AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Jeg er separert og har møtt en mann som også er det. Vi ble det rundt samme tid. Han har unger som har det vanskelig gjennom dette og har veldig lite tid til meg. Vi er begge ikke klare for noe forhold og begge har vært tydelig med det. Men jeg tror jeg ønsker mer oppmerksomhet selvom. Vet egentlig ikke hva jeg lurer på her men er det flere som har vært i lignende situasjon? Han var veldig ivrig og gikk all in i starten men så føles det som han har trekt seg litt unna. Anonymkode: 6c42b...211
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Separert, betyr vel at det er mindre enn 1 år siden bruddet? Og med små barn? Da er det klokt å ta det litt med ro, og ikke kaste seg ut i nytt forhold. Bli kjent, møtes litt noen ganger, men ikke være i et forpliktende forhold med masse forventninger. Skjønner han godt, jeg hadde det sånn etter mitt samlivsbrudd. Tok meg 3 år å ønske nytt forhold. Anonymkode: 79043...e13 1
Ln3 Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Separert, betyr vel at det er mindre enn 1 år siden bruddet? Og med små barn? Da er det klokt å ta det litt med ro, og ikke kaste seg ut i nytt forhold. Bli kjent, møtes litt noen ganger, men ikke være i et forpliktende forhold med masse forventninger. Skjønner han godt, jeg hadde det sånn etter mitt samlivsbrudd. Tok meg 3 år å ønske nytt forhold. Anonymkode: 79043...e13 Kan jeg spør om du er mann? ja vi begge under et år.. han noe før meg. Jeg ønsker ikke det selv..
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Ln3 skrev (1 minutt siden): Kan jeg spør om du er mann? ja vi begge under et år.. han noe før meg. Jeg ønsker ikke det selv.. Nei, jeg er kvinne. Men kjenner menn som har tenkt på samme måten. Det er ikke alle som ønsker å gå inn i et nytt forpliktende forhold rett etter et langt forhold. Det er lurt å finne roen i eget liv før man inkluderer en annen voksen og ikke minst barna til vedkommende (og på kjøpet ekser og eksens nye parter osv....). Anonymkode: 79043...e13
Ln3 Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg er kvinne. Men kjenner menn som har tenkt på samme måten. Det er ikke alle som ønsker å gå inn i et nytt forpliktende forhold rett etter et langt forhold. Det er lurt å finne roen i eget liv før man inkluderer en annen voksen og ikke minst barna til vedkommende (og på kjøpet ekser og eksens nye parter osv....). Anonymkode: 79043...e13 Jeg er ikke klar for noe forhold selv. Langt derifra så forstår det veldig godt. har barn og eks jeg selv ikke er ferdig med. savner nok bare måten han var så ivrig på i starten..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå