AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Har er relativt flaut problem å ta opp... Jeg har i mange år slitt med ganske mye svette under armene, uavhengig av situasjon, tid, og formen min. Dette har jeg pleid å løse med en deo som 24h, "stopp", osv osv.. men de reduserer bare lukt, og ikke de vakre løkringene som kommer under armene Jeg bruker mye sort og hvitt, og passer på at det ikke er bomull eller silke-stoffer, som gjerne viser dette ekstra godt Det er kjempe flaut når svetten begynner å trenge igjennom stoffet, og gjerne sprer seg litt utover skjorta. Synes det er pinlig at andre ser dette, og jeg føler meg ekkel. går ofte på badet og tørker meg under armene, men dette stopper ikke svettingen. Noen som har gode råd? Har vurdert laser, men det har jeg ikke råd til. Kontakte lege? Noen??? Anonymkode: 97e9d...a5f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Jeg hadde det slik helt fra 11-årsalderen, og frem til jeg fikk barn da jeg var 30. Søkte hjelp for det mange ganger, men ble alltid bare testet for den svettesykdommen og når jeg ikke kvalifiserte der så var det bare «vel, noen svetter mer enn andre, helt normalt», eller eventuelt «det er nok knyttet til psyke». Jeg fikk en stor endring i stoffskiftet da jeg fødte barn - noe som faktisk er vanlig i barseltiden - og etterpå kom aldri svetteproblemet tilbake. Anonymkode: 6dcd7...7a3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Prøv botox behandling. Det hjelper for mange. Kontakt fastlegen. Anonymkode: b9ca8...861 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Prøv botox behandling. Det hjelper for mange. Kontakt fastlegen. Anonymkode: b9ca8...861 Får en støtte til det? Anonymkode: 97e9d...a5f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får en støtte til det? Anonymkode: 97e9d...a5f Jeg regner med det blir gjort på et sykehus hvor du kun vil måtte betale en egenandel. Anonymkode: b9ca8...861
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Jeg har kjøpt svettbind. Syns ikke og lukter ikke. Bare søke svettebind så får du opp litt forskjellige 😊 Anonymkode: 1c5bd...fc6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 Jeg hadde slike løkringer fra jeg begynte å svette som tenåring frem til jeg fikk barn. Etter det, har jeg veldig sjeldent hatt løkringer og da i så fall etter krevende fjellturer ol. Hos legen fikk jeg bare beskjed om at det ikke var annet å gjøre enn å bruke svettebind og gode deodoranter. Fikk anbefalt "Stop" som bedre beskyttelse enn vanlig deo, og hvis ikke "Stop" fungerte, så var det kraftigste alternativet Aluminiumklorid eller noe i den dur (som ofte/alltid er i antiperspiranter), men mener den het det, og ikke bare inneholdt det. Google aluminiumklorid naf eller noe sånt, så dukker det nok opp produkter. Anonymkode: 3e229...bd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå