Purple_Pixiedust Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Noen som vet om det går an å få ømme pupper samtidig som en slags forkjølelse? Jeg har hatt sykdomsfølelse i kroppen i en uke. Hovne mandler og litt hoven hals har kommet og gått. Men sykdomsfølelsen og ømme pupper kom samtidig. Det er sånn at jeg må bruke bh på natten. Nå var sykdomsfølelsen noe mildere i dag, men puppene er ennå øm. Jeg er 30 år så det er ingen grunn til at puppene skal være øm. Er heller ikke seksuelt aktiv så ikke gravid. Har p-stav, men den skal ikke byttes ut før til høsten. Noen som har opplevd lignende? Hva var det? Jeg pleier ikke ha ømme pupper. Hvis jeg hadde vært seksuelt aktiv så hadde jeg tatt en test, da ømme pupper var første tegn på graviditet begge gangene.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Det er nok en forkjølelse samtidig son du tilfeldigvis har pms. Anonymkode: 0ffb7...8ac
Purple_Pixiedust Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er nok en forkjølelse samtidig son du tilfeldigvis har pms. Anonymkode: 0ffb7...8ac Har funnet ut at det må være eggløsning. Det kom en enorm slimklump som jeg måtte dra ut av meg selv i stad. Jeg har ikke pleid å få dette før da. Helt tynt eggløsningsslim av og til ja, men ikke som det der og ikke ømme pupper. Så det betyr vel at P-staven har sluttet å virke et halvt år før tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå