AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Del Skrevet 16. februar 2021 Hei! Jeg skal ha oppkjøring imorgen. Jeg føler meg ganske klar og ser fram til å gjøre det, men lurte på om noen har noen gode tips eller noe jeg burde være forberedt på? Jeg er naturligvis veldig nervøs. Hvordan gikk det med din oppkjøring? Gjorde du noen feil men besto alikevell? jeg tar på automat Anonymkode: db3b7...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Del Skrevet 16. februar 2021 Haha ja. Startet oppkjøring med å svare feil på det spørsmålet de spør først. Var noe med batteriet de spurte meg. Men svarte altså feil. Fortsatte med å kjøre ut fra vegvesenet med håndbrekket på sånn at det hylte i hele bilen hehe. Men kjørte fint og var flink resten av oppkjøringen. Besto. Fikk en tilbakemelding etterpå (skriftlig kopi av det han oppsummerte til meg i bilen etter oppkjøring) og der sto det bare masse positive ting om kjøringen min. Feil på spørsmål og kjøring med håndbrekk på var ikke nevnt. Du vil få spørsmål etter oppkjøring om hva du syns selv om kjøringen din, og her kan du trekke frem ting du vet du jobber med og ikke er perfekt på. Jeg hadde for vane å komme litt brått inn mot rundkjøringen, og sa til sensor at jeg syntes jeg kom litt fort inn mot et par rundkjøringer. Viser selvinnsikt i egen kjøring. Husk at sensor som regel VIL at du skal bestå, de er på ditt lag. De vet du er nervøs. Bare fokuser på oppgaven. Lykke til!! Anonymkode: 15653...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Del Skrevet 16. februar 2021 Husk at det er lov å bruke sensor som hjelp om du skal rygge og det er uoversiktlig. Anonymkode: ae3fd...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 17. februar 2021 #4 Del Skrevet 17. februar 2021 Kjør rolig mot rundkjøringer, da får du tid til å få oversikt over det som skjer der. Tenk at du skal ikke vise at du er verdens beste i å kjøre bil, men at du er god nok til å fortsette læringen på egenhånd. Da blir det forhåpentligvis mindre skummelt. Masse lykke til! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Del Skrevet 17. februar 2021 Tusen takk for svar. Jeg besto 😃 tok det som en kjøretime, og med snøstorm og dårlig føre fikk jeg muligheten til å ta det litt med ro. Det gikk veldig bra 😃 Anonymkode: db3b7...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tusen takk for svar. Jeg besto 😃 tok det som en kjøretime, og med snøstorm og dårlig føre fikk jeg muligheten til å ta det litt med ro. Det gikk veldig bra 😃 Anonymkode: db3b7...bc5 Gratulerer så masse 😀😀😀😀😀 Anonymkode: 15653...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tusen takk for svar. Jeg besto 😃 tok det som en kjøretime, og med snøstorm og dårlig føre fikk jeg muligheten til å ta det litt med ro. Det gikk veldig bra 😃 Anonymkode: db3b7...bc5 Gjorde du noen feil? Anonymkode: 37c91...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 17. februar 2021 #8 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tusen takk for svar. Jeg besto 😃 tok det som en kjøretime, og med snøstorm og dårlig føre fikk jeg muligheten til å ta det litt med ro. Det gikk veldig bra 😃 Anonymkode: db3b7...bc5 Gratulerer med lappen, og kjør forsiktig! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gjorde du noen feil? Anonymkode: 37c91...045 Jeg er ikke en mester på å rygge og sensor ville ha meg til å rygge 3 forskjellige plasser. Jeg kjørte ikke utfor men kløna litt med plasseringene 😅 men ellers gikk det veldig bra. Var heldigvis ikke så mange ute idag 😃 Anonymkode: db3b7...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå