AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Del Skrevet 17. februar 2021 Noen her som har erfaring med sminke fra caia? Anonymkode: 274b3...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Del Skrevet 17. februar 2021 Nei, men lurer også. Anonymkode: 23ef8...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colsey Skrevet 23. april 2021 #3 Del Skrevet 23. april 2021 Jeg har alle kostene til ansikt, og bruker flere av dem, men hadde ikke trengt å kjøpe alle. Har også et par leppestifter og liplinere. Disse er helt greie, er ikke favorittproduktene mine. Synes liplinerene ikke sitter på noe lenge. Jeg har også ansiktspalettet, Sassy. Det har jeg brukt en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Del Skrevet 10. mai 2021 Noen som har prøvd foundationen og concealeren? Dere som kan ingredienser - hvordan er disse for acne prone hud? Anonymkode: f9332...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. mai 2021 #5 Del Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen som har prøvd foundationen og concealeren? Dere som kan ingredienser - hvordan er disse for acne prone hud? Anonymkode: f9332...70c Elsker foundationen ! Jeg har kombinert hud. Syns den holder seg ekstremt bra gjennom dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Del Skrevet 11. mai 2021 Synes concealeren er grei, men ikke bedre enn feks makeupmekka/maxfactor. Foundation funka ikke til min hud, men jeg har tørr hud, ser andre hyller den 😅 Ellers er jeg veldig fornøyd med maskara, øyenskygge, lipliner, rouge, bronzer og higlighter. Higlighteren må være den beste jeg noen gang har prøvd. Har vel omtrent alt fra Caia, og er fornøyd med det meste som du ser, bare ikke foundation 😅 Anonymkode: 196da...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Del Skrevet 12. mai 2021 Takk for svar! Syns det var en OK pris nå med tilbud til 425kr for foundation og concealer så er frista til å prøve😅 men må handle for litt mer for å få gratis frakt da, haha! Anonymkode: f9332...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. februar 2022 #8 Del Skrevet 6. februar 2022 Har dere prøvd highlighteren? Spør her i stedet for å lage ny tråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. februar 2022 #9 Del Skrevet 6. februar 2022 Vurderer å prøve i fargen Sydney, den nest lyseste…. Jeg er lys i huden men har veldig røde kinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. februar 2022 #10 Del Skrevet 7. februar 2022 Interessert i om noen har prøvd de flytende highlighterne også 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #11 Del Skrevet 7. februar 2022 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Interessert i om noen har prøvd de flytende highlighterne også 🤔 Jeg så du spurte om Sydney highlighter i innlegget over, den er nydelig. Er kjempefornøyd med den og har akkurat begynt på nr 2. Legger seg fint på huden og gir flott glød uten å direkte glitre. Har flytende også, både Pearl Swirl og Bronzed Beach. De er kjempefine de også, men personlig liker jeg den best på sommeren når jeg ikke har settingpudder etc på, synes den faste er bedre da. Pearl Swirl er den som ligner mest på Sydney, gir en litt sånn champagnefarget glød. Det jeg liker best med den faste highlighteren er at den kan bygges, (det samme kan bronzerene, elsker de også.) Koster, bronzere, highlighter, og rouge er jeg veldig fornøyd med fra Caia. Mascara, øyenskygger, leppestifter mm er jeg ikke like fornøyd med. Og svampen deres, personlig synes jeg den er veldig mye bedre enn beautyblender. Anonymkode: ed33e...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. februar 2022 #12 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg så du spurte om Sydney highlighter i innlegget over, den er nydelig. Er kjempefornøyd med den og har akkurat begynt på nr 2. Legger seg fint på huden og gir flott glød uten å direkte glitre. Har flytende også, både Pearl Swirl og Bronzed Beach. De er kjempefine de også, men personlig liker jeg den best på sommeren når jeg ikke har settingpudder etc på, synes den faste er bedre da. Pearl Swirl er den som ligner mest på Sydney, gir en litt sånn champagnefarget glød. Det jeg liker best med den faste highlighteren er at den kan bygges, (det samme kan bronzerene, elsker de også.) Koster, bronzere, highlighter, og rouge er jeg veldig fornøyd med fra Caia. Mascara, øyenskygger, leppestifter mm er jeg ikke like fornøyd med. Og svampen deres, personlig synes jeg den er veldig mye bedre enn beautyblender. Anonymkode: ed33e...da2 Takk for svar! 😃 dette var akkurat det jeg lurte på! Har forresten landet på at det blir fargen St. Tropez på highlighteren min - men tenker egenskapene er jo de samme 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Del Skrevet 7. februar 2022 colsey skrev (På 23.4.2021 den 13.50): Jeg har alle kostene til ansikt, og bruker flere av dem, men hadde ikke trengt å kjøpe alle. Har også et par leppestifter og liplinere. Disse er helt greie, er ikke favorittproduktene mine. Synes liplinerene ikke sitter på noe lenge. Jeg har også ansiktspalettet, Sassy. Det har jeg brukt en god del. Paletten. Anonymkode: aca9a...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colsey Skrevet 8. februar 2022 #14 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Paletten. Anonymkode: aca9a...ad4 Du er helt rå! 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. februar 2022 #15 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg må jo nesten oppdatere! Har fått highlighteren i fargen St. Tropez. Det er den beste highlighteren jeg har brukt! Så lett å påføre. Bestilte det lyseste solpudderet/bronzeren. Det var nesten litt for lyst. Men må prøve det litt til før jeg bestemmer meg for hva jeg synes. Og ikke minst - That extra hydration setting spray! Den gir virkelig god fukt! Spent på om den holder sminken på plass hele dagen. Lover bra hittil! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #16 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg tester Caia-parfymer i dag. De er veldig gode men varer bare noen minutter. Anonymkode: c325e...e01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. februar 2022 #17 Del Skrevet 11. februar 2022 Bodylotion’en er jeg ikke særlig imponert over. Trekker saaaakte inn. Etter at den først var vanskelig å smøre utover. Udrøy også. Dusjsåpa som skulle lukte som La nuit-parfymen luktet ingenting 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #18 Del Skrevet 11. februar 2022 CrazyCatLady2500 skrev (På 10.2.2022 den 14.22): Jeg må jo nesten oppdatere! Har fått highlighteren i fargen St. Tropez. Det er den beste highlighteren jeg har brukt! Så lett å påføre. Bestilte det lyseste solpudderet/bronzeren. Det var nesten litt for lyst. Men må prøve det litt til før jeg bestemmer meg for hva jeg synes. Og ikke minst - That extra hydration setting spray! Den gir virkelig god fukt! Spent på om den holder sminken på plass hele dagen. Lover bra hittil! Ja, den er superfin Som jeg skrev tidligere, men om Sydney siden det er fargen som passer best for meg, det er en nydelig highlighter som sitter godt og ser naturlig ut. Jeg tror jeg har highlightere fra minst 15 forskjellige både billige, middels og dyr klasse, men liker best Caia sin. Du kan bygge bronzeren ganske så mye med å ta mange lag uten at det ser kladdete ut. Siden du valgte St Tropez som highlighter og den er perfekt til deg, er du mest sannsynlig et hakk lysere i huden enn meg. Jeg har i solpudder Gold Coast (hakket mørkere enn din) og synes også jeg må ha en del lag av den for at den skal synes. Jeg har i tillegg Antigua som er enda litt mørkere og kan egentlig fint bruke den også, men da ikke så mange «strøk». Det er ikke masse pigment i dem og de er vel det de kaller «bakte» produkter. Fordelen er at man ikke blir skjoldete eller plutselig får alt for mye farge. Jeg elsker bronzerene også. That extra hydration er fin nok den, liker personlig best å bruke den før sminke, og så «that dewy look» til slutt, eller «that extra hour» som faktisk gjør at sminken sitter veldig godt, og den har ikke så hard sprut, så den fordeles bedre. hudpleie og parfyme har jeg ikke prøvd fra caia og kommer nok ikke til å gjøre heller. Har ikke sett mye positivt om det og dufter liker jeg å vite hva lukter før jeg kjøper. Egentlig tullete at de ikke har testere på parfymene sine, at man i det minste kunne kjøpe en liten tester. Anonymkode: ed33e...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. februar 2022 #19 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ja, den er superfin Som jeg skrev tidligere, men om Sydney siden det er fargen som passer best for meg, det er en nydelig highlighter som sitter godt og ser naturlig ut. Jeg tror jeg har highlightere fra minst 15 forskjellige både billige, middels og dyr klasse, men liker best Caia sin. Du kan bygge bronzeren ganske så mye med å ta mange lag uten at det ser kladdete ut. Siden du valgte St Tropez som highlighter og den er perfekt til deg, er du mest sannsynlig et hakk lysere i huden enn meg. Jeg har i solpudder Gold Coast (hakket mørkere enn din) og synes også jeg må ha en del lag av den for at den skal synes. Jeg har i tillegg Antigua som er enda litt mørkere og kan egentlig fint bruke den også, men da ikke så mange «strøk». Det er ikke masse pigment i dem og de er vel det de kaller «bakte» produkter. Fordelen er at man ikke blir skjoldete eller plutselig får alt for mye farge. Jeg elsker bronzerene også. That extra hydration er fin nok den, liker personlig best å bruke den før sminke, og så «that dewy look» til slutt, eller «that extra hour» som faktisk gjør at sminken sitter veldig godt, og den har ikke så hard sprut, så den fordeles bedre. hudpleie og parfyme har jeg ikke prøvd fra caia og kommer nok ikke til å gjøre heller. Har ikke sett mye positivt om det og dufter liker jeg å vite hva lukter før jeg kjøper. Egentlig tullete at de ikke har testere på parfymene sine, at man i det minste kunne kjøpe en liten tester. Anonymkode: ed33e...da2 Jeg har bestilt That extra hour også 😃 tenker at til sommeren blir jeg for blank med That extra hydration. Men for nå er den veldig fin! Tror jeg skal unne med Sydney også, med tanke på sommeren og litt mer glød i huden da 😊 har også veldig lyst til å kjøpe en glow stick og ha i veska? Men litt om gangen, ellers går kontoen tom 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. februar 2022 #20 Del Skrevet 12. februar 2022 Tror dette er overhypet billigsminke som er veldig overpriset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå