Gå til innhold

Zooplus kloretre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe dette kloretreet fra Zooplus når det blir tilgjengelig igjen.

Er det noen her som har det og er det bra for en katt? Liker at det er uten plysj over alt.

Anonymkode: 51575...83c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke akkurat det treet, men synes det var lavt. Jeg har dette ettersom stua ikke er det største rommet i leiligheten, og katta liker det godt. Har hatt det siden i høst og foreløpig er det ingen synlig slitasje på det. Hun har en lang klorestolpe i tillegg. 

Anonymkode: 79a83...1ec

Skrevet

Har et annet Natural Paradise-tre fra Zooplus og det har fungert fint i snart fire år. Men jeg synes det er stygt uansett om det er mindre plysj på det. For et grusomt materiale... 

Anonymkode: 2ab7f...500

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke akkurat det treet, men synes det var lavt. Jeg har dette ettersom stua ikke er det største rommet i leiligheten, og katta liker det godt. Har hatt det siden i høst og foreløpig er det ingen synlig slitasje på det. Hun har en lang klorestolpe i tillegg. 

Anonymkode: 79a83...1ec

Jeg vil unngå plysh trær nettopp pga at det ikke er lett å gjøre rent om katten spyr på det. Høyden er akkurat passe til å se ut av vinduene våres og den gamle katten kan akkurat klare å karre seg opp. Det går ikke på treet du har.

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Har et annet Natural Paradise-tre fra Zooplus og det har fungert fint i snart fire år. Men jeg synes det er stygt uansett om det er mindre plysj på det. For et grusomt materiale... 

Anonymkode: 2ab7f...500

4 år? Det er jo veldig bra!

Vi elsker heldigvis Plywood, s det er null problem :)

Skrevet

Vi har ikke det, men et annet et fra det nettstedet og er mye plysj på. Alle kattene våre(snakk om ca.10 fosterpuser) har alle elsket det. Men merker at alle er for store til toppen, den blir veldig skeiv😅 Vi kjøpte stativet for ca.5-6 måneder siden og den har noen få små bruskskader, men det er fordi vi har to kattunger akkurat nå som prøver å ødelegge det på daglig basis😂

Anonymkode: ed450...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...