AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Det hender at hvis jeg ligger på sofaen og dupper av i bare et lite sekund, så drømmer jeg ett eller annet rart i løpet av det lille sekundet. I går dubbet jeg av i maks fem sekunder, men rakk i løpet av det øyeblikket å drømme at alle jeg kjente hadde et beige beger på veggen i stua hvor de puttet bh-ene sine i. Alt dette var jeg liksom innforstått med i drømmen uten at det trengte noen videre forklaring i drømmen. Husker jeg drømte at jeg hadde så lyst på et sånn beger. Har dere også sånne minidrømmer når dere bare dupper av i et lite øyeblikk? Hvordan er det egentlig mulig å drømme ganske detaljert når man bare er borte i noen få sekunder? Anonymkode: 1e6bf...707
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Normalt, ja. Anonymkode: d9194...4ca
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Har lest et sted at tiden vi drømmer alltid er veldig kort, også når vi sover lenge. Og at det er akkurat i fasen du beskriver: mellom søvn og våken tilstand. Så ja, tror det stemmer. Anonymkode: 2445b...c6a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå