Gå til innhold

Svorske barn, del II


Furstina

Anbefalte innlegg

Jepp, då var det dags igen. :)

Made in Norway -July 2005

Vi hade en väldigt skön och avslappnad semester i Norge nu i somras. I går kväll såg vi resultatet av det ;)

Ett skarpt lysande streck på teststickan redan efter en minut.

Ca Termin mitten av April 2005.

Jag har inte full kontroll på när sista mensens första dag var men det var veckan före semestern i alla fall.

:babysmokk:

Vi ska få Nummer 2

Ett syskon till Malvin

En litet svorskt frö i magen

:hoppe:

och jag som börjar på nytt jobb i oktober.... :roll:

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tack bizzy, Litjmæ, Trille och La Traviata

Jag har ringt till mödravården och fått en tid till inskrivning. Jag får samma härliga barnmorska/jordmor som sist :)

19 september 8:30

mannen borde också komma sa de men både mannen och jag tyckte att det var onödigt.

Längtar...

... efter inskrivning

... efter UL

... efter tjock mage

... efter sparkar

- och efter en stor kram från både mannen och Malvin!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nææh, Gratulerer!

Så morsomt!

Midten av april er finfin tid å føde på altså ;)

Og så knæsj at du havnet i samme dagbokpulje som meg, mye kortere vei for å oppdatere meg :sjarmor:

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tack för gratulationer.

jag har inte riktigt förstått det själv än. Det känns lite ovant, konstigt och egentligen inte alls.

I dag var jag och sonen hemma hos mormor och plockade bland gravidkläder. Jag ska skicka tillbaka kläder jag har lånat till en släkting som ska ha barn i slutet på februari. Kändes lite konstigt att sitta där och sortera gravidkläder när jag själv kommer behöva dem i vinter...

men lånat är lånat - jag har lite egna också och får komplettera med lite till sen.

Jag tycker föresten att det borde heta gravidkläder och inte mammakläder - man är ju gravid, inte mamma än... så jag tänker börja kalla dem det!

Sist växte jag ur gravidbyxorna sista månaden - var tvungen att vika ner dem under magen, eller att ha klänning/kjole på mig.

Jag hoppas det blir lika smidgt denna gång som förra. Jag hade inte en ända krämpa bortsätt från lite trötthet men det är knappt värt att nämnas ens.

Fast nu har jag ju en liten aktiv kille på 20 månader som ska ha sitt också.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...