaffedrikker med melk takler jeg ikke lengre. Drikker te en gang i blant, helst Lady Grey med suketter.

Skrevet

Liker ikke varme drikker. Drikke skal være iskaldt!

(Hender jeg drikker en halv kopp kakao annenhvert jubelår..)

Gjest Catwoman
Skrevet

Kaffe drikker jeg vær morgen, er ikke noen kjempestor kaffedrikker, men må ha det hver morgen. Svart kaffe, uten noe oppi, det ødelegger bare smaken.

Drikker te også. I perioder mye andre perioder nesten ikke noe. Alle mulig forskjellige: yogi teer, roibos, frukt teer etc. med honning i - for å få te smaken bedre fram, og av og til litt sitron.

Skrevet

Begge deler, men som oftest kaffe.

MÅ ha en kopp kaffe på jobben før jeg setter i gang på arbeidet.......

Skrevet

Jeg drikker te. Kaffe drikker jeg bare når jeg holde meg våken - og da med mye sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...