Gjest Trynefaktor Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Inspirert av fastlegetråden her. Jeg har vært uheldig med en fastlege, men da jeg byttet fikk jeg verdens fineste fyr. Han ordna opp, henviste og fikset både for meg og ungene. Ringte gjerne sent på ettermiddagen/kvelden, med svar på prøver. Følte virkelig han strakk seg langt for å hjelpe. En godt voksen mann som har jobbet som lege i mange, mange år. Hadde denne legen i 15 år, måtte dessverre bytte da vi flyttet noen timer unna. All ære til gode fastleger!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Jeg har også en helt fantasisk fastlege! Han har vært min/barnas lege i tre år, og følger oss opp på en virkelig god måte. Han er flink til å lytte, tar seg god tid, og bruker humor på en kul måte. Jeg er veldig fornøyd. Anonymkode: b2e02...715
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Er kjempefornøyd med min fastlege 😊 Anonymkode: 62668...a0d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Vår fastlege er verdt sin vekt i diamanter, også enda litt til. Hun stiller opp på en helt fantastisk måte, hun holder alle trådene (og de er det mange av hos oss), og jeg har ofte timer til henne bare for at vi skal greie å holde trådene, og hun er fantastisk til å oppmuntre, men også være streng når det trengs. Anonymkode: 57fe6...b4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå