Adult1 Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 (endret) https://no.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy_III Utifra hva slags karakter, er ifra 0-10 PC, iPad, iPhone, Android 4/10 karakter For lite de gjorde for å gjøre den versjonen bedre. Porten på PC er bra. Men det som kunne vært bedre ved tanke på teknologien er å kanskje hatt 3D kamera vinkel når man går rundt omkring i spillet, på lik linje som FF7 har. Så er ikke dårlig port på PC men utrolig skuffendes, og er de versjonene jeg ville unngått. Nå vet jeg ikke hvor bra teknologien er på telefon, annet at jeg har 100% spilt de versjonene. Og jeg hater touch. Men for de som liker touch, så vil jeg gi samme anmeldelsen som PC versjonen DS/PSP 8/10 Jeg vil ikke si FF3 er mitt favoritt spill. Men DS og PSP får høyere karakter. Er lett å bli avhengig av spillet. Men grunnen at DS og PSP er bedre er fordi, nr1. DS var det den kom først ut på. Og de prøvde å gjøre beste ut av det de hadde av å gjøre noe utrolig på en begrenset håndholdt konsoll som DS. Så for det er det veldig imponerendes. Og PSP kunne man ikke gjøre noe bedre for å være ærlig, teknologien var ikke der enda. Men de prøvde likevel å legge til noe. Derimot Famicom musikk om man eier FF3 på PSP kan man velge mellom Remake musikk eller Famicom. Utifra det er DS eller PSP ideelt det å spille denne remaken på. Ga PC og mobil porten dårligere anmeldelse fordi jeg føler de kunne gjort den bedre ved tanke på teknologien nå til å gjøre verdenen litt bedre, og mer interesant som et 3D spill når man har supermaskiner som PC osv. Endret 16. februar 2021 av Adult1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå