Gå til innhold

Aldri tid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Daten min har "aldri" tid til å møtes fordi han skal møte kamerater, jobbe eller hva det nå er. Jeg er ikke helt sikker på om historiene stemmer helt, de virker ikke troverdig formidlet. Jeg er egentlig ikke sjalu. Mer oppgitt over tanken på at han ikke bare kan fortelle meg det om han møter andre, slik at jeg kan glemme han og gå videre til neste kandidat. Vi er ikke sammen, men han ønsker ikke at vi skal møte andre. Når menn sier det betyr det vanligvis at hun ikke skal møte andre, og at han gjør som han vil. Hva gjør jeg med dette? Liker han, men orker ikke verken utro tulling eller en som aldri har tid.

Anonymkode: 09bb8...d63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, jeg hadde nok bare avslutta hele greia og gått videre. Orker ikke å vente på folk som ikke prioriterer å treffe meg. Hvis mannen er ordentlig interessert så fikser han tid til å treffes.

Anonymkode: 1bf2f...6d3

• Liker 6
Skrevet

De som er virkelig interessert i DEG tar seg tid. Gå videre først som sist. ikke finn deg i å bli satt på gjerdet.

Anonymkode: ca89a...c06

• Liker 3
Skrevet

Velg en som har tid. Det er jo neppe vondt ment, men folk som alltid har så vanvittig mye å gjøre er jevnt over ganske slitsomme bekjentskaper.

Skrevet (endret)

Han jeg dater har ALLTID tid til meg og prioriterer meg fremfor det meste om dagen. Det er sånn det skal være i starten. Om han ikke prioriteringer dere og at dere skal få tid sammen, finn noe annet!

Endret av EmilieH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...